Страница 1 от 1

помогнете ми да избера

Публикувано на: 14 Май 2010 20:27
от karabashki
Здравейте. Нов съм тук и Ви моля за помощ. Харесал съм си Тойота Версо 2008г. д2д 2.2. Бихте ли ми помогнали с мнение за този автомобил. Колата е още гаранционна. Заслужава ли си и ако е така, какво да гледам при покупката. Попрочетох малко и ме притеснява факта че много хора се оплакват от този двигател че харчи масло. Ще съм Ви много благодарен ако ми помогнете.

Поздрави и безаварийно пътуване.

Публикувано на: 14 Май 2010 22:08
от karabashki
Хайде бе хора, споделете си мнението за двигателите Д2Д 2.2
Ако нестават споделете и кажете алтернативен вариянт.
Бих уважил всички мнения.

Публикувано на: 14 Май 2010 22:30
от павел павлов
Взимай доволен ще останеш!Колата на каква цена е ако не е тайна?Внос от вън ли е или е купувана в БГ?Дане е D-cat?

Публикувано на: 15 Май 2010 05:01
от nowyaris
ВЕРСОТО е бомба.Дано да е с всички екстри.

Публикувано на: 15 Май 2010 09:14
от LEXUS
Verso е уникално здрав автомобил, една от най-здравите Тойоти изобщо. 2.2 D4-D няма никакви проблеми или скрити дефекти. Ако има разход на масло, то ще е в рамките на нормата. В много редки случаи съм чувал за завишен разход на масло.
Купи си новия брой Ауто-Билд /13-19 май/, отвори на 40-41 страница и чети за Корола Версо и Авенсис Комби. За Корола Версо германците казват,че е един японец от старата школа- уникално здрав и неунищожим. Авенсис пък е 60 места пред Пасат в ТЮВ класацията и отново се посочва,че това е автомобил без никакви дефекти или серийни проблеми. Така че, насочил си се в правилната посока.

Публикувано на: 15 Май 2010 09:18
от scorpion
Здравей Колега. Моят Авенсис е с 2.2 Д-4Д. В момента е на 11500 км и е изяла около 500-600 грама масло ! Според хора на които имам доверие и които разбират от дизелови агрегати с турбо това е нормално и естествено. За мен е малко множко но всичко си има обяснение. След 1-ва смяна разхода се очаква да спадне.
Иначе съм доволен от двигателя - за купето на авенсиса и за 150 к.с. няма разлика с бензинов автомобил - вътре двигателя почти не се чува, ускорението е нормално (не съм се надбягвал,както и не съм го пробвал ка дърпа), разхода на гориво е повече от приличен: извънградско при спокойно каране е около 4-7-4.9/100 (Стигал съм до 4.3/100 - София-Солун). При малко по интензивно натискане на педала за газта (магистрала, хубав път, съответно по-висока ср.скорост) - около 5.8; Смесен цикъл - 6.3-6.8. Чисто градско не съм я засичал. При включен климатик не се усеща по никакъв начин натоварването на агрегата.
Моята общо взето е кола за викенда и за ваканция. В момента с редовно излизане по маршрут София/Лозенец/ -Владая-Рударци и обратно разхода се върти около 6.6/100 (имайте предвид петъчния и неделен трафик).

Турбото ако галиш педала почти няма да го чуеш, а ако настъпваш по рязко се чува специфичното изсвирване някъде към 2000об/м.
Доколкото знам ДВГ е с верига, което спестява досадното и скъпо сменяване на ремък и съотв.колела.
Не съм специалист по дизелови ДВГ но бих казал, че съм чувал и доста по тихи и мазни дизели (потвърждавам, че вътре в купето почти не го чувам). Дали не е заради веригата незнам.
Горивото е важно - аз карам само с ОМВ и Шел. Последния ШЕЛ V-Power Diesel който сипах май е отвратителен, защото при по разко ускорение или натискане на педала, чукането/тракането е осезаемо. При вдигането на оборотите всичко изчезва. И това особено при студен ДВГ.

