Страница 1 от 2
Проблеми с уредите при Auris с "китайски" ксенон?
Публикувано на: 03 Апр 2010 17:25
от Creep
Здравейте!
Реших да си ъпгрейдна колицата с китайски ксенон, но един познат ме предупреди, че един друг негов познат чул, как трети имал проблеми с уредите на таблото на Auris след монтаж на китайски ксенон, и то не от най-евтините и некачествени.
Понеже електрониката на Auris и новата Corolla е почти на 100% еднаква, имам въпрос към хората с такива автомобили, дори по-добре ако са с моя двигател - 1.4 D4D, дали са срещали подобни проблеми, породени от EMI (или т.нар. електромагнитни смущения), тъй като на мен това ми се струва малко невероятно...
Мерси предварително и весели празници на всички!

Публикувано на: 03 Апр 2010 18:25
от mihal
Малко извън темата, но да споделя за ксенона...Преди две години сложих на Фиат китайски ксенон /не беше най-евтиния/, който изкара цяла година и светеше много добре! В момента като включа фаровете, след около 4-5 мин интензитета на светлината намалява и започват да светят като свещи. Като превключа къси-дълги, отново светват ярко и след малко пак започват да намаляват. Да не говорим, че единия фар е по-ярък от другия...иначе на уредите не пречи...
Публикувано на: 03 Апр 2010 18:32
от Creep
mihal написа:Малко извън темата, но да споделя за ксенона...Преди две години сложих на Фиат китайски ксенон /не беше най-евтиния/, който изкара цяла година и светеше много добре! В момента като включа фаровете, след около 4-5 мин интензитета на светлината намалява и започват да светят като свещи. Като превключа къси-дълги, отново светват ярко и след малко пак започват да намаляват. Да не говорим, че единия фар е по-ярък от другия...иначе на уредите не пречи...
Мерси за тази информация, може би е време да подмениш крушките?
Публикувано на: 03 Апр 2010 19:39
от mihal
Creep написа:mihal написа:Малко извън темата, но да споделя за ксенона...Преди две години сложих на Фиат китайски ксенон /не беше най-евтиния/, който изкара цяла година и светеше много добре! В момента като включа фаровете, след около 4-5 мин интензитета на светлината намалява и започват да светят като свещи. Като превключа къси-дълги, отново светват ярко и след малко пак започват да намаляват. Да не говорим, че единия фар е по-ярък от другия...иначе на уредите не пречи...
Мерси за тази информация, може би е време да подмениш крушките?
Смених ги, но без резултат! Може би трябва да сменя и баластите, но това значи нов комплект...
Публикувано на: 03 Апр 2010 20:21
от sepia3
Чух от едно момче на което дойде на Toyota среща, че имал проблем със аудиото, нещо радиото му правило проблем, не помня точно, но съм чувал за такова нещо, нямам обяснение, но колегата се принудил да сменя ксенона.Говоря за Корола.
Публикувано на: 06 Апр 2010 11:50
от Yuli
Аз я ъпгрйднах... След една седмица отново бях с оригиналните крушки.

...единият фар отиде високо, другият се заби в асфалта (ако бях регулурал дългите къде ли щаха да отидат); обикновено този от страната на шофйора не светваше от първи път, оказа се че инсталацията до него поради по късото разстояние от кутията с релетата е с по-тънки кабели и не може да се осигури достатъчна стабилност на напрежението при старта. Карах и гледах да доближа до нещо на което да видя с фарове ли съм или пак не свети единия. Под капака църкаше страхотно и като пали и като работи... и като си помислих за проблемите които може да имам от тия високоволтови разради за в бъдеще, просто махнах всичко.
Когато свалих комплектите се оказа дори че крушките имат 5 мм физическа разлика в разстоянието между балончетата и основата на цокъла.

Големи китайски боклуци.
Публикувано на: 06 Апр 2010 19:05
от Creep
Yuli написа:Аз я ъпгрйднах... След една седмица отново бях с оригиналните крушки.

