Страница 1 от 1

Проблем или особеност.Решен-почти.

Публикувано на: 11 Май 2010 12:09
от Златин
Колеги имам Карина Е и в сравнение със старата ми Корола-без хидравлика на волана, ми се струва, че на Карината воланът реагира нервно при минаване през неравности. Не ми харесва как колата се държи на правите-иска леки корекции. На завой не. Това при вас как е? Нищо не тропа и е с нови амортисьори.

Публикувано на: 11 Май 2010 17:29
от slowtraveler
Центровка на предница правил ли си?
Прилича на разцентрована предница...

Публикувано на: 11 Май 2010 19:00
от diver
slowtraveler написа:Центровка на предница правил ли си?
Прилича на разцентрована предница...
Или на амортисьори за смяна...

Публикувано на: 11 Май 2010 19:19
от Рошко
diver написа:
slowtraveler написа:Центровка на предница правил ли си?
Прилича на разцентрована предница...
Или на амортисьори за смяна...
Златин написа:...и е с нови амортисьори.

Публикувано на: 11 Май 2010 19:47
от diver
1.6 VVT-i написа:
diver написа:
slowtraveler написа:Центровка на предница правил ли си?
Прилича на разцентрована предница...
Или на амортисьори за смяна...
Златин написа:...и е с нови амортисьори.
Допускаш, че в Абсурдистан, няма шанс новите да са криви ли колега?!

Публикувано на: 11 Май 2010 19:50
от Uncle Dido
Сменял ли си цолажа да джанти и гуми?

Въпрос

Публикувано на: 12 Май 2010 07:53
от Златин
Става ми ясно, че има проблем, а това е по-добре отколкото тези коли да са така. Предполагам че ще намеря читав майстор за диагностика. Много благодаря за мненията. Иначе тя и преди смяна на амортисьорите беше така, а гумите са !86-65-14. На 6-7 хил. км.

Публикувано на: 12 Май 2010 08:28
от slowtraveler
После пиши дали се е решил проблема с центровка на предницата....
При разцентрована предница всяко колело си има различна посока. Затова колата 'плава' по пътя в зависимост от това кое колело в даден момент е по-натовареното (с по-добро сцепление от другото).
И обикновено се усеща на прав път - в завой винаги правиш корекции и трудно можеш да разбереш дали ти е шавнала от траекторията случайно или заради неравност. Пък и тогава външното колело винаги е по-натоварено...
Виждам, че гумите са ти сравнително нови.
Ако погледнеш гумите след каране по чист асфалт можеш грубо да видиш дали няма разлика в цвета на протектора - дали външно или вътрешно не е по-черен/разрошен, което би говорило за затворена/отворена предница.

центроване

Публикувано на: 26 Май 2010 09:16
от Златин
След регулиране на предния мост проблема беше решен в голяма степен, колата се кара много по-лесно. Остана съвсем слабо реагиране на волана на неравностите, но това е приемливо.