Страница 1 от 2
въпрос за карина
Публикувано на: 23 Фев 2010 13:37
от CapMa_B_MpaKa
бяха ми казали ,че 1.6 двигателя е с верига или просто са ме хвърлили в тъча защото съм харесъл въпросния автомобил

Публикувано на: 23 Фев 2010 17:05
от diver
Възможно е в карина 1 да живее някой матор с верига, ма епсилона с 4АФЕ твърдо НИЕ!
Публикувано на: 23 Фев 2010 17:19
от Petar
1,6 dvigatelite ne sa s veriga
Публикувано на: 23 Фев 2010 17:29
от CapMa_B_MpaKa
тогава следващия въпрос е колко долу горе идва обслужването и правилно се сетихте става дума за епсилон
Публикувано на: 23 Фев 2010 22:30
от diver
CapMa_B_MpaKa написа:тогава следващия въпрос е колко долу горе идва обслужването и правилно се сетихте става дума за епсилон
350лв читав ремък и ролки.
Публикувано на: 24 Фев 2010 00:03
от Vokil
Ролката е една и може да се купи от 40 до 160лв. ремъка струва от 7,50 до 30лв.

За сманата на тези неща ще ти вземат между 40 и 100лв. зависи на кой брадвар ще попаднеш

Публикувано на: 24 Фев 2010 09:49
от diver
Vokil написа:Ролката е една и може да се купи от 40 до 160лв. ремъка струва от 7,50 до 30лв.

За сманата на тези неща ще ти вземат между 40 и 100лв. зависи на кой брадвар ще попаднеш

Ролката е една, но в кита който аз купих навремето имаше и водна помпа. Ремък за 30лв, по-добре да си кара с оргиналния....
Публикувано на: 24 Фев 2010 19:53
от miLen4o
Ремък японски - 75лв.,водна помпа играеча ролята на ролка - 140лв.
Публикувано на: 24 Фев 2010 20:00
от Uncle Dido
Аз водна помпа не съм сменял.
Но пък си смених гарнитурата на капака на клапаните....

Публикувано на: 24 Фев 2010 21:52
от CuMo
Същото като при Fido Dido:
Ремъкът не помня колко струваше, но не беше скъп.
Гарнитурата - май под 20лв.
Ролката също не беше скъпа:
Стара и нова ролка:
Ангренажен ремък:
Смяна гарнитура капак на разпределителните валове:
Ако ти вземат повече от 50-60лв е направо кощунство.
С подходящите инструменти, операциите траят не повече от час и половина.
Понеже ние се моткахме и докато намерим удължение за гидорията, ни отне два часа и половина.
За смяната на ремъка е необходимо двигателят да се подпре и откачи от тампона.
Публикувано на: 24 Фев 2010 22:11
от Vokil
Ролката е една, но в кита който аз купих навремето имаше и водна помпа. Ремък за 30лв, по-добре да си кара с оргиналния....[/quote]
Абе човек какви неща пишеш водната помпа се върти от пистовия ремък какво общо има с ангренажа? Моята водна помпа е на 300 000км и отгоре и никога не е развивана след почти 20 години експлоатация защо му е на човека да я сменя. Освен това карина 1,6 не удря клапани. За ремък гейтс цената е под 10лв. дайкото на снимката по горе е с цена около 6 и нещо и също е много здрав и надежден ремък.
Миленчо и теб много са те натоварили братко двойно че и отгоре ремък митсубоши е под 20лв. а помпата 75-80лв.
Публикувано на: 25 Фев 2010 09:50
от desotodorov
Вокиле верно ли че на 1.6 водната помпа е на отделен ремък и двигателя е защитен...ми що тогава са направили 2.0 (3S-FE) с водна помпа на ангренажа и незащитен бееееее

... за яд си е, аз си смених водната помпа, като взех колата, малко по инерция от предишната - Пежо, ама май не трябваше - помпата изглежда като нова и няма никакъв луфт и мърдане на валчето в лагерчетата...сега съм си я консервирал, и ако нещо стане с новата - ще върна старата.
И наистина, аз честно казано не очаквах ниски цени за обслужване, ама - ремъка ми Dayco -беше 35лв, ролките "Rouville" - някакви канадски са - бяха пак там някъде 35-40лв за брой, водната помпа GMB - 74лв. Останалите два ремъка изобщо не ги смятам ,щото бяха някакви смешни пари - по 10 ина лева някъде... и то какво се оказа - на Карината с "неоригинални" части 3 ремъка, 2 ролки и водна помпа, излизат по евтино само от ремъка и ролките (пак неоригинални пак Dayco и SKF само че) Пежовския 1.9 ТД двигател....
Публикувано на: 25 Фев 2010 10:45
от CapMa_B_MpaKa
сега последно 1.6 набива ли клапни или не ,че нещо се обарках

Публикувано на: 25 Фев 2010 11:02
от diver
CapMa_B_MpaKa написа:сега последно 1.6 набива ли клапни или не ,че нещо се обарках

Буталата са фрезнати, демек не набива, което не значи да не сменяш ремък.
Публикувано на: 25 Фев 2010 13:53
от desotodorov
...мхм, сега търсих картинки на бутала на 3S-FE, на повечето нямаше фрезовани отпечатъци на клапаните, ама на някой имаше, явно - и там има стар и нов дизайн....надявам се моята да е от по-новите (96 година е по стъкла).