...единият фар отиде високо, другият се заби в асфалта (ако бях регулурал дългите къде ли щаха да отидат); обикновено този от страната на шофйора не светваше от първи път, оказа се че инсталацията до него поради по късото разстояние от кутията с релетата е с по-тънки кабели и не може да се осигури достатъчна стабилност на напрежението при старта. Карах и гледах да доближа до нещо на което да видя с фарове ли съм или пак не свети единия. Под капака църкаше страхотно и като пали и като работи... и като си помислих за проблемите които може да имам от тия високоволтови разради за в бъдеще, просто махнах всичко.
Когато свалих комплектите се оказа дори че крушките имат 5 мм физическа разлика в разстоянието между балончетата и основата на цокъла.

Големи китайски боклуци.
Very bad experience indeed...
А през едната седмица, докато беше с тия китайски боклуци, имаше ли проблеми Optitron таблото? Примерно сам да се нулира дневния километраж, да показва неверни данни или каквито и да е други смущения в показанията?
И още нещо: от къде купи боклучавия комплект?
Публикувано на: 06 Апр 2010 20:33
от Bass_Man
Точно заради този "experience" е важно да не се прави всеки на майстор тричко , а да отиде за монтаж при някой , който може да му даде гаранция за монатажа и за продукта . Защото някой ако си мисли , че от Тойота ще му сложат Японски ксенон от "най-скъпия" е в мнооого голяма грешка !
Много е важно след вашите постове да се слага " не правете това в къщи " biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .
Публикувано на: 07 Апр 2010 22:31
от Yuli
Creep написа:[Very bad experience indeed...
А през едната седмица, докато беше с тия китайски боклуци, имаше ли проблеми Optitron таблото? Примерно сам да се нулира дневния километраж, да показва неверни данни или каквито и да е други смущения в показанията?
И още нещо: от къде купи боклучавия комплект?
Извинявам се за закъснението на отговора ми.
Уредите не са показвали аномалии, но те са най-малкия проблем в кола натъпкана с електроника... Каде по важни неща има които да обърка и дори да счупи.
Боклукът е от
http://www.autostylemania.com/ , и понеже е достатъчно евтин не си заслужава да ги подгонвам за гаранция и качество, защото куриерските разходи ще са за моя сметка, а очакването ми за продукта, дори и да бъде подменен вече е никакво. Накратко - набутах се, и спокойно мога да кажа, че мога и без него.
biggrin.gif Някой да иска да купи почти нов ксенон на половин цена след тая реклама? biggrin.gif
Днес си поръчах NARVA HB4 RALLY 70W, от тях гарантирано ще съм по-доволен, а и са на цена на половин менте ксенон. Единственото от сега сигурно е, че те просто ще си светят докато не изгорят, и няма да ми създават проблеми и емоции от сорта дали е влажно, студено, топло и ще светне ли или не. Абе с две думи просто ще си вършат работата. Натоварването на инсталацията ще е с около 30% и съм сигурен, че не би имало никакъв проблем и за релетата и за предпазителите.
Публикувано на: 08 Апр 2010 20:45
от Me4oKyX
Нищо лично, ама те хората са казали от доста време, че не са толкоз богати, че да си купуват най-евтиното.... Иначе такива Ауриси, Короли и всякакви Тойоти съм направил по много и нито една няма нито един от изброените по-горе проблеми.... А фокусното разстояние наистина е много важно, като аз дори за разлика в цветовете сменям крушки... Нооо, както каза Бас-чо - "Масторчета" много.... Един колега от форума, дори си тръгна учуден, след като успяхме да монтираме Н4 биксенон на Селиката му с вдигащите фарове

