проблеми с Land Cruiser 120
Публикувано на: 23 Апр 2010 16:49
Здравейте,
имам ТЛЦ 120 D4D TTE версия на 120 000 км версия и се появиха следните проблеми, за които дори от сервиза на ТМ Ауто не могат да дадат смислено обяснение.
първо от известно време като паркирам колата под наклон с двигателя надолу, при запалване от ауспуха излиза гъст бял дим (като от трабант) придружен понякога с неравномерно работене двигателя, нещо като изкашляне, или пък силен шум. това става за около 10 секунди и след това се нормализира работата на двигателя. Разбрах че е имало и други такива случаи с ТЛЦ 120, като от ТМ Ауто обясниха че може да се дължи на запушени дюзи, а пък и било нормално при спиране при наклон нед някакви си градуси.
Обаче се появи и втори проблем, светна лампата за маслото и при паркирала кола с загрят двигател изтеглих пръчката за проверка на маслото, и от отвора за пъчката започна да изхвърля масло!
От ТМ Ауто обясниха че има високо картерно налягане, и че това е по-сериозният проблем. Направиха измерване на компресията на цилиндрите, но се оказа че е в границите на нормалното. Обясниха също че пушека при запалване под наклон се дължи именно на маслото което се стича по вентилацията на картера към турбото, но не могат да разберат от къде се получава това високо картерно налягане. Този проблем се появявал при силно износени двигатели, но абсурда е че това е двигател на 120 000км! почти нов. В края на краищата колата седи вече 2 дни разглобена в ТМ Ауто и още не могат да открият решение на проблема.
Моля за някакво компетентно мнение по проблема
дали има някой със подобни проблеми, и дали не става въпрос за
дефект на Тойота.
Благодаря предварително!
имам ТЛЦ 120 D4D TTE версия на 120 000 км версия и се появиха следните проблеми, за които дори от сервиза на ТМ Ауто не могат да дадат смислено обяснение.
първо от известно време като паркирам колата под наклон с двигателя надолу, при запалване от ауспуха излиза гъст бял дим (като от трабант) придружен понякога с неравномерно работене двигателя, нещо като изкашляне, или пък силен шум. това става за около 10 секунди и след това се нормализира работата на двигателя. Разбрах че е имало и други такива случаи с ТЛЦ 120, като от ТМ Ауто обясниха че може да се дължи на запушени дюзи, а пък и било нормално при спиране при наклон нед някакви си градуси.
Обаче се появи и втори проблем, светна лампата за маслото и при паркирала кола с загрят двигател изтеглих пръчката за проверка на маслото, и от отвора за пъчката започна да изхвърля масло!
От ТМ Ауто обясниха че има високо картерно налягане, и че това е по-сериозният проблем. Направиха измерване на компресията на цилиндрите, но се оказа че е в границите на нормалното. Обясниха също че пушека при запалване под наклон се дължи именно на маслото което се стича по вентилацията на картера към турбото, но не могат да разберат от къде се получава това високо картерно налягане. Този проблем се появявал при силно износени двигатели, но абсурда е че това е двигател на 120 000км! почти нов. В края на краищата колата седи вече 2 дни разглобена в ТМ Ауто и още не могат да открият решение на проблема.
Моля за някакво компетентно мнение по проблема
дали има някой със подобни проблеми, и дали не става въпрос за
дефект на Тойота.
Благодаря предварително!