Страница 1 от 1

трудно палене при топъл двигател 2.0 td

Публикувано на: 25 Мар 2010 16:31
от emiliolov
не пали от първия път както при студен двигател някой имал ли е подобен проблем и дали го е ришил

Публикувано на: 25 Мар 2010 16:55
от TATI

Re: трудно палене при топъл двигател 2.0 td

Публикувано на: 25 Мар 2010 18:20
от Kiki
emiliolov написа:не пали от първия път както при студен двигател някой имал ли е подобен проблем и дали го е ришил
По този въпрос има тема.
Колегата ти го намеква да го намериш в търсачката.

Re: трудно палене при топъл двигател 2.0 td

Публикувано на: 30 Мар 2010 08:55
от shterev
Kiki написа:
emiliolov написа:не пали от първия път както при студен двигател някой имал ли е подобен проблем и дали го е ришил
По този въпрос има тема.
Колегата ти го намеква да го намериш в търсачката.
\

Аз имах същият проблем и се оказа че прри смяна на ремъка са зацепили ремъка с един зъб закъснение и като е студена пали без проблем а като загрее не пали. Ако си сменял ремък проблемът е този. Обиколих всички светила на дизела в България и най-накрая откриха проблема в Тойота Пазарджик след дълги тествания.Просто колата я купих с грешно зацепен ремък. Но сега е пушка и ми гори 5,5л/100км. нафта.

Re: трудно палене при топъл двигател 2.0 td

Публикувано на: 09 Апр 2010 18:30
от shterev
shterev написа:
Kiki написа:
emiliolov написа:не пали от първия път както при студен двигател някой имал ли е подобен проблем и дали го е ришил
По този въпрос има тема.
Колегата ти го намеква да го намериш в търсачката.
\

Аз имах същият проблем и се оказа че прри смяна на ремъка са зацепили ремъка с един зъб закъснение и като е студена пали без проблем а като загрее не пали. Ако си сменял ремък проблемът е този. Обиколих всички светила на дизела в България и най-накрая откриха проблема в Тойота Пазарджик след дълги тествания.Просто колата я купих с грешно зацепен ремък. Но сега е пушка и ми гори 5,5л/100км. нафта.