Страница 1 от 1

диагностика двигател във варна

Публикувано на: 22 Мар 2010 13:34
от niki60
Здравейте-току що се връщам от технически преглед (прекарах и двете коли) в СБА над кат и не ми харесаха нещо газовете на тойотата-CO -то беше от рода на 0,67 доколкото си спомням(за хондата -0).Дивигателя си работи нормално ,празния ход е нормален нямам оплаквания ,освен леко завишения разход ,което е относително все пак.Свещите са сменени наскоро с иридиеви ИК-20.Тъй като мразя нещо по колата ми да не е наред въпроса ми е -къде във варна биха могли да ми направят свястна диагностика ,със замерване на газовете?

Публикувано на: 22 Мар 2010 22:41
от nikolov22
катализатора не е сменян наи вероятно и свещите сигорно не са за този мотор филтър кофти гориво горене на масло

Публикувано на: 23 Мар 2010 00:11
от Me4oKyX
Николов, ти па изби ВСИЧКОТО риба у морето laugh.gif laugh.gif Тва е бензин е брат, ако са други свещите, по-къси примерно, тая кола ще работи като трабант, че и ще дрънчи кат консерви в тенджура..... Като нещо ти е неясно, по-добре си прави тихо.... Човека казва, че колата работи часовник, ти горене на масло.... Горе доле, нищо общо с въпроса ти е отговора, а и също толкова верен кат цяло.... laugh.gif

Публикувано на: 23 Мар 2010 01:11
от Uncle Dido
nikolov22 написа:катализатора не е сменян наи вероятно и свещите сигорно не са за този мотор филтър кофти гориво горене на масло

wacko.gif

Публикувано на: 23 Мар 2010 06:38
от niki60
забравих да спомена-колата е на малко километри въпреки че това ще ви се стори невероятно я купих на около 30 хиляди а в момента е на 60 ,смених като я взех ремък и ролка въпреки че нямаше нужда ,мотора работи перфектно(при - 20 градуса пали от четвърт) никакви шумове никакви притропвания,сменям масло на 10 х(мотул 6100 10 В-40) свещи сменях два пъти свалих оригиналните денсо K20RU като я взех сложих бош 4-полюсни и на 20 х ги смених (бяха работили перфектно)с денсо IK-20,които са дадени за този двигател,никакво горене на масло-катализатора го бях проверил визуално веднъж преди година и нещо във връзка с едно подрънкване от задното гърне(оказа се разлепена ламаринка отвътре която се оправи с няколко точкови заварки отвън на гърнето).Единственото нещо което е променяно по двигателя е промяна на статичния ъгъл на запалване от -10 градуса колкото е по спецификации на -12 градуса ,но не вярвам 2 градуса да се отрази толкова.Мога да си проверя работата на ламбда сондата с осцилоскоп,не ми е проблем,но бих искал да направя цялостна диагностика ,бях ходил веднъж при цоков до затвора ,но явно имаше много работа него ден и бях посъветван да не се занимавам ..никой ли не знае свестен елконаджия във варна?