Страница 1 от 1

Fail after fail

Публикувано на: 17 Фев 2010 14:59
от hyankov

Публикувано на: 17 Фев 2010 16:09
от Dizzle
преди месеци имаше някаква кампания тук.. за кормилната уредба.явно отдавна са знаели,но и са действали wink.gif

Публикувано на: 18 Фев 2010 04:43
от LEXUS
http://www.huffingtonpost.com/james-mei ... 56087.html

Целият фойерверк от истерия доби прокламационен вид. Логиката и данните показват,че опасният ефект "нежелано ускорение" не е изолиран проблем в колите на Тойота. Ще има изслушване в сената, където Тойота ще пратят тежката артилерия Инаба. Особено важно е да се установи от кога Тойота знае за истински проблеми с нежелано ускорение и кога е предприела действия, второто всъщност го знаем.
Инциденти ,свързани с нежелано ускорение, са изключително малко вероятни, но дори и най-малка вероятност задължава производителя да преразгледа дизайна на детайла и да го модифицира,както направи Тойота. Както правилно разсъждава авторът в статията, някои проблеми излизат наяве прекалено късно и прекалено разводнени в появата си,с оскъдни прояви.
Доколкото разбрах, при Приус е възможна поява на забавено действие на спирачките при определени условия--при студове е възможно да се прояви.
Друго интересно, което прочетох, е,че Тойота обмисля да дава на всеки свой нов клиент по 1000+1000 $, докато сега дават 1000$,а конкуренти като Хонда,Форд и други хиени сега дават по 1000$ на всеки клиент на Тойота ,който дойде при тях. Та затова Тойота обмислят контра-мярка 1000+1000$ ,за да запазват клиенти , за Северна Америка става въпрос. Тук най-точно може да каже как са нещата ALTEZZA. cool.gif Другото е, че Тойота обмислят и увеличение на гаранцията в Северна Америка на повече от 3 години и 60000 мили на към 100000мили и удължена близо 10 години,каквато дава Хюндай, които са лидери по гаранции в момента.
В Европа също изглежда вървят към 5 години гаранция и 160000км..
Предполагам това е един добър отговор на съмненията относно сигурността на колите на Тойота. От всичко това би трябвало да спечели потребителят. Системата interlock, която Тойота първа ще въведе, ще даде 100% сигурност от нежелано ускорение, дори ако водачът е абсолютен лаик и не знае дали натиска един или два педала едновременно.

Публикувано на: 18 Фев 2010 07:44
от MX5
LEXUS написа:Системата interlock, която Тойота първа ще въведе, ще даде 100% сигурност от нежелано ускорение, дори ако водачът е абсолютен лаик и не знае дали натиска един или два педала едновременно.
Каква е тая велика система "interlock", която Тойота щяли първи ще въвеждат?



Публикувано на: 18 Фев 2010 08:31
от hyankov
MX5 написа:
LEXUS написа:Системата interlock, която Тойота първа ще въведе, ще даде 100% сигурност от нежелано ускорение, дори ако водачът е абсолютен лаик и не знае дали натиска един или два педала едновременно.
Каква е тая велика система "interlock", която Тойота щяли първи ще въвеждат?

Ако се натиснат двата педала едновременно, затваря throttle-а.

Публикувано на: 18 Фев 2010 08:34
от MX5
hyankov написа:Ако се натиснат двата педала едновременно, затваря throttle-а.
И какво му новото, което Тойота щяли първи да да го въвеждат, като на половината производители, колите им в момента на пазара си я имат тая простотия от доста време насам...?

Система "interlock" ... laugh.gif



Публикувано на: 18 Фев 2010 09:24
от Creep
MX5 написа:
hyankov написа:Ако се натиснат двата педала едновременно, затваря throttle-а.
И какво му новото, което Тойота щяли първи да да го въвеждат, като на половината производители, колите им в момента на пазара си я имат тая простотия от доста време насам...?

Система "interlock" ... laugh.gif

Запален двигател, дръпната ръчна спирачка, колата не е на скорост, натискам педала на газта до около средата на неговия ход, с левия крак натискам спирачката. Резултат: след 1-2 сек. оборотите падат до 900-1000, а кракът ми все още е натиснал педала на газта до средата...

Доколкото ми е известно, колата ми е Toyota, и то от засегнатите (според немския сайт)... Ако говорите за друго, моля да ме извините! :thumbsup:

Публикувано на: 18 Фев 2010 20:10
от LEXUS
MX5 написа:
LEXUS написа:Системата interlock, която Тойота първа ще въведе, ще даде 100% сигурност от нежелано ускорение, дори ако водачът е абсолютен лаик и не знае дали натиска един или два педала едновременно.
Каква е тая велика система "interlock", която Тойота щяли първи ще въвеждат?

Така са я кръстили информаторите

Публикувано на: 18 Фев 2010 20:52
от MX5
LEXUS написа:Така са я кръстили информаторите
5 реда код (ако даже има и толкова) в софтуера на компютъра, който се пише за 2 минути. Както беше досега е въпрос на предпочитание на дизайнерите/инжинерите на колата - никаква система не е това, звучеше все едно ще слагат изобретението на годината ...




Публикувано на: 18 Фев 2010 22:37
от V35GTR
MX5 написа:
LEXUS написа:Така са я кръстили информаторите
5 реда код (ако даже има и толкова) в софтуера на компютъра, който се пише за 2 минути. Както беше досега е въпрос на предпочитание на дизайнерите/инжинерите на колата - никаква система не е това, звучеше все едно ще слагат изобретението на годината ...


mda, reshili sa da zakachat steering column-a kum prednite kolela nai posle!! tongue.gif biggrin.gif

Публикувано на: 18 Фев 2010 22:38
от V35GTR
Spored men celia recall e za da slagat secretno VTAK na vsichki Toyoti!!!

Публикувано на: 25 Фев 2010 10:40
от Ael
Имам приятел с Хонда Сивик дизел от 199х г. при който ако е натисната спирачката не можеш да подаваш газ.

Най-големия та**к се получи когато му беше окъсила жицата отзад на стопа и като се допреше някъде правеше контакт ,светкаше стопа и колата както си караш спира да върви.

Публикувано на: 02 Мар 2010 20:28
от ALTEZZA