Придворния АутоБилд не пропусна да нахрани Тойота/+статията/
Публикувано на: 19 Фев 2010 18:58
Бих искал с няколко реда да изразя несъгласието си по повод статията във вчерашния брой на Аутобилд, която се казва "Какво става Тойота?". В нея лакеите на фауве не пропуснаха да го забият на тойота за сервизната акция, която се провежда в цял свят.
Като за начало - тойота за мене са добри коли. Съдя по моята (Авенсис 1, закупен 2003г.) - за 70000км., предимно градски пробег не съм имал абсолютно никакви проблеми, возията е стегната, единствено наскоро се появи лек шум в турбото, за който писах в друга тема.
Със сигурност обаче познавам две дузини хора с фаувета и аУдита на различни възрасти и километри, които са оставили по една торба пари на любимата си марка. Дори самите аутобилд класират VW в дъното на своите класации по издържливост при продължителните тестове, така че да се храни тойота за фабрични дефекти е най-малкото доста неморално. Преди време в същото списание имаше статия, точно за vw, които много добре знаят за дефектите на своите автомобили, но нарочно се правят на луди и не желаят да обявяват сервизни акции, а карат клиентите си да си плащат като попове, особено ако е преминала гаранцията.
В друга тяхна статия преди няколко месеца бе анализирана надеждноста на различни модели VW и аУди, и се казваше, че наистина като показатели на чисто нови коли превъзхождат останалите марки (според тях), но в дългосрочен план, след няколко години дефектите които дават тези коли са доста.
Всички знаем, че тойота (и другите японски марки) много им бърка в очите на германците, но ако се зачетем внимателно повечето показатели, по които голф е вечен първенец са толкова субективни и смешни, че направо да ти се приплаче - например "евтини пластмаси", "недостатъчна динамика" и т.н.. Много знаят те колко динамика ми е достатъчна на мене. ма никъде не се споменава, че цените на "народните" коли са да си e*e майката, а един тъп голф струва колкото авенсис, да не говориме, че като си купуваш германец ти дават ламарини, четири гуми, волан и радиоточка, а останалото се плаща.
Още по интересно е твърдението, че "тойота е известна с това, че не е известна с нищо". Е аре па да питам фауветата с кво точно са толкова известни...(освен с вечните си дефекти).
Бил съм няколко път в америка, в близкия изток и не видях никъде масово да се напъват да карат пасати и аУдита. Виж тойоти, хонди и нисани има на кило.
И за да не излезе, че съм някакъв харкор фен искам да подчертая - не съм пристрастен, от коли почти нищо не разбирам, а форумите ги чета за да се забавлявам.
Ще кажа моето мнение и за тойота естествено. Напоследък моделите са с доста странен дизайн, да не кажа грозни, и на първо място въобще не са вълнуващи. Не знам ква е тая упоритост от страна на дизайнерите на тойота. Например ауриса е грозен, а приуса и с курва да ми го продадат няма да го взема. И тоя новия ландкрузер джип ли е, автобус ли е?. Дори и корейците разбраха, че трябва да правят по спортно изглеждащи коли, с по-агресивен дизайн. Ще кажете, такъв дизайн е преходен, бързо се изтърква. Ми аз предпочитам колата ми да изглежда като новата мазда 6, отколото като аурис, пък като ми писне ще я продам. И аре стига с тия масивни врати. Всичките коли им приличат на тухли на колела. Ма никакъв финес няма в новите тойоти (лично менение). Но и "вълнуващия" Тигуан за мене прилича на ебаси козунака, да не говорим че отзад човек със зимно палто трудно сяда.
Още нещо - марката бе известна с високото си качество. напоследък чета все по често по форума за технически проблеми, мои приятели с авенис 2 например също доста се оплакват - тука немците донякъде са прави.
И на последно място. Абе много си повярвах с ценичките бе. Неможе един RAV4 да ми струва майка си и татко си а вратата му да лопа на тенекия още в магазина. А след 10000км. по софийските улици?. Неможе приуса да почва от 50000лв. Ама бил екологичен. Ми дреме ми на сайдера, не ме кефи и толкоз. А IQ-то. Ебахти ташака, че и за 30 хилки... А кво да кажем за сервизното им обслужване? От всяко нещо искат кинти да вземат. Например на мене ми взеха такса за прехвърляне на автомобила от 60лв., като се има впредвид, че той бе напълно изплатен и моите взаимоотношения бяха с нотариуса (респективно държавата), а не с ТМ ауто.
