Страница 1 от 1

Corolla losha rabota

Публикувано на: 23 Фев 2010 17:07
от cablio
Zdr. (predvaritelno se izviniavam che ne pisha na bg, oshte nesam si instalnal phonetikata) ta bashta mi si kupi chisto nova corolla ot TM Auto 2004, 1.6 vvti tam s vsichkite mu vazmojni extri.Oshte po vreme na garnacia mu smeniha stabilizirashta shtanga, sled garanciata bialetki sega triabva da se smeni dva tampona + lager na glavinata, kolata e na 60 hil, pazi ia. V sashtoto vreme az karam celica t20 1996 god. Naloji mi se da hodia da mia gledat hodovata chast che potropva i se ustanovi niakakvi tamponi na stabilizirashtite shtangi, oba4e tia pi4chove biaha uchudeni kak oshte ne e pipano nishto po tazi kola i niama nishto za smiana a tia si e na baya godini i nad 180 hil., ta se pitam zashto taka svaliha kachestvoto mad.gif
inache sam si goliam fen na toyota

Публикувано на: 23 Фев 2010 17:11
от nov
Не са го свалили баце, сега се приготви за много храна че пътищата ни не са хубави(което е истина) или че бащъка не може да кара, не може да е от колата луд ли си.Аз имах Ауди Б4 преди да си взема Карините и за 3 години нищо по окачването не съм му пипнал а как е карано то си знае.Таааааааааа да обобщя не са свалили качеството пътищата са лоши или шоферА е нефелен :thumbsup:

Публикувано на: 23 Фев 2010 17:20
от penywise
nov написа:Не са го свалили баце, сега се приготви за много храна че пътищата ни не са хубави(което е истина) или че бащъка не може да кара, не може да е от колата луд ли си.Аз имах Ауди Б4 преди да си взема Карините и за 3 години нищо по окачването не съм му пипнал а как е карано то си знае.Таааааааааа да обобщя не са свалили качеството пътищата са лоши или шоферА е нефелен :thumbsup:
Да. В никакъв случай не е проблема в Тойотата.

:drunken:

Публикувано на: 23 Фев 2010 17:37
от SFINKS
Cablio ,за окачването на една кола , 60 000 km в София са равни на + 300 000 км в един нормален град в една нормална Европейска или ква да е държава .Няма такива павета , дупки , релси и т.н.
То затва колите нов внос които се внасят са с перфектно не пипано заводско окачване и издухани двиагатели на по + 300 000 км , само че там може и 300 000 км да минеш без да срещнеш и една дупка..
Няма кола дето да и издържи повече от 100 000 км окачването в София

Публикувано на: 23 Фев 2010 17:46
от Genuine Modest
penywise написа:
nov написа:Не са го свалили баце, сега се приготви за много храна че пътищата ни не са хубави(което е истина) или че бащъка не може да кара, не може да е от колата луд ли си.Аз имах Ауди Б4 преди да си взема Карините и за 3 години нищо по окачването не съм му пипнал а как е карано то си знае.Таааааааааа да обобщя не са свалили качеството пътищата са лоши или шоферА е нефелен :thumbsup:
Да. В никакъв случай не е проблема в Тойотата.

:drunken:
Ама и двамата сте яко остроумни. Нали знаете, че сърказмът убива? biggrin.gif

@nov: И що си смени Аудито с Карините?

@penywise: Що не послушаш nov-ичкия и да си купиш едно Audi B4? Тъкмо ще ти влезне в бюджета laugh.gif

Публикувано на: 23 Фев 2010 18:18
от nov
Genuine Modest написа:
penywise написа:
nov написа:Не са го свалили баце, сега се приготви за много храна че пътищата ни не са хубави(което е истина) или че бащъка не може да кара, не може да е от колата луд ли си.Аз имах Ауди Б4 преди да си взема Карините и за 3 години нищо по окачването не съм му пипнал а как е карано то си знае.Таааааааааа да обобщя не са свалили качеството пътищата са лоши или шоферА е нефелен :thumbsup:
Да. В никакъв случай не е проблема в Тойотата.

:drunken:
Ама и двамата сте яко остроумни. Нали знаете, че сърказмът убива? biggrin.gif

@nov: И що си смени Аудито с Карините?