ксенона трябва да ви помага, изисквайки минимални грижи, а не да ви къса нервите

като колата като цяло biggrin.gif
Публикувано на: 08 Апр 2010 20:59
от Dizzle
В един автобилд бяха нахранили Аурис заради ксенона(оригинален), имаше някакъв проблем с напрежението или лампите а може би и двете. Зависи коя година е,проблема е коригиран вече.
Публикувано на: 09 Апр 2010 02:19
от Bass_Man
Yuli написа:
Днес си поръчах NARVA HB4 RALLY 70W, от тях гарантирано ще съм по-доволен, .................................
А сигурен ли си , че няма да ти се разтопят фаровете и да ти се обели огледалото ?
Публикувано на: 09 Апр 2010 09:16
от Yuli
Bass_Man написа:Yuli написа:
Днес си поръчах NARVA HB4 RALLY 70W, от тях гарантирано ще съм по-доволен, .................................
А сигурен ли си , че няма да ти се разтопят фаровете и да ти се обели огледалото ?
Когато съм на дълги, мощноста на фара е 51+60=111вата т.е. "стъклото" е разчетено да издържа на това дори и при високи външни температури, все пак корола се кара и в арабските страни. Освен това същите материали (рефлектор и основа) нямат проблем локално около дългите със 60вата, така че и на 70 ще издържат . Гледах някъде, не помня за да пратя линка, че халогенните авто крушки загряват до 600-650°С като нямаше съществена разлика в температурата в зависимост от мощността тъй като когато температурната разлика е по-голяма то и топлоотдаването е по-интензивно. Абе готов съм да поема риска, пък и мога да прекратя експеримента ако се наложи, крушките са само 20 евро.
Публикувано на: 22 Апр 2010 21:38
от Creep
Yuli написа:Bass_Man написа:Yuli написа:
Днес си поръчах NARVA HB4 RALLY 70W, от тях гарантирано ще съм по-доволен, .................................
А сигурен ли си , че няма да ти се разтопят фаровете и да ти се обели огледалото ?
Когато съм на дълги, мощноста на фара е 51+60=111вата т.е. "стъклото" е разчетено да издържа на това дори и при високи външни температури, все пак корола се кара и в арабските страни. Освен това същите материали (рефлектор и основа) нямат проблем локално около дългите със 60вата, така че и на 70 ще издържат . Гледах някъде, не помня за да пратя линка, че халогенните авто крушки загряват до 600-650°С като нямаше съществена разлика в температурата в зависимост от мощността тъй като когато температурната разлика е по-голяма то и топлоотдаването е по-интензивно. Абе готов съм да поема риска, пък и мога да прекратя експеримента ако се наложи, крушките са само 20 евро.
Отзиви от NARVA-та?

Публикувано на: 22 Апр 2010 22:45
от Bass_Man
Yuli написа:Bass_Man написа:Yuli написа:
Днес си поръчах NARVA HB4 RALLY 70W, от тях гарантирано ще съм по-доволен, .................................
А сигурен ли си , че няма да ти се разтопят фаровете и да ти се обели огледалото ?
Когато съм на дълги, мощноста на фара е 51+60=111вата т.е. "стъклото" е разчетено да издържа на това дори и при високи външни температури, все пак корола се кара и в арабските страни. Освен това същите материали (рефлектор и основа) нямат проблем локално около дългите със 60вата, така че и на 70 ще издържат . Гледах някъде, не помня за да пратя линка, че халогенните авто крушки загряват до 600-650°С като нямаше съществена разлика в температурата в зависимост от мощността тъй като когато температурната разлика е по-голяма то и топлоотдаването е по-интензивно. Абе готов съм да поема риска, пък и мога да прекратя експеримента ако се наложи, крушките са само 20 евро.
Виждал съм много разтопени фасунги , кабели и прегорели отражатели . Ако "стъклото" е стъклено , отразителя метален , а фасунгата керамична най-вероятно няма да имаш грижи . Но това за пустинята нали беше шега ?
Специално при халогените има много голяма разлика в излъчената топлина не само в температурата на балона ! Имай предвид , че от 55W до 70W имаш едни 40 % повече консумирана мощност , която няма как да не доведе до 40% повече топлина . За твое щастие трябва да знеш , че с повишаването на мощността халогените получват и малко по-високо КПД . Ама говорим за 2-5% .
Та искам да ти кажа внимавай ! Общо взето ксенона е много по-добро решение .