Страница 1 от 1

Диагностика катализатор?

Публикувано на: 08 Мар 2010 12:16
от GSRR
Колеги, карам Авенсис VVTI 2004 г на 130 хил., светеше ми ламбата на чека, при диагностика ми казаха, че проблемът е в катализатора, отвориха го, оказа се чист, само предната ламбда сонда давала някакви отклонения, смениха я. Сега минах 200-300 км. и пак светна. В сервиза сега ми казват, че трябва да се смени катализатора!!! Може ли да ми препоръчате сервиз, където да ми направят прецизна диагностика. Ламбата на чека светва само на дълъг път, след като мина 100-тина км.

Публикувано на: 08 Мар 2010 12:48
от ivobox
ми колега проблема си го има, не си изтеглил късата клечка с някакъв уникален случай. ето ти малко справки

http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... light&st=0

http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... opic=36815

3 новини: добра и 2 лоша
добрата е, че този факт не се отразява на вървеж, разход
лошата е, че се препоръчва както са ти казали смяна на сонди, катализатора и ецу(поне в УК така препоръчвали). другата лоша е, че няма "излекували се" по простата причини, че никой не е налял тези пари да смени всичко това.
а иначе аз съм така от 1 година почти и си карам без проблеми


като развитие мога да спомена, че работя по въпроса.
един авенсис 2005г се продаваше на части на 50к км и купих от пича катализаторите и сондите и в близко бъдеще ще ги монтирам.
дали ще помогне - не знам, но поне ще пробвам. за нов 2к няма да дам, по скоро бих си махнал крушката на лампичката biggrin.gif

Публикувано на: 08 Мар 2010 15:09
от GSRR
изпреварил си ме, тъкмо смятах да го питам за сондите, ако не е тайна приблизително колко ти излезе?

Публикувано на: 08 Мар 2010 21:04
от ivobox
всичко от изпускателните колектори до гърнето включително+сондите - 350лв

Публикувано на: 10 Мар 2010 09:26
от GSRR
при мен стигнаха още по-далече, обясниха ми, че може да се наложи смяна на компютъра, защотото не можело да се преинсталира. Вече започвам да съжалявам за ладата, която карах преди години...:)))

Re: Диагностика катализатор?

Публикувано на: 04 Ное 2013 20:21
от dardi76
здравеите,,,,отскоро съм собственик на тойота корола 1.4 / х–к /бензин 2004 година 16 клапана ,проблеъyт е над 80–100 км дава грешка ,датчик на разпределителен вал,датчика работи замерен е,изчиствам грешката и след 7-8 км пак светва чекинга колата се спъва все едно работи на 3 цилиндара или изгорели свещи,ако имате решение на проблемът или някакви идеи моля пишете,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Възможно ли е да е от катализатора?

Re: Диагностика катализатор?

Публикувано на: 04 Ное 2013 20:46
от мехаННика
Dardi, приятелю първо какво е х-к ? После, кой е установил за какво е грешката ? Трето- решение имаме на всички проблеми при положение че са правилно описани и диагностицирани. Да, може и от катализатора да е. Ако искаш си купи един и сподели резултата или намери достатъчно добър сервиз за по точна диагностика.

Re: Диагностика катализатор?

Публикувано на: 04 Ное 2013 20:55
от steich
х–к е хечбек предполагам. При проблем с катализатора, задължително се започва от смяна на свещи ако не са сменяни скоро т.е. ако са на повече от 20 к км. и почистване на дроселова клапа ако е електрическа, MAF-a и след това се изтриват грешките и се работи по новопоявилите се.

Re: Диагностика катализатор?

Публикувано на: 04 Ное 2013 21:35
от stany68
GSRR написа:Колеги, карам Авенсис VVTI 2004 г на 130 хил., светеше ми ламбата на чека, при диагностика ми казаха, че проблемът е в катализатора, отвориха го, оказа се чист, само предната ламбда сонда давала някакви отклонения, смениха я. Сега минах 200-300 км. и пак светна. В сервиза сега ми казват, че трябва да се смени катализатора!!! Може ли да ми препоръчате сервиз, където да ми направят прецизна диагностика. Ламбата на чека светва само на дълъг път, след като мина 100-тина км.

Здравей,колега. Може и аз да съм със същия Авенсис......Прочети ми постовете по същия проблем и решението му.Около 20 диагностики,вкл. и 2-3 в ТМАуто - все едно и също - катализатор и това е. Накрая майстор Дидо го оперира,чекът спря да свети.Катализаторът наистина беше позаминал /около 230 000 км/- питите горе бяха започнали да се разтопяват.Това беше махнато,отдолу едно резонаторно гърне и втулки на сондите,да ''лъжат''....... След два дни пак светна чекът - този път ламбдасонда/една от четирите/.Ден преди да я получа/оригинална Денсо/, чекът си изгасна и оттогава не е светвал./Крушката си е в ред ;) /.Пак диагностика - няма грешки,няма нищо.А аз съм с една налична сонда ,която се надявам да потрябва един ден.

Re: Диагностика катализатор?

Публикувано на: 04 Ное 2013 22:49
от мехаННика
Какъв е извода? Когато нещо изглежда като лайно, има мирис на лайно, и даже има вкус като лайно то най вероятно е лайно....пардон-катализатор!!! Когато започваш подобна тема всеки технически грамотен човек си мисли за автомобил обслужен що годе по предписаното за модела. Иначе поразително прилича на някаква депутатска наложница дето смяташе че в 100 хилядната гаранция трябва само да се кара и нищо повече...

Re: Диагностика катализатор?

Публикувано на: 04 Ное 2013 23:01
от steich
Не можах да разбера каква е целта на последния пост ? Аз лично аз съм виждал и диагностицирал коли които са карани по около 60 000 км като свещите за този пробег не са сменяни изобщо а и са купени преди това с тях т.е. ... не е ясно на колко км са. Просто има хора които карат колата до последно докато спре. Няма да ви казвам какви бяха последствията в най лошия сучай ... компютър, бобина, свещи.