Страница 6 от 9

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 09 Ное 2018 20:33
от martin_ganev
Днес реших да сменя SCV клапана ,но този който го дават по рама изляза по различен от този на помпата.Малко по дълъг е, няма уплътнители О-ринг, и има още разлики.Реших да не го слагам и го върнах понеже имах упасения че не е точният датчик.По оригинален номер ми го заменя с Denzo на което прикачване номера.

п.п.Днес закачих колата на ELM диагностика с програмата TORQUE и ми изписа следните грешки (последната снимка).Изчистих и EGR клапана същевременно.Вече съм шах с пешката

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 10 Ное 2018 17:09
от slowtraveler
Fuel leak може да е заради това, че си вкарал въздух в системата - вижда се, че я е 'преодоляло'...
Да не би да не си закачил MAP сензора? Или ЕГР да е останал в полуотворено положение и от там - да не оправя налягането в смукателния колектор? Нямаше ли там някаква инициализация при ЕГР?

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 10 Ное 2018 17:55
от martin_ganev
Днес изчистихме SCV клапана и по попитахме малко ,смазахме и тествахме с външно захранване движи се плавно без да засича.Прединтова леко засичаше поне така каза майстора. Но проблема си остана светва чека и колата забива и не може да се изфорсира ,изгарям я и я паля и така продължавам докато не подам повечко газ и не забие пак.
Остана само грешка P0093 другите грешки не излизат вече.
На майстора му направи впечатление че стойностите на MAP сензора са завишени.
Прикачвам снимка и видео с данни от днес.
На видеото се вижда след изгаряне на колата колко бързо спада налягането на горивото, което мисля че не е нормално да падне чак до 0.

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 10 Ное 2018 19:00
от veso_hds
На твое място бих започнал с дюзите.На мен само трета ми даваше -2,5 и колата правеше подобни мизерии.След рециклиране само на нея(трета,другите не) колата полетя,буквално не мога да я позная.Сега ме е яд,че не рециклирах едновременно всичките.

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 10 Ное 2018 19:50
от martin_ganev
Колега veso_hds къде ги рециклира твойте дюзи?Ти ли ги сваля или остави колата да си ги свалят и рециклират?Трябва ли да се убочават -да им се въвежда код след рециклирането и на каква цена ти излезе рециклирането на една дюза?Ако рециклирането 2 те проблемни дюзи само ще стане ли?Знам че 4те е най добре но си е доста цифра и Неми се харчи точно преди празниците толкова.

п.п.Колеги предложете фирма за рециклиране на дюзи в северна България около Разград?Препоръчаха ми един човек в с.Борисово(Сливо Поле)

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 10 Ное 2018 20:53
от veso_hds
Виж ми последния пост на предната страница.Един приятел ,имащ сервиз,ми свали дюзата и я занесох на майстора.Направи я точно за един ден и ми даде 2 стр. документация за изпитанията на дюзата.Човекът е инженер,има страхотен сервиз със стендове за изпитания.Могат да му се изпратят дюзите и чрез куриер.Ако се интересуваш,пиши ми на ЛС,ще те свържа с него.Няма проблем да се рециклират само 2 дюзи(аз рециклирах само една,но резултатът беше отличен).Естествено за теб ще бъде по-удобно,ако намериш читав майстор около Разград.

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 11 Ное 2018 11:06
от емооо
martin_ganev, колега със каква програма правиш диагностиката на дюзите?

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 11 Ное 2018 15:57
от martin_ganev
Launch се казва ,универсална е за всички коли.Имам Делфи и ЕЛМ 327 за телефона но при тях не се виждат стойности на дюзите.

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 11 Ное 2018 17:25
от martin_ganev
Ето още един тест от днес .Разкачих маркуча за обратната нафта между двигателя и филтъра и сложих една бутилка от 750мл.и за 1 Мин точно шишето се напълни до половината (около 350 грубо)
Това е общото обратно гориво от 4те дюзи, няма как да ги разделя понеже са под капака на клапаните.
Вече съм обеден че някоя дюза връща много нафта и за това пада налягането в горивната система.

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 12 Ное 2018 11:53
от martin_ganev
veso_hds написа: 10 Ное 2018 20:53 Виж ми последния пост на предната страница.Един приятел ,имащ сервиз,ми свали дюзата и я занесох на майстора.Направи я точно за един ден и ми даде 2 стр. документация за изпитанията на дюзата.Човекът е инженер,има страхотен сервиз със стендове за изпитания.Могат да му се изпратят дюзите и чрез куриер.Ако се интересуваш,пиши ми на ЛС,ще те свържа с него.Няма проблем да се рециклират само 2 дюзи(аз рециклирах само една,но резултатът беше отличен).Естествено за теб ще бъде по-удобно,ако намериш читав майстор около Разград.
Здравей колега ще можеш ли да ми дадеш кординати на сервиза който ти рециклира дюзите?

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 14 Ное 2018 20:20
от verso2.2
Здравите имам тойота корола версо 2.2д 136кс и имам пробле дозите каде я има тази добавка

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 14 Ное 2018 20:22
от verso2.2
или координати на този майстор

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 17 Ное 2018 21:56
от martin_ganev
Дюзите вече са доло.Утре ще търся къде да ги пратя за стенд и рециклиране на неработещите.
Приемам предложения за добър Дизел сервиз в северна България.За сега клона към Русе

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 25 Ное 2018 19:03
от martin_ganev

Така запали сутринта след монтажа на рециклираните дюзи на студена кола.Мисля че е ок.
Вече не набива грешки и не влиза в авариен режим.За сега 2ри ден нещата са ОК.

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 25 Ное 2018 20:12
от veso_hds
Изводът е ясен.Радвам се,че всичко е ОК.Надявам се,че темата ще е от полза и на други колеги. :thumbsup: