Въпроси за Carina 2,0 TD 97г 61 KW ( 83 КС )
Публикувано на: 04 Май 2010 21:56
Здравейте на всички,от днес съм собственик на Toyota Carina 97 г 2,0 TD 61 kw или 83 конски сили.Колата е англиска сглобка,ел.стъкла и четирите,ел.огледала,климатик.По километраж колата е на 232 000 км.Не знам до каква степен са реални,педалите и салона изглеждат в доста добро състояние,волана е обвит със кожа,защото е почнал да се люпи,коженото покривало на скоростният лост е скъсано.Останалото е в добро състояние.Това е горедоло по състоянието на автомобила.Двигателя не е мит,но изглежда доста чист и в добро състояние,казанчетата със течностите са чисти и бистри.
Искам да попитам :
1.Предишният собственик ми каза,че "биалетите" са за смяна.Нямам идея какво е това или къде се намира.
Как мога да позная дали това найстина е така?
2.Когато я закарах на един майстор да я погледне той провери съеденителя по метода описан на доста места в нета -
"Проверете съединителя дали не е свършил.Паркирайте колата срещу бордюр с предницата, така че предните гуми да са опрели в бордюра, дръпнете ръчната спирачка (ако няма бордюр и само на ръчна сп.става-стига да държи здраво)
Запалете двигателя ,включете на 3 скорост и дръжте съединителя натиснат, вдигнете около 2500/3000 оборота и задръжте педала на газта, постепенно и бавно започнете да отпускате съединителя и накрая го отпуснете изцяло....
...ако колата изгасне-Добре!
ако остане двигателят да работи, значи съединителя приплъзва.
Направете същата процедура и на 2-ра скорост!
Това е тест за напълно свършен съединител! "
Когато беше вкл. на 3 скорост и отпуснал съеденителя двигателя продължаваше да работи макар и много трудно,целият се тресеше и се мъчеше,на 2 май не пробва.НО това е описано за немски автомобили ,до каква степен важи и за нашите ( вече спокойно мога го кажа
) коли.Доколкото видя майстора съединителя ми е хидравличен,ако това има някакво значение.Впечатлението от шофирането ми е че колата малко придърпва когато включа на 2 но това може и да е от това че още не съм свикнал със колата.
А да съединителя ми отделя доло - което според мен е нормално.
3.Когато колата е на 2 скорост и отпуснеш или понякога подадеш газ се получава нещо като лек удар на скоростният лост - какво е това според вас - опасно ли е ,евентуално скъпо и можеби до какво може да доведе ?
4.Не ми работи шофьорското огледало.Когато се опиташ да го наместиш ( то е електрическо ) се чува че машинката работи но самото огледало не мърда.Някакви идей ?
Благодаря на всички,изчели темата до тук.
Предварително благодаря и на всички отзовали се.
Милиони безаварийни на всички колеги.
Искам да попитам :
1.Предишният собственик ми каза,че "биалетите" са за смяна.Нямам идея какво е това или къде се намира.
Как мога да позная дали това найстина е така?
2.Когато я закарах на един майстор да я погледне той провери съеденителя по метода описан на доста места в нета -
"Проверете съединителя дали не е свършил.Паркирайте колата срещу бордюр с предницата, така че предните гуми да са опрели в бордюра, дръпнете ръчната спирачка (ако няма бордюр и само на ръчна сп.става-стига да държи здраво)
Запалете двигателя ,включете на 3 скорост и дръжте съединителя натиснат, вдигнете около 2500/3000 оборота и задръжте педала на газта, постепенно и бавно започнете да отпускате съединителя и накрая го отпуснете изцяло....
...ако колата изгасне-Добре!
ако остане двигателят да работи, значи съединителя приплъзва.
Направете същата процедура и на 2-ра скорост!
Това е тест за напълно свършен съединител! "
Когато беше вкл. на 3 скорост и отпуснал съеденителя двигателя продължаваше да работи макар и много трудно,целият се тресеше и се мъчеше,на 2 май не пробва.НО това е описано за немски автомобили ,до каква степен важи и за нашите ( вече спокойно мога го кажа

А да съединителя ми отделя доло - което според мен е нормално.
3.Когато колата е на 2 скорост и отпуснеш или понякога подадеш газ се получава нещо като лек удар на скоростният лост - какво е това според вас - опасно ли е ,евентуално скъпо и можеби до какво може да доведе ?
4.Не ми работи шофьорското огледало.Когато се опиташ да го наместиш ( то е електрическо ) се чува че машинката работи но самото огледало не мърда.Някакви идей ?
Благодаря на всички,изчели темата до тук.

Предварително благодаря и на всички отзовали се.
Милиони безаварийни на всички колеги.