Страница 1 от 4

за Ярис след 2006 г.

Публикувано на: 09 Май 2010 08:54
от nowyaris
Колеги,събирам мнения за Ярис след 2006 г.Говря за новозакупени коли,какви проблеми са създавали през три годишния гаранционен период.На моята и остават още 6 мес.Абсолютно никакъв дефект,но почти не е карана-10700 км.Ако някой е търкалял повече,моля да сподели впечатления.

Публикувано на: 09 Май 2010 10:01
от zi_zi_top
С това темпо на експлоатация няма да имаш проблеми в следващите 20 години. :thumbsup:

Публикувано на: 09 Май 2010 10:54
от nowyaris
Дано си прав ,колега.Просто събирам мнения от колеги,които карат повече.Гледам в ТЮВ 2010 за 2-3 год.коли ,че Ярис е най-добре представения модел на Тойота,а спрямо произведените бройки е най-добрата и безпроблемна кола изобщо.Ама това в Германия.Аз питам за България.

Публикувано на: 09 Май 2010 16:27
от Kiki
nowyaris написа:Дано си прав ,колега.Просто събирам мнения от колеги,които карат повече.Гледам в ТЮВ 2010 за 2-3 год.коли ,че Ярис е най-добре представения модел на Тойота,а спрямо произведените бройки е най-добрата и безпроблемна кола изобщо.Ама това в Германия.Аз питам за България.
И за Германия и за България, се правят в един и същ завод.

Не би трябвало да се притесняваш! smile.gif

Не ми се вярва на поточната линия на заводите на Тойота да има табелка за къде се сглобява един автомобил. :thumbsup:

Публикувано на: 10 Май 2010 09:59
от desSs
от ноември 2007, 30к км - на първо ТО смяна на носач; няколко пъти изгоряли бушони на запалка; веднъж изгоря и бушона на радио и климатик; обелен волан; изхабена батерия на дистанционно, оттам и акумулатора замина хаха; и отскоро - скърцаща задна дясна врата
май това са ми били проблемите, друго не се сещам biggrin.gif

Публикувано на: 10 Май 2010 10:56
от didak
desSs написа:от ноември 2007, 30к км - на първо ТО смяна на носач; няколко пъти изгоряли бушони на запалка; веднъж изгоря и бушона на радио и климатик; обелен волан; изхабена батерия на дистанционно, оттам и акумулатора замина хаха; и отскоро - скърцаща задна дясна врата
май това са ми били проблемите, друго не се сещам biggrin.gif
Desss, явно много ти е силно енергйното поле - що тоци има по яриса все faulty.
Няма да се учудя ако и на светофарите действаш така - като наближиш и светва зелено wink.gif

Публикувано на: 10 Май 2010 11:17
от desSs
аа верно, и крушките на фаровете изгоряха laugh.gif

Публикувано на: 10 Май 2010 11:23
от WingZero
1.4 д4д от сеп/2007, 40к - 3 крушки (фар, габарит и стоп)

Това е при мен :)

Публикувано на: 10 Май 2010 21:39
от nowyaris
DesSs,тя и жена ми е бонбон,ама ти направо...... .Как Разбраха в сервиза за носача ?

Публикувано на: 10 Май 2010 21:52
от desSs
nowyaris написа:Как Разбраха в сервиза за носача ?
ами на първото техническо докато източваха маслото я преглеждаха отдолу, въртяха гумите, почукваха тук-там, и накрая казаха, че носача нещо не им харесва. поръчаха нов и след седмица го смениха. аз лично нищо не бях усетила /като промяна в колата от изкривения носач/ :)
може да им е трябвал носач за някой друг с изтекла гаранция хаха

Публикувано на: 10 Май 2010 21:55
от Uncle Dido
desSs написа:може да им е трябвал носач за някой друг с изтекла гаранция хаха
Гаранция....

Публикувано на: 10 Май 2010 22:03
от nowyaris
Мен така искаха да ми сменят в Русе 3-те свещи.На 4700 км.Така кипнах,че не е истина.Да ми сложат некакви дето щели да изкарат 90000 км.Старите обаче не ги връщали.Удоволствието към 100 лв.Я да си .......... .

Публикувано на: 10 Май 2010 22:59
от jim_beam
много ви горят крушките вe майна,аз съм от 01.2007 и 72000км с оригиналните крушки,всичките де. рав4 е не е ярис!
а и още нещо,колата е оригинално с дневни светлини,т.е. щом запали cветкат късите. а ходовата част предполагам мога да се пенсионирам с оригиналните части,макар че понякога правя як офроад. wink.gif cool.gif
аре умната с тия дребни ярета wink.gif

Публикувано на: 11 Май 2010 08:11
от nowyaris
Ако не може с умната,мисля да се юрна с русата.Просто събирам авансово информация за евентуални бъдещи проблеми.Щото най-мразя да давам за глупости две неща-пари и кръв.

Публикувано на: 11 Май 2010 09:25
от didak
jim_beam написа:много ви горят крушките вe майна,аз съм от 01.2007 и 72000км с оригиналните крушки,всичките де. рав4 е не е ярис!
а и още нещо,колата е оригинално с дневни светлини,т.е. щом запали cветкат късите. а ходовата част предполагам мога да се пенсионирам с оригиналните части,макар че понякога правя як офроад. wink.gif cool.gif
аре умната с тия дребни ярета wink.gif
Честата смяна на режима на работа води до проблеми с техниката.
А като караш Ярис е нормално да се налага да присветваш на колите пред теб tongue.gif

П.С. Е, най-после и jim_beam да си похвали тойотата, че по едно време бая го беше настъпало 'fiki' настроението ohmy.gif