Страница 1 от 1
Avensis T22 - Предпазител за мигачи - изключват се сами - РЕШЕН - Реле
Публикувано на: 25 Фев 2010 22:15
от The_Teacher
Здравейте,
днес ми изгаснаха мигачите и аварийните светлини на Avensis T22 докато карах, но после след около час се оправиха от само себе си.
Помислих си, че причината е в предпазителя, но не мога да намеря кой от многото е за мигачите.
В тази връзка, ако някой знае къде е разположен, моля да напише?
Благодаря Ви за помощта.
Публикувано на: 25 Фев 2010 22:27
от Владислав
Най-добре е да си видиш в Manual-a.Естествено има изключения,но на повечето Toyot-и имаш поне две бушонни табла-в двигателното отделение поне едно и едно под кора/капаче/жабка пред лявото ти коляно докато караш.Отваряш и гледаш/замерваш бушоните един по един,ако нямаш литература.
Публикувано на: 26 Фев 2010 08:21
от Xeku
Ако е предпазител, проблемът няма да се саморазреши, както е станало в този случай. Не пречи да се проверят и бушоните, но аз бих се насочил към копчето за аварийните светлини, и към релето за мигачите.
Публикувано на: 26 Фев 2010 10:12
от penywise
Имал съм подобен проблем, оказа се реле

*(при мен)
Публикувано на: 26 Фев 2010 21:54
от The_Teacher
Благодаря за отговорите. Може ли да ми кажете на кое от всичките четири места, на които има релета и предпазители, се намира релето за мигачите. Аз гледах и под капа и под таблото, но ненамерих надпис, който да ме насочи към правилното реле, а и в упътването нищо ненамерих.
Проверих копчето за аварийни и мисля, че е от него.
Публикувано на: 27 Фев 2010 01:31
от Xeku
Включи мигач, или аварийните светлини (ако в момента ти работят

) и започни да пипаш релетата под таблото едно по едно, това което цъка заедно с мигача (освен че се чува и на ръката се усеща вибрация) е въпросното реле.
Avensis T22 - Предпазител за мигачи - изключват се сами - РЕШЕН - Реле
Публикувано на: 02 Юни 2016 15:54
от Igniter
Тия дни и аз се борих с проблема- включвам мигач и по някое време сам се спира, без да се е върнало лостчето. Случва се без значение ляв или десен, а също и аварийните не се включват.
Оказаха се спукани спойки в релето на мигачите. Запояват се за 3 мин., но да изчоплите релето си е играчка. Намира се от лявата страна на педала на съединителя между кабелите - сините буквички на първата снимка. Свалена е кората под кормилото. Релето е Toyota 81980-05020.
предпазител за мигачи
Публикувано на: 02 Юни 2016 17:55
от e 10
► Виж съдържание
Немски части в японски автомобил трябва да се слагат само ако са на лесно достъпни места, щото са си консуматив

!
предпазител за мигачи
Публикувано на: 03 Юни 2016 17:19
от skydiver
► Виж съдържание
e 10 написа: Немски части в японски автомобил трябва да се слагат само ако са на лесно достъпни места, щото са си консуматив

!
Аз лично не държа на присъствието им.
За справка - първият ми Nissan Primera P10 го продадох на 22години и нито един проблемен възел по електрониката (като изключим алтернаторът с произход от страната на хубавата пица, Колизеума и мафията)...
предпазител за мигачи
Публикувано на: 04 Юни 2016 11:31
от e 10
► Виж съдържание
Мой познат си беше купил такъв Нисан, сглобен в Англия. Закара го за проверка във фирмения сервиз, където му казаха, че колата е сглобена с японски мотор и скоростна кутия. Евентуално можел да има проблеми с алтернатора. Кара го доста години и единствената част, която му създаде проблеми, беше въпросния алтернатор

.
Avensis T22 - Предпазител за мигачи - изключват се сами - РЕШЕН - Реле
Публикувано на: 04 Юни 2016 14:11
от slowtraveler
► Виж съдържание
e 10 написа: Немски части в японски автомобил трябва да се слагат само ако са на лесно достъпни места, щото са си консуматив

!
За съжаление съм се убедил на свой гръб в това....
По-младите колеги навярно не са чели опита ми с Авенсиса, където проблеми ми създаваха все европейските части...
Два вентилатора отпред - ДЕНСО и БОШ... Денсото - добре изработено, БОШ - все едно правено в час по ръчен труд в 'специализирано' училище... Разбира се - гръмна БОШ-а, като струваше повече от ДЕНСО-то...
Диференциал - полски - наложи се смяна на 75х.км...
На 30х.км основен ремонт на двигателя заради немски сегменти (да, там въпроса е малко според къде точно е била причината - дали конструктивен проблем или в сегментите, но първоначално се решаваше с подмяна на сегментите)...