И за да не ставам досаден бих казал, че следващата ми кола може да не е тойота, може даже да не е японска, но определено няма да е и фауве.
Като за начало - тойота за мене са добри коли. Съдя по моята (Авенсис 1, закупен 2003г.) - за 70000км., предимно градски пробег не съм имал абсолютно никакви проблеми, возията е стегната, единствено наскоро се появи лек шум в турбото, за който писах в друга тема.
Със сигурност обаче познавам две дузини хора с фаувета и аУдита на различни възрасти и километри, които са оставили по една торба пари на любимата си марка. Дори самите аутобилд класират VW в дъното на своите класации по издържливост при продължителните тестове, така че да се храни тойота за фабрични дефекти е най-малкото доста неморално. Преди време в същото списание имаше статия, точно за vw, които много добре знаят за дефектите на своите автомобили, но нарочно се правят на луди и не желаят да обявяват сервизни акции, а карат клиентите си да си плащат като попове, особено ако е преминала гаранцията.
В друга тяхна статия преди няколко месеца бе анализирана надеждноста на различни модели VW и аУди, и се казваше, че наистина като показатели на чисто нови коли превъзхождат останалите марки (според тях), но в дългосрочен план, след няколко години дефектите които дават тези коли са доста.
Всички знаем, че тойота (и другите японски марки) много им бърка в очите на германците, но ако се зачетем внимателно повечето показатели, по които голф е вечен първенец са толкова субективни и смешни, че направо да ти се приплаче - например "евтини пластмаси", "недостатъчна динамика" и т.н.. Много знаят те колко динамика ми е достатъчна на мене. ма никъде не се споменава, че цените на "народните" коли са да си e*e майката, а един тъп голф струва колкото авенсис, да не говориме, че като си купуваш германец ти дават ламарини, четири гуми, волан и радиоточка, а останалото се плаща.
Още по интересно е твърдението, че "тойота е известна с това, че не е известна с нищо". Е аре па да питам фауветата с кво точно са толкова известни...(освен с вечните си дефекти).
Бил съм няколко път в америка, в близкия изток и не видях никъде масово да се напъват да карат пасати и аУдита. Виж тойоти, хонди и нисани има на кило.
И за да не излезе, че съм някакъв харкор фен искам да подчертая - не съм пристрастен, от коли почти нищо не разбирам, а форумите ги чета за да се забавлявам.
Ще кажа моето мнение и за тойота естествено. Напоследък моделите са с доста странен дизайн, да не кажа грозни, и на първо място въобще не са вълнуващи. Не знам ква е тая упоритост от страна на дизайнерите на тойота. Например ауриса е грозен, а приуса и с курва да ми го продадат няма да го взема. И тоя новия ландкрузер джип ли е, автобус ли е?. Дори и корейците разбраха, че трябва да правят по спортно изглеждащи коли, с по-агресивен дизайн. Ще кажете, такъв дизайн е преходен, бързо се изтърква. Ми аз предпочитам колата ми да изглежда като новата мазда 6, отколото като аурис, пък като ми писне ще я продам. И аре стига с тия масивни врати. Всичките коли им приличат на тухли на колела. Ма никакъв финес няма в новите тойоти (лично менение). Но и "вълнуващия" Тигуан за мене прилича на ебаси козунака, да не говорим че отзад човек със зимно палто трудно сяда.
Още нещо - марката бе известна с високото си качество. напоследък чета все по често по форума за технически проблеми, мои приятели с авенис 2 например също доста се оплакват - тука немците донякъде са прави.
И на последно място. Абе много си повярвах с ценичките бе. Неможе един RAV4 да ми струва майка си и татко си а вратата му да лопа на тенекия още в магазина. А след 10000км. по софийските улици?. Неможе приуса да почва от 50000лв. Ама бил екологичен. Ми дреме ми на сайдера, не ме кефи и толкоз. А IQ-то. Ебахти ташака, че и за 30 хилки... А кво да кажем за сервизното им обслужване? От всяко нещо искат кинти да вземат. Например на мене ми взеха такса за прехвърляне на автомобила от 60лв., като се има впредвид, че той бе напълно изплатен и моите взаимоотношения бяха с нотариуса (респективно държавата), а не с ТМ ауто.
И за да не ставам досаден бих казал, че следващата ми кола може да не е тойота, може даже да не е японска, но определено няма да е и фауве.