От ДВГ съм доволен, от скоростите не макар, че очевидно се поразработиха и превключването между 1-2-1 ск. е малко по мазно и напоследък все по рядко използвам стария трик с двойно амбриране.

Това е. Тойота е един приличен автомобил, в който не може да очакваш каквато и да е било екзотика, вълнуващ дизайн, тръпката на марката или завистливите погледи на останалите участници в трафика или минувачите. Всичко е прилично направено с убедително качество и добре напасвано да угоди на изискванията на средностатистическия водач и пътник. Автомобилите и техните агрегати се ползват с повече от добра репутация и съвсем не са лош избор.
Успех !

Публикувано на: 15 Май 2010 11:29
от jim_beam
малко критика по въпроса:
турска сглобка с полски двигател(2.0 и 2.2 д4д) и ск. кутия(мех. 6-st.). разхода на масло е сравнително висок,но пада до към 1-1.5л/15к с разработването на колата(2.2).двигателя не е толкова шумен,колкото недобре обез6умено купето,но това при рав4,предполагам при версото може да е по-добре.всъщност острото тракане при потегляне или рязко даване на газ идва от инжекторите,а не от самия двигател.на дълъг път с подходящи гуми е безспорно доста безшумен.
ск. кутия е трагична,макар че уж след фейслифта някъде 2008/09 я били оправили,но нещо не го вярвам.задължително направи тест на живо!
наскоро излезе и автомат. кутия,но още е рано за отзиви.
аре успех в избора! wink.gif

ps:пропуснах нещо важно,при много висок разход на масло се подменя гаранционно почти всичко в двигателя- short блок,глава,бутала.има доста случаи от германия,австрия и др. страни.имай впредвид,че надали има нещо японско в тази кола!
на моята и смениха гарнитурата на главата,беше на 2 год. и 50к. имам чувството,че тоя мотор не издържа много на продължително каране с пълна газ(1-1,5 часа) wink.gif
egr вентила трябва да се почиства редовно,че иначе вдига много разхода.ако колата има dpf направо не я взимай,знам за много такива с дефекти,тоя филтър извън гаранция струва майка си и баща си!ама може пък някоя умна глава да е измислила някакво побългаряване знам ли.
аре пак да напиша разхода на тоя мотор в рава: минимум малко под 7 максимум 13,5,среден разход 8,1 лични данни от 72к и почти 3,5 год. wink.gif

Публикувано на: 15 Май 2010 12:00
от nikolov22
то ако има нещо японско цената няма да е такава а доста по висока
но като цяло това е една от колите даващи наи малко дефекти
абе турски те короли са доста здрави като цяло

Публикувано на: 15 Май 2010 15:09
от kinn
karabashki написа:Хайде бе хора, споделете си мнението за двигателите Д2Д 2.2
Ако нестават споделете и кажете алтернативен вариянт.
Бих уважил всички мнения.
Здравей колега,
Понеже търсиш мнение за 2.2 двигателя, мисля че мога да помогна. Карам вече близо 2 г. версията с 150 к.с. (предполагам знаеш, че има и по-мощно 2.2 с 177 к.с.). Впечателнията са ми повече от добри, дори бих казал напълно удовлетворяващи това което търсех от такъв двигател – мощност за лесно изпреварване, много добра динамика и чудесна икономия на гориво (разход по-висок от 5,7 л. извънградско сериозно ще ме изненада). Купих колата основно за пътуване извънградско/магистрала, което мисля е най-подходящото място за експолатиране на такъв двигател. Не че съм имал проблеми и в софийските задръствания, но гледам да си пестя нервите и използвам метрото tongue.gif
Полагам елементарни грижи – обслужване по график, сипвам 2 флакончета про-тек между обслужванията, дизел само от ОМВ, спокойно каране без безмислени напъни да доказвам колко ми е „вървежна” колата. И така вече 46к. безпроблемно шофиране, дай боже още толкова преди да я сменя.
Относно проблема с харченето на масло – да, доливам и аз, но никога повече от 400 мл. между смените. Никакви други проблеми досега не съм имал с DMF, egr, скорости, турбо или нещо друго от скъпите части.
Успех при покупката! :thumbsup: