Страница 1 от 1

? за катализатора

Публикувано на: 31 Мар 2010 03:11
от p_zarkov
Здравейте колеги !
Вчера говорих с един познат който ми каза, че след 150 000 км се маха катализатора на дизелите защото се задръствал и така спъвал колата . Как мислите дали се маха катализатора за да върви повече колата и дали това няма да даде някакви грешки при работа на колата. Колата е Авенсис Версо Д4Д 2000 - 116 коня на 200 000 км. Аз съм сложил пауър бокс и така си върви повече от нормалното , но нали знаете какво е да ти влезе мухата в главата biggrin.gif !

Публикувано на: 31 Мар 2010 04:04
от kopeldaka
Махай ги, по-добре без тях, аз също съм ги махнал и двата, а съм с 2.2 Д-4Д 150 коня с пауър бокс.

Публикувано на: 31 Мар 2010 05:29
от p_zarkov
Не знаех ,че са два катализатора . Да питам става ли по-шумна колата без тях и дали се качва разхода на горивото ?

Публикувано на: 31 Мар 2010 17:48
от kopeldaka
p_zarkov написа:Не знаех ,че са два катализатора . Да питам става ли по-шумна колата без тях и дали се качва разхода на горивото ?
Разхода няма логика да се качи, по-скоро ако катовете са запушени след махането им ще падне, а по-голям шум няма, просто турбото се чува малко повече през генерацията, което лично на мен много ми харесва.

Публикувано на: 31 Мар 2010 21:43
от Живко
kopeldaka написа:Махай ги, по-добре без тях, аз също съм ги махнал и двата, а съм с 2.2 Д-4Д 150 коня с пауър бокс.
Това означава ли ,че няма да ми даде някакви грешки(ламда сонда или нещо друго)Карах друг дизел с турбинка и там бях сигурен че няма да има проблеми и го махнах-стана неузнаваемо.

Значи махам смело така ли.Абе къде е катализатора на Авенсиса.Май е точно след турбината до двигателя а?Някой да знае?

Публикувано на: 31 Мар 2010 22:13
от zi_zi_top
Не мога да разбера - ЗАЩО СЕ ЧЕШЕТЕ, КЪДЕТО НЕ ВИ СЪРБИ!?!
Гледайте си живота, бе хора! А, ако иската да правите някакви промени по изпускателната система питайте компетентни хора в специализирани сервизи!

Публикувано на: 31 Мар 2010 22:26
от p_zarkov
Определено ще се допитам и до сервиза който се занимава с ауспуси. Но ми беше интересно да попитам и вас дали не знаете нещо по въпроса,защото доста Д4Д се движат вече по улиците , но няма как да знам коя с какви "подобрения' е или всички си ги карат така както са излезли от завода . То това не са джанти и гуми да ги виждаш

Публикувано на: 01 Апр 2010 15:57
от kopeldaka
zi_zi_top написа: А, ако иската да правите някакви промени по изпускателната система питайте компетентни хора в специализирани сервизи!
Би ли ми пояснил какво разбираш под "компетентни хора" в специализирани сервизи? Защото аз съм питал и в Тойота Бургас и Тойота Варна и на двете места ми казаха, че ако ги махна, колата ще влезе в сервизен режим. Добре че реших да не ги слушам и експериментирах на своя глава да видя, какво ще се случи. Махнах ги, като ми ги направиха с тръби и фланци, за да може след време ако реша пак да ги сложа (което не вярвам да стане). Никакви проблеми от тогава вече 5000 км.

Публикувано на: 01 Апр 2010 16:44
от LEXUS
kopeldaka написа:
zi_zi_top написа: А, ако иската да правите някакви промени по изпускателната система питайте компетентни хора в специализирани сервизи!
Би ли ми пояснил какво разбираш под "компетентни хора" в специализирани сервизи? Защото аз съм питал и в Тойота Бургас и Тойота Варна и на двете места ми казаха, че ако ги махна, колата ще влезе в сервизен режим. Добре че реших да не ги слушам и експериментирах на своя глава да видя, какво ще се случи. Махнах ги, като ми ги направиха с тръби и фланци, за да може след време ако реша пак да ги сложа (което не вярвам да стане). Никакви проблеми от тогава вече 5000 км.
Имам чувството,че говориш за Лада 7-ца. Малко тъпо ми звучи да махаш катализатори на Авенсис и да слагаш тръби и фланци, но това си е твоя работа. Сигурно тия от завода са по-балъци,че им слагат катализатори

Публикувано на: 01 Апр 2010 16:55
от kopeldaka
LEXUS написа:
kopeldaka написа:
zi_zi_top написа: А, ако иската да правите някакви промени по изпускателната система питайте компетентни хора в специализирани сервизи!
Би ли ми пояснил какво разбираш под "компетентни хора" в специализирани сервизи? Защото аз съм питал и в Тойота Бургас и Тойота Варна и на двете места ми казаха, че ако ги махна, колата ще влезе в сервизен режим. Добре че реших да не ги слушам и експериментирах на своя глава да видя, какво ще се случи. Махнах ги, като ми ги направиха с тръби и фланци, за да може след време ако реша пак да ги сложа (което не вярвам да стане). Никакви проблеми от тогава вече 5000 км.
Имам чувството,че говориш за Лада 7-ца. Малко тъпо ми звучи да махаш катализатори на Авенсис и да слагаш тръби и фланци, но това си е твоя работа. Сигурно тия от завода са по-балъци,че им слагат катализатори
Тия от завода са ги сложили, за да отговаря колата на стандарта ЕВРО 4, не са ги сложили, защото така ги кефи или щото колата с тях ще върви повече, напротив, с тях колата върви по-малко (логично). Но и "тия от завода" са я смятали тая кола да се движи с хубави горива, а не като нашата "тунджа" с примеси на нафта. laugh.gif

for the катализаторите

Публикувано на: 01 Апр 2010 20:43
от fancy55
Yo,пичове-Тойотаджии ! Искам да питам някой правил ли го е тоя номер на авенсис 4д4 2000-2003,че имен ме сърби дали нема а литне тоа автомобил? Принципно доко съм чел нема катализатор кой да издържи повече от 90к... А,па с нашите менделееви горива-заеби ...

Re: for the катализаторите

Публикувано на: 01 Апр 2010 22:15
от zi_zi_top
fancy55 написа:Yo,пичове-Тойотаджии ! Искам да питам някой правил ли го е тоя номер на авенсис 4д4 2000-2003,че имен ме сърби дали нема а литне тоа автомобил? Принципно доко съм чел нема катализатор кой да издържи повече от 90к... А,па с нашите менделееви горива-заеби ...
Че литне, бе! Даже, че фръкне!!!
Но все пак попитай Фидо Дидо за да го направиш по правилния начин!

Публикувано на: 06 Апр 2010 21:07
от p_zarkov
Днес ходих в един сервиз занимаващ се предимно с ауспуси . Коментирах с тях за катализатора и реших да не махам моят катализатора. Не бяха много словоохотливи но нещото което казаха ,а не бях го чувал преди бе ,че катализатора спира да е ефективен за екологията , но продължава да изпълнява другите си роли доста повече от 200 000 км , а една от тях е да задържа високата температура на изгорелите газове и махайкиго ще се издънват доста по-бързо гърнетата на колата.

Публикувано на: 06 Апр 2010 21:20
от Uncle Dido
wacko.gif

Това за атмосферни бензинови коли е вярно, но за турбо дизел......

В кой сервиз го родиха този бисер?!

Публикувано на: 07 Апр 2010 00:18
от p_zarkov
" Даскалов"- гр.Русе !