видео: BM Hot Version: AE86 Club
Публикувано на: 06 Апр 2006 20:02
Успях да сваля една серия на AE86 Club(Vol. 2) - поредица само за АЕ86-ци. Не знам защо, но другите просто не искат да се свалят, няма сорсове. Ако някой има линк или торент за поредицата ще му бъда много благодарен.
Става дума за добре направени тойотки, тазни тестове и т.нат, водещи Кейчи Тсучия и компания. Яко е, нито една от тойотите не падаше под 9-10000 оборота мах
Направи ми впечатление, че някои от колите бяха оборудвани с Freedom ECU. Четох една статия за това ЕКУ - то има заложен интелигентен алгоритъм, и се настройва към навиците на шофера и начинът на каране. От производителя го пращат предварително мапнато(за атмосферка или турбо), като картата е само базова. Има 4 независими самонастройващи се мап-а, които се избират от меню.
Човекът(с турбо корола) описваше в статията, че го слага и почва да кара планинско. Първоначално колата върви много зле, но постепенно ЕКУ-то изчиства режима на работа, и след 30-тина минути достига топ пърформънс при планинско каране - ЕКУ-то се самообучава, като интелигентно напасва предварителния мап към планинско каране. След това отива да прави пистови тестове - пуска вече мапнатия режим за планинско и пробва на пистата - резултатите са слаби. Пуска нов режим на самообучение и почва да върти обиколки - след 30-тина минути ЕКУ-то се е самообучило и резултатите са мап, идеално напаснат за пистово каране, и е съвсем различе4н от мап-а за планинско
Логично, режимът на работа на двигателя е различен.
та това ECU е user friendly - ако си купиш standalone, най-добре можеш да го настроиш само на диностенд - срещу солидна сума и много рънове, и пак няма гаранция че като излезеш на пътя няма да са нужно още настройки. С Freedom ECU целият процес е автоматизиран, като можеш да си направиш отделни карти за нормално градско каране, драг, планинско и писта, и то без да се изръсиш яко за диностенд. Звучи много добре.
Става дума за добре направени тойотки, тазни тестове и т.нат, водещи Кейчи Тсучия и компания. Яко е, нито една от тойотите не падаше под 9-10000 оборота мах

Направи ми впечатление, че някои от колите бяха оборудвани с Freedom ECU. Четох една статия за това ЕКУ - то има заложен интелигентен алгоритъм, и се настройва към навиците на шофера и начинът на каране. От производителя го пращат предварително мапнато(за атмосферка или турбо), като картата е само базова. Има 4 независими самонастройващи се мап-а, които се избират от меню.
Човекът(с турбо корола) описваше в статията, че го слага и почва да кара планинско. Първоначално колата върви много зле, но постепенно ЕКУ-то изчиства режима на работа, и след 30-тина минути достига топ пърформънс при планинско каране - ЕКУ-то се самообучава, като интелигентно напасва предварителния мап към планинско каране. След това отива да прави пистови тестове - пуска вече мапнатия режим за планинско и пробва на пистата - резултатите са слаби. Пуска нов режим на самообучение и почва да върти обиколки - след 30-тина минути ЕКУ-то се е самообучило и резултатите са мап, идеално напаснат за пистово каране, и е съвсем различе4н от мап-а за планинско

та това ECU е user friendly - ако си купиш standalone, най-добре можеш да го настроиш само на диностенд - срещу солидна сума и много рънове, и пак няма гаранция че като излезеш на пътя няма да са нужно още настройки. С Freedom ECU целият процес е автоматизиран, като можеш да си направиш отделни карти за нормално градско каране, драг, планинско и писта, и то без да се изръсиш яко за диностенд. Звучи много добре.