Страница 1 от 2
съединителя отделя високо
Публикувано на: 02 Май 2010 22:09
от fiki
моля ако някой има корола 1.6 2009 да каже високо ли му отделя съединителя как влизат скоростите
Публикувано на: 02 Май 2010 22:25
от sacho7803
не му мисли.по принцип на почти всички коли отделя горе.той ако е заминал ще го усетиш---дай му яка газ на висока предавка на голям баир---ако не избуксува...няма проблем
Публикувано на: 02 Май 2010 22:40
от fiki
той не е заминал така е от 0км за това искам мнение от друг с такава кола
Публикувано на: 02 Май 2010 23:40
от sacho7803
ооооо

ти явно си от новата генерация с 6-те скорости biggrin.gif ами...при мен влизат....кат ги намеря biggrin.gif майтапа настрана но тая 6 степенна ск.к.нещо.....никак не са я "калибровали=като хората.особено от първа на втора превключва малко кат москвич biggrin.gif отделно лопането на съединитела ме вбесява дори понякога се замислям да не би да са забравили да налеят масло в ск.кутия.абе...пълна порнография.няма да са плашиш ....всички нови коли са така...че има и по зле biggrin.gif
Публикувано на: 03 Май 2010 08:32
от fiki
ако искате ми вярвайте изкарал съм десетки коли от магазина (служебни разбира се)пежа опели сузукита рена шевролети шкоди но толкова глупави скорости и съединител няма на тойота май само качеството на рекламата им е високо
Публикувано на: 03 Май 2010 08:33
от fiki
а иначе съм с петстепенна кутия
Публикувано на: 04 Май 2010 15:36
от Petar
Moje bi tova e samo pri tvoia model .Zahtoto pri men i syediniteliat si otlepia otdolu i skorostite si vlizat idealno
Публикувано на: 04 Май 2010 22:30
от zi_zi_top
И аз съм с 5-степенна скоростна кутия, но нямам никакви луфтове, тропане, лопане и т.н. Скоростите ми се включват лесно и отчетливо. Съединителят ми отделя ниско и включва плавно без шумове. В момента е на 107 000 км.
Просто не мога да се начудя какви неща пишете за нови автомобили

!?!
Публикувано на: 04 Май 2010 22:37
от TATI
Това са специалните серии короли, на които им отделят високо съединителите. Предназначени най-вече за вещи в занаята. Имат си даже и сервизен бюлетин с номера на рами и са само и единствено за отбрани клиенти.
Публикувано на: 04 Май 2010 23:56
от Me4oKyX
fiki написа:...... на тойота май само качеството на рекламата им е високо....
Пич, ти това го пишеш във всяко твое мнение .... Ай престанете с тия глупости, щото вече дразните направо.... Рег-нал се нашия и само тъпотия след тъпотия ..... За 4 дни направи 30 поста само едно и също и все глупости.......
Публикувано на: 05 Май 2010 07:02
от nowyaris
Бе тоя fiki модераторите що не го бастисат?И на общите теми дразни като дърт голф на сутрешно палене.
Re: съединителя отделя високо
Публикувано на: 10 Апр 2011 11:19
от Corolla`car
fiki написа:моля ако някой има корола 1.6 2009 да каже високо ли му отделя съединителя как влизат скоростите
Съединителя ми е добре на мен единствено задната някой път прави чалъми но просто явно тя си има чалъм както вече прочетох в едно две мнения

Публикувано на: 10 Апр 2011 13:08
от mafiota
Публикувано на: 12 Апр 2011 23:58
от nikolayivanovbg
Ако позволите един съвет за проба на съединителя:
двигателя трябва да работи (на място)
1. Натиснете съединителя с левия крак и задръжте.
2. С пръстите на десния крак натиснете спирачката и задръжте, извъртете петата за да натиснете газта и вдигнете на 2500 оборота.
3. Започнете да отпускате плавно съединителя.
Двигателя трябва да угасне - така ще разберете, че зацепването на съединителя е добро и къде точно зацепва. Ако не угасне до пълно отпускане на съединителя - значи си боксува
за т.2 - ако Ви е по-удобно, може с петата да натискате спирачката а с пръстите - газта biggrin.gif
Публикувано на: 13 Апр 2011 00:04
от Vesko
nikolayivanovbg написа:Ако позволите един съвет за проба на съединителя:
двигателя трябва да работи (на място)
1. Натиснете съединителя с левия крак и задръжте.
2. С пръстите на десния крак натиснете спирачката и задръжте, извъртете петата за да натиснете газта и вдигнете на 2500 оборота.
3. Започнете да отпускате плавно съединителя.
Двигателя трябва да угасне - така ще разберете, че зацепването на съединителя е добро и къде точно зацепва. Ако не угасне до пълно отпускане на съединителя - значи си боксува
за т.2 - ако Ви е по-удобно, може с петата да натискате спирачката а с пръстите - газта biggrin.gif
Е то ако при натисната спирачка, включена на скорост скоростна кутия и отпуснат съединител не изгасва двигателя не трябва ли много по-рано да си разбрал че има някакъв проблем със съединителя?