Страница 1 от 2
Помощ колеги...проблем с Daihatsu
Публикувано на: 09 Май 2010 01:17
от Soichiroo
Здравеите.Въпросът ми не е точно за Toyota,но все пак е тяхно производство и мисля,че няма нищо лошо да се опитаме да решим този проблем.Става Въпрос за Daihatsu разбира се Daihatsu Charade 91 година пълна инжекция.Кабели ,дистрибутор,масла, филтри, ремаци ,всичко съм сменил без свещи. Преди 2 месеца, я взех колата и си беше наред гореше ми 5.5 6 на 100 градско.Стопли се времето и започна да не пали сутрин когато е студена само, и да гори 9 на 100.В понеделник ще сменя свещите ,но не мисля,че така може да вдигат разхода ,но все пак и те да са нови NGK съм поръчал...Остава една ламбда сонда да е проблема според мен или някои датчик поне така мисля аз,но затова пиша тук де.Да насоча по специалистите Ламбда сондата е с един кабел,но нз как се мери и какво трябва да дава,също и има два датчика зад входящият колектор се падат ,мерих ги на студено и на топло единият си променя стоиностите когато загрее,а другия на студено и топло се седи на едно 65 70 ома.Мисля и на компютър да е водя дали ще излезе нещо незнам.Мерси много на тези които ми помогнат с нещо.

Re: Помощ колеги...проблем с Daihatsu
Публикувано на: 09 Май 2010 11:41
от diver
Soichiroo написа:З....Стопли се времето и започна да не пали :
Дали пък не преобогатява сместа и от там трудно палене и висок разход...
Публикувано на: 09 Май 2010 12:05
от nikolov22
ТЯ НЯМА ЛИ ОПЦИЯ ЗА САМОДИАГНОСТИКА
ИЛИ ВЪРВИ В НЯКОИ ОФИС НА ДАИХАТСУ
Публикувано на: 09 Май 2010 21:34
от nikonikov
Виж дали новата дистрибуторна капачка, която си сложил е наред. Обърни внимание на температурния датчк, дали си мени стойностите , като загрее.От ламбдасонда не може да ти пали трудно, влияе само бърху разхода.
Публикувано на: 10 Май 2010 00:45
от Soichiroo
ами то има два датчика единия си мени стоиностите другия не.незнам дали двата са за температурата един до друг са и двата.Капачката съм, я проверил добре е даже сложих пак старата и е същата работа,не е от нея.
Публикувано на: 10 Май 2010 11:30
от xtreme
Колега много е важно за тия малки кошници топлинното число на свещите. Имахме нечовешки проблем с едно MOVE , половината от симптомите, които описваш. 5 пъти засичахме ремъка центровки чудеса, и не става и не става. Гледаме в Аутодата свещите са ОК , и накрая се оказа че в аутодата са сбъркали. Намерихме един юзер менюал и вътре бяха с друго топлинно число, купихме такива и заспа. Дано да е това и при теб.
Публикувано на: 10 Май 2010 23:51
от Soichiroo
Колега утре ще сменям свещите и ще видя на самия капак на колата пише на табелката какви трябва да са ,а това мисля че е добар ориентир.Мерси мн ще пиша утре как стоят нещата.

Публикувано на: 13 Май 2010 19:43
от Soichiroo
Смених свещите сложих точно такива каквито пише на капака NGK,но паленето не се оправи,пак на студен двигател върти 4,5 пъти и тогава пали,докато пък на топъл от първият път.

Ходих и на един маистор тука в Бургас каза,че не може да,я закачи на компутара защото нямала букса нз дали е тъка и къде трябва да е ,но щом казва...все пак я закачи там да и провери запалителната система центровка всичко си е ОК всичко работи перфектно.Остана да му ,я закарам там да престои една вечер и на сутринта да и мери този температурен датчик студен как дава и топъл след това,и ми каза че можело да е от един клапан има на входящия колектор които впръсквал гориво когато е студена да запали по лесно нещо такова,тези две неща само били възможни за този проблем според него.Ламбдата каза че отчитала,сложи единия кабел на сондата другия на минуса на акумулатора,явно така се мери... Някои колега нещо да предложи.
Публикувано на: 13 Май 2010 21:56
от nikolov22
по принцип не трябва да пали от първия път това е така да качи масло за да намали износването при студен старт
а отделно може да имаш 5-та дюза която не работи щото е задръстена
тя е средата на колектора преди да станат 4 тръби
Публикувано на: 13 Май 2010 21:59
от nikolov22
Soichiroo написа:ами то има два датчика единия си мени стоиностите другия не.незнам дали двата са за температурата един до друг са и двата.Капачката съм, я проверил добре е даже сложих пак старата и е същата работа,не е от нея.
единия е за таблото другия за екуто
така че този за екуто ако е прецакан сменяи
Публикувано на: 13 Май 2010 22:00
от Soichiroo
Ми тя колата е три цилиндъра.Иначе този за екуто както казваш,трябва ли да си мени стоиностите,защото единият си мени другият не.И под какво да разбирам екуто по точно.Мерси.
Публикувано на: 17 Май 2010 20:40
от Soichiroo
Горенето го оправихме вече,незнам дали от свещите или от това болче където наглася маистора на колектора за входящия въздух,но идва вече към 5 на 100 biggrin.gif

Но проблема с паленето все още го има.Когато е студена или когато поседи малко и аз незнам кое от двете по точно е проблема,но не пали.Може ако има някои клапан на горивотои да не работи и да връща горивото от системата като поседи и затова да не пали или този обогатител клапана на входящия колектор също ако не се задеиства когато е студена според мен поне.

Публикувано на: 18 Май 2010 14:18
от xtreme
Щом си оправил горенето карай

другото не е страшно като се влоши ще го търсиш.
Публикувано на: 19 Май 2010 18:45
от Soichiroo
е да аз и това правя,ама е дразнещо такова въртя кат някои коза biggrin.gif пък и ме човърка де.
Публикувано на: 24 Май 2010 14:36
от Soichiroo
за клапана обогатител ,някои да знае нещо този които е на входящия колектор и впръсква гориво при студен старт.Не ми сработва ни когато е топла ни когато е студена,а бензин идва до него и някакво напрежение идва за момент,на импулс само предполагам така трябва ,но тои не отваря и същевременно въртя по полвин минута сутрин.Меря го дава само 3,5 ома.Мерси.
