Страница 1 от 1
Кабел за диагностика
Публикувано на: 03 Мар 2010 17:21
от PaseoOwner
Здравейте , знаете ли откаде мога да взема такв кабел за Пасеото :
http://pinoutsguide.com/CarElectronics/ ... nout.shtml
потърсих в интернет за кабели , ама виждам само такива с 16пин-ов конектор или пък продават с допълнителни адаптери за BMW , Mercedes предимно . Никаде не можах да намеря за Тойота такв адаптер
Re: Кабел за диагностика
Публикувано на: 03 Мар 2010 22:44
от Scott
Не разбирам за какво ти е 'кабел'. Искаш да го удължиш ли? Това е конектора за диагностика, но на него всички сигнали са аналогови - да пробваш горивната помпа, напреженията на ламбда сондите, кодовете за грешка и т.н.
Просто си направи един кабел с автомобилни клеми и си готов.
Публикувано на: 04 Мар 2010 03:31
от Bass_Man
Колега Тойота не е ВАГ и за нея няма "кабели" за по 100лв.
Re: Кабел за диагностика
Публикувано на: 04 Мар 2010 10:39
от PaseoOwner
Scott написа:Не разбирам за какво ти е 'кабел'. Искаш да го удължиш ли? Това е конектора за диагностика, но на него всички сигнали са аналогови - да пробваш горивната помпа, напреженията на ламбда сондите, кодовете за грешка и т.н.
Просто си направи един кабел с автомобилни клеми и си готов.
е да , иска ми се да мога да ръчкам на лаптоп-а :P
Bass_Man написа:Колега Тойота не е ВАГ и за нея няма "кабели" за по 100лв.
ясно , аз питах един човек дето прави тия схеми , и той вика не е виждал такв конектор, явно няма, поне от евтините по 100 лв както викаш , просто в един сервиз ми го вързаха на тяхния комп , имаха само достъп до двигателя де, ама това ми трябва само
мерси за отговорите колеги
Публикувано на: 04 Мар 2010 20:31
от nikolov22
нема щанс да стане вземи един кламер и тестваи на воля
а инъче ми се струва че ти трябва някоя мащинка от сорва на виса с к и л линия да се тества
Публикувано на: 05 Мар 2010 19:48
от PaseoOwner
nikolov22 написа:нема щанс да стане вземи един кламер и тестваи на воля
а инъче ми се струва че ти трябва някоя мащинка от сорва на виса с к и л линия да се тества
хехе , дам , днеска си диагноцирах двигателя и ABS-a с един кабел , попринцип има ли шанс да изгори нещо ???
Публикувано на: 06 Мар 2010 19:12
от coolone
хехе , дам , днеска си диагноцирах двигателя и ABS-a с един кабел , попринцип има ли шанс да изгори нещо ???
ще споделиш ли какъв е кабела и от къде се снабди с него ? истински ELM 327 ли е или емулатор ?
Публикувано на: 06 Мар 2010 23:05
от PaseoOwner
ех , не , просто си свързах пиновете на конектора и проверявах за грешката чрез таблото . за двигателя свързвам E1 с Te1 , а за ABS-a Е1 с Tc