Страница 1 от 1

гумите ми се търкат в калниците какво да правя

Публикувано на: 19 Апр 2010 13:58
от petko.lazarov
колеги имам сериозен проблем. На каринката съм сложил 195/60/15 и калниците ми жулят борда на гумата. какво даправя. по твърдо укачване ли или някакво раздуване на калниците

Публикувано на: 19 Апр 2010 15:48
от Ael
Сложи 195/50/15...

Публикувано на: 19 Апр 2010 18:31
от Xeku
http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... 705&page=3

Не знам дали в България има подобна машинка, но идеята е да се огъне навътре края на веждата и проблемът се решава.

Публикувано на: 19 Апр 2010 18:45
от Kiki
Xeku написа:http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... 705&page=3

Не знам дали в България има подобна машинка, но идеята е да се огъне навътре края на веждата и проблемът се решава.
Да, ама трябва и калника да ти е пластмасов. wink.gif biggrin.gif

Публикувано на: 19 Апр 2010 21:22
от petko.lazarov
кофтито е че е метален. утре ще гледам къде са нитовете и до къде може да се пили

Публикувано на: 19 Апр 2010 21:40
от Kiki
petko.lazarov написа:кофтито е че е метален. утре ще гледам къде са нитовете и до къде може да се пили
Нищо недей да пилиш, защото калника е много тънък.

Смени си гумите с по-тесни. :thumbsup:

Публикувано на: 20 Апр 2010 08:36
от slowtraveler
Колеги....
Абе защо се мислите за по-умни от производителя wacko.gif wacko.gif wacko.gif
Прави ми впечатление че напоследък зачестиха теми от рода 'а дали ще стане да сложа непрепоръчани от производителя гуми, двигател и т.н и т.н.'...
И съответно зачестяват теми като тази - 'ама какво да правя, че то нещо не става'.....

Ако искате да нямате проблеми с автомобила - карайте с препоръчаните от производителя гуми, масла, консумативи, резервни части....
И няма да имате подобни проблеми...

Публикувано на: 20 Апр 2010 08:40
от max-2
Az съм със 195/60/15 и летни и зимни и не опира никъде. Това е максималния препоръчителен размер за карина е. Сигурно офсета на джантите е различен от заводския, затова имаш проблем.

Публикувано на: 20 Апр 2010 09:37
от Xeku
Посочената техника е за метален калник. Пистолетът за горещ въздух се ползва за да се нагрее боята, за да не се спука при огъване на веждата.

Публикувано на: 20 Апр 2010 17:42
от Kiki
Xeku написа:Посочената техника е за метален калник. Пистолетът за горещ въздух се ползва за да се нагрее боята, за да не се спука при огъване на веждата.
:thumbsup: