Страница 9 от 9

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 24 Сеп 2022 12:30
от gaffer
При мен проблема се оказа прозаичен - маркуча между филтъра и помпата спукан вътрешния слой и въздух през конците... Сменен и паленето е наред, но колко трябва да е налягането в рейката? В Techdoc го има веднъж като нормално 25-35 MPa, а при стъпките за теста дават 35-43 MPa за нормални. Кое е вярното?

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Публикувано на: 27 Сеп 2022 16:55
от whitefang
На 2AD-FHV налягането въобще е минимум 35МPa, на празен ход няма как да е 25-35 MPa,такова е при двигателите с електромагнитни дюзи -1CD-FTV,1AD,2AD-FTV.

Сorolla Verso AR10 2.2 D4D 2AD-FTV и 2AD-FHV - Трудно запалване при студен двигател ?

Публикувано на: 28 Сеп 2022 20:28
от memorex
valentin_1510 написа: 22 Дек 2021 21:08 22 дек 2021 21:08

Най-често проблем при така описаните проблеми с паленето е scv клапана.
Този клапан се разглобява и може да се прешлайфа с водна шкурка
Някой така решават проблема защото клапана има тенденция да засяда при относително ниски температури[ макар шлайфане на такъв елемент да технически противоречиво].Други го греят с пистолет за горещ въздух или сешоар преди първото палене .Някой прибягват и до софтуерен ъпдейт ,който сменя минималните стойности на налягането ,но това е нож с две сутринта затова не всеки дилър го предлага.
Има и нови подобрени клапани .

Сorolla Verso AR10 2.2 D4D 2AD-FTV и 2AD-FHV - Трудно запалване при студен двигател ?

Публикувано на: 28 Сеп 2022 21:21
от ufer
Аз бих пробвал и един стар позабравен метод. С него притривахме навремето игличките на карбураторите и това се прави с... червило... :D В него се съдържат много фини абразивни частици и вършеше добра работа. Някои използваха и паста за зъби, но тя е по-груба от червилото... :thumbsup:

Сorolla Verso AR10 2.2 D4D 2AD-FTV и 2AD-FHV - Трудно запалване при студен двигател ?

Публикувано на: 28 Сеп 2022 22:39
от mapamop
ufer написа: 28 Сеп 2022 21:21червило
Защо не шлайфпаста на 3М примерно? Вртоятно има и по-финна от глинесто-керамичния оцветител в червилото?
Чисто любопитство.

Сorolla Verso AR10 2.2 D4D 2AD-FTV и 2AD-FHV - Трудно запалване при студен двигател ?

Публикувано на: 28 Сеп 2022 23:00
от slowtraveler
Щото червилото е под ръка ppp.gif tooth.gif

Сorolla Verso AR10 2.2 D4D 2AD-FTV и 2AD-FHV - Трудно запалване при студен двигател ?

Публикувано на: 29 Сеп 2022 09:23
от whitefang
При мен започваха да "засядат"- да пада налягането ,като загрее горивото.Не мисля ,че "шлайфане","чистене" върши работа,друга освен плацебо ефект....
Нов/и клапан/и си трябват след известна експлоатация.

Сorolla Verso AR10 2.2 D4D 2AD-FTV и 2AD-FHV - Трудно запалване при студен двигател ?

Публикувано на: 29 Сеп 2022 20:04
от ufer
Едно време нямаше фини шлайфпасти, пък с червилата правехме и дамите съпричастни в поддръжката на семейното богатство... :D Иначе нямам идея за степени на абразивност или други характеристики... :thumbsup:

Сorolla Verso AR10 2.2 D4D 2AD-FTV и 2AD-FHV - Трудно запалване при студен двигател ?

Публикувано на: 29 Сеп 2022 21:20
от memorex
Иронията от една офтопик тема се прехвърли в друга тех тема.Няма лошо. punk.gif