@penywise: Що не послушаш nov-ичкия и да си купиш едно Audi B4? Тъкмо ще ти влезне в бюджета laugh.gif
Е са ти отговарям остроумнико - защото тогава за Аудито ми дадоха цена колкото Карина и половина, а беше 93, сещай се.Според тебе нормално ли е на 60к.км да смени тези части?????????Че и някои още в гаранция???????????????Ако А4 беше наполовина здрава колкото Б4 пак щях да си взема Ауди, защо и по Карината нищо не съм барнал да сменям а вервай ми не подценявам поддръжката на една кола, сменям само масла и филтри и като навъртя километрите ремъци и пича който е автор на поста казва подобно нещо за Селиката си?Айде да видя следващия ти остроумен пост.Тойта за мен приключиха с качествените си коли до ерата на Карина и Корола е10 оттам нататъка се бълва яко на конвейр и зае**ха качеството.И ми било Корола 2004-та срам!!!!!!!!!!!!!Че то един голф 4 или 5 ще изкара с по-малко проблеми до тия километри :censored:

Публикувано на: 23 Фев 2010 18:45
от LEXUS
Проблемни бройки винаги може да има.При Фоксваген са много проблемните. При Тойота са малко,за това предизвикват такъв шок. Голф 4 и 5 не са дървета,а са дъски. Какво сега говориме- защо една Корола от няколко млн. продадени е дефектна ли? Лош късмет.

Публикувано на: 23 Фев 2010 19:03
от nov
А бе незнам дали са дъски ама за тези километри със сигурност нема да сменят толкова "консумативи".От преки наблюдения wink.gif , дано да е единична бройката лексусе, че той и Кики твърдеше че проблемните Тойоти били 100 на милион а цифрицата е друга wacko.gif

Публикувано на: 23 Фев 2010 19:34
от LEXUS
Ти мислиш ли ,че и те нямат такива изпуснати коли?

Публикувано на: 23 Фев 2010 20:01
от Uncle Dido
nov написа:Че то един голф 4 или 5 ще изкара с по-малко проблеми до тия километри :censored:


Изображение

Публикувано на: 23 Фев 2010 20:05
от nov
Хахахах тоя дето сгъва шоколада много як пич.
Лексусе какво да ти кажа колега отивам да пия една бира пък утре ще ги мислиме пак тия короли и голфове :thumbsup: :whistle:

Публикувано на: 23 Фев 2010 22:47
от diver
nov написа:Е са ти отговарям остроумнико - защото тогава за Аудито ми дадоха цена колкото Карина и половина, а беше 93, сещай се.Според тебе нормално ли е на 60к.км да смени тези части?????????Че и някои още в гаранция???????????????Ако А4 беше наполовина здрава колкото Б4 пак щях да си взема Ауди, защо и по Карината нищо не съм барнал да сменям а вервай ми не подценявам поддръжката на една кола, сменям само масла и филтри и като навъртя километрите ремъци и пича който е автор на поста казва подобно нещо за Селиката си?Айде да видя следващия ти остроумен пост.Тойта за мен приключиха с качествените си коли до ерата на Карина и Корола е10 оттам нататъка се бълва яко на конвейр и зае**ха качеството.И ми било Корола 2004-та срам!!!!!!!!!!!!!Че то един голф 4 или 5 ще изкара с по-малко проблеми до тия километри :censored:
В интерес на истината Б4 е доволно здраво. Показателно е цената дето държи. Лично аз няма обяснение, защо един акорд 96-та струва 30-50% повече от Карина същата година. За съжаление тойота отдавна не прави коли както от 90-те години, което в пълна сила важи и за останалите производители. Така или инак ако имаше най-добрия производител с най-здравите коли на най-малко пари и с евтина потдръжка, останалите нямаше да ги има.

Публикувано на: 23 Фев 2010 22:59
от martod
diver написа: Лично аз няма обяснение, защо един акорд 96-та струва 30-50% повече от Карина същата година. .
Аз пък имам обяснение, защото карам такъв , ама няма да го споделям, че ще се изпокараме кой е по по най... laugh.gif

Публикувано на: 24 Фев 2010 01:59
от LEXUS
Я да седнем на една маса и да ни обясниш. biggrin.gif Щото Акордите определено имат много предимства. :thumbsup:

Публикувано на: 24 Фев 2010 15:03
от penywise
Genuine Modest написа:@penywise: Що не послушаш nov-ичкия и да си купиш едно Audi B4? Тъкмо ще ти влезне в бюджета laugh.gif
Като се ебаваш с хората, които нямат възможност да карат скъпи коли си мислиш, че си хитър или? unsure.gif