Двигателна спирачка
Публикувано на: 30 Апр 2010 21:35
Вреди ли по някакъв начин на двигателя/ск. кутия и автомобила като цяло? Не говоря за от 5-та на 1-ва със 100 а за нормално използване
Защо? Ти да не спускаш наклон на спирачки?rav 4 написа:Вие да не карате камиони? biggrin.gif
Ако след като превключиш на по-долна предавка(все пак съобразена със скороста на движение) отпускаш съединителя плавно, няма проблем.Dizzle написа:чудех се дали/и евентуално как рязката смяна на оборотите влияе. Не знам точно какво представляват синхронизаторите,но не ги ли скапва това?
На Шипка се спускам на 4-та и без много да натискам спирачка. Ама не карам бързо.Kiki написа:Защо? Ти да не спускаш наклон на спирачки?rav 4 написа:Вие да не карате камиони? biggrin.gif
намалянето на скоростта с помоща на мотора е мнооого ценно нещо както за мотора така и за спирачната система.а и за разработването на ск.кутия при нов автомобил.някой виждал ли е или чувал--смяна на накладки на 115 000км.мой приятел на толкова ги смени.но човека ползва спирачка само на червен сфетофарDizzle написа:Вреди ли по някакъв начин на двигателя/ск. кутия и автомобила като цяло? Не говоря за от 5-та на 1-ва със 100 а за нормално използване
Това за дългия наклон е ясно,но аз все пак уточних,че не става въпрос за екстремни спирания.Въпроса е износва ли се/има ли вероятност да се повреди нещо при нормално използване на Д.С.smb написа:vie mai zabravqte che smqna na spirachki e v desetki puti po-evtino ot remont/smqna na dvigatel![]()
it ot gore na vsichko spirachkite spirat po-dobre. Edinsveno se polzva dvigatelq kato spirachka ako se spuskash po dulug naklon da ne ti pregreqt spirachkite....
Искаш ли БАН?Dizzle написа:Subaru-то ти е хубаво ама ти като си прост файда голяма няма. Остави сега по-интелигентните от теб да се изкажат
Чак пък БАН заради "прост"bad_dog написа:Искаш ли БАН?Dizzle написа:Subaru-то ти е хубаво ама ти като си прост файда голяма няма. Остави сега по-интелигентните от теб да се изкажат