Няколко проблема с Ярис
Публикувано на: 19 Фев 2010 16:25
Здравейте,
Както се вижда от подписа, опитът ми с Тойота е почти равен на 0. Това е колата на прителката ми и имам няколко опасения за нея. А именно:
1. Когато се кача в колата, никога не пали от първият път. В 90% от случайте пали от 2-3 път, но понякога се налага и по 5-6 пъти да въртя. Теорията, която имам за това е, че може да има проблем с атмосферите на бензиновата помпа. Това мое мнение идва и от втория проблем на колата.
2. Когато подам газ, колата се сеща какво да праи след 1-2 секунди, демек, неще да се форсира. Когато сменя предавките от 1ва на 2ра, има глъхнене, преди да започне да ускорява.
Мненията на псевдо монтьори по този въпрос са много - смяна на ангренажна верига, смяна на обтегателни конуси, реглаж на бутала, и т.н. Тъй като едната ми Алфа е с верига и е на повече от 300 000 км, много се съмнявам проблема да е с веригата (все пак не съм експерт и може и това да се окаже). На колата са и правени много диагностики и не излизат никакви грешки по запалителната система или по управлението на горивната система.
3. Този проблем е минимален, но все пак го има - докато си караш колата и всичко си е екстра, изведнъж радиото (фабрично) гасне и се пуска отново след 2-3 секунди. Проверих буксите и са си стабилно закрепени. Проблема е, че не го прави при специфични ситуации, а просто когато си реши. Някакви идей?
Предварително благодаря на всички отзовали се!
Поздрави!
Както се вижда от подписа, опитът ми с Тойота е почти равен на 0. Това е колата на прителката ми и имам няколко опасения за нея. А именно:
1. Когато се кача в колата, никога не пали от първият път. В 90% от случайте пали от 2-3 път, но понякога се налага и по 5-6 пъти да въртя. Теорията, която имам за това е, че може да има проблем с атмосферите на бензиновата помпа. Това мое мнение идва и от втория проблем на колата.
2. Когато подам газ, колата се сеща какво да праи след 1-2 секунди, демек, неще да се форсира. Когато сменя предавките от 1ва на 2ра, има глъхнене, преди да започне да ускорява.
Мненията на псевдо монтьори по този въпрос са много - смяна на ангренажна верига, смяна на обтегателни конуси, реглаж на бутала, и т.н. Тъй като едната ми Алфа е с верига и е на повече от 300 000 км, много се съмнявам проблема да е с веригата (все пак не съм експерт и може и това да се окаже). На колата са и правени много диагностики и не излизат никакви грешки по запалителната система или по управлението на горивната система.
3. Този проблем е минимален, но все пак го има - докато си караш колата и всичко си е екстра, изведнъж радиото (фабрично) гасне и се пуска отново след 2-3 секунди. Проверих буксите и са си стабилно закрепени. Проблема е, че не го прави при специфични ситуации, а просто когато си реши. Някакви идей?
Предварително благодаря на всички отзовали се!
Поздрави!