Страница 1 от 6

RAV4 XA20 2.0 1CD-FTV 116HP D4D - грешка P1251 - губи мощност - решения ?

Публикувано на: 15 Фев 2010 17:00
от RAV4 2.0D4D
RAV4 2.0D4d губи мощност
------------
Сменени вйздушен и горивен филтйр. Малко на 2000 оборота се губи мошността, преди време го правеше от време на време сега по4ти винаги е така. Направихме диагностика в Тоёта и нqма никакви грешки.
---------------

Публикувано на: 15 Фев 2010 17:08
от slowtraveler
Тази констатация какво означава?
Хвалиш ли се или искаш помощ за решаване на проблем?
Ако искаш помощ, добре е да споделиш и допълнителна информация, защото колкото и да са добри колегите, едва ли могат да дадат идея при толкова лаконична информация.

Публикувано на: 16 Фев 2010 20:16
от Kiki
Щом губи мощност точно в момента когато трябва да включи турбината, не е ли точно там проблемът?.
Провери турбината, или маркучите към нея!

Публикувано на: 16 Фев 2010 22:20
от Джамбазов
Не сте направили диагностика, а сте прочели грешки, диагностиката започва след това. Проблема няма как да се реши пред блока, проверете турбото, ЕГРа, дюзите и т.н.

Публикувано на: 16 Фев 2010 22:26
от Uncle Dido
Клапан на ЕГР.

Публикувано на: 20 Фев 2010 11:14
от Daria
Здрасти колега, аз имах подобен проблем.След 6 месеца ходене на мъките и 5 диагностики, 3 от които в ТМ-auto намерихме проблема.При мен се прояаваше в следното:като я настъпя губеше ускорение.Пнякога ту вървеше, ту не вървеше.Оказа се накрая електромагнитен клапан (соленойд), можеш да си провериш сам.Намира се на главата зад сензора и другия клапан влизат два малки маркуча в него и има една гумена шапчица.Държи се на два болта сваляш го и в най- крайната пишка пробваш да духаш и всмукваш, изобщо не трябва да пропуска нито навън, нито навътре.Ако проблема е като моя.
RAV 4 D4D 2003.

Публикувано на: 20 Фев 2010 15:49
от kopeldaka
Daria написа:най- крайната пишка пробваш да духаш и всмукваш
Много добро обяснение, хареса ми. tooth.gif

Още един Рав със същия проблем

Публикувано на: 05 Мар 2010 14:36
от injectiona
Здравейте аз имам същия проблем с моята Тойота,ходих на диагностика в Тойота Пазарджик и там ми казаха,че трябва да сменя клапана за управление на турбината(вероятно е тоя клапан за който споменава и колегата).В Тойота ми казаха,че стува 735лв. Искам съвет там ли да отида да ми го сменят или някой може да ми направи по-добра оферта.Чувам също и,че в Гърция частите били доста по-евтини и може би е по-изгодно да се вземе от там.Дайте някакъв съвет.

Публикувано на: 06 Мар 2010 13:43
от Daria
kolega,v TM AUTO - TOYOTA Sofia struva 750lv. verojatno e saschtijat. Ima go i v auto +, cena 600lv.Az go namerih za 350lv., no neka da doide i schte pischa.Porachali sa mi go ugkim trjabva da e originalen na toyota, puk schte vidim. tooth.gif.

savet: vtora upotrba nedei da kupuvasch! az kupich i raboti samo 5 dena!! izgoreh sas 100lv. kakto se kazva.Ot Dupnica go kupih ot tam ne vzimai nischto! namerih gi prez tozi sait (mobile.bg) :thumbsup:

AKO STAVA VAPROS ZA (SOLENOID_ VACUM CLAPAN - ELEKTROMAGNITEN)mogesch i sam za 10 min.Ima 2 bolta i dva marcucha.

RAV 4 D4D 2003 1CDFTV CLA 2

----------

http://www.toyodiy.com/parts/p_G_2003_T ... _1708.html
eto tova e SOLENOIDA(KLAPANA)

RAV 4 D4D 2003 1CDFTV CLA2

Публикувано на: 07 Мар 2010 17:23
от injectiona
Благодаря ти много,ще чакам да пишеш

Публикувано на: 07 Мар 2010 22:58
от Daria
sorry, nomercheto na tozi klapan e tova:25819 - vig linka. Schte pischa kato sloga.

RAV 4 D4D 2003.

Публикувано на: 17 Мар 2010 15:20
от injectiona
Мамицата му дейба,на джипката и става все по-тежко и по-тежко.Сега не губи мощност от време на време,а изчезнаха високите обороти и повече от 3000,максимум 3500 оборота вдига и заковава там.Ходих в Тиксим Тойота и поръчах тоя клапан,щото го нямаха в наличност.Днес дойте клапана,сложиха го и пак същото.При мен се оказа,че не е от там проблема,въпреки че на компютъра излиза само той.Сега пак ще се ходи по диагностики да видим дали ще го намерят нещо.

Публикувано на: 17 Мар 2010 20:30
от Daria
Pri men se sluchi vednag taka na magistralata i se okaza goriven filter, no mojat poznat v toyota sofia- TM AUTO mi kaza che stradat i ot njakakvi platna na gorivnata pompa.Pitaigi da ja vidjat moge da e ot tova.Sluchkata s filtera stana sled kato zaredih na OMV jambol.

Публикувано на: 20 Мар 2010 10:06
от alexandargv
Едни познати имаха подобен проблем. Колата ускоряваше като катафалка. Проблема бил, че джипа е каран много градско и след като свалиха катализатора се ускорява като нова. Може би и на това трябва да се обърне внимание.

Публикувано на: 22 Мар 2010 19:13
от Daria
zdr, kakvo stana s ravkata?pri men vsichko se opravi, sled kato smenih klapana pak prekasna vednag.Besche ot debitomera, no sled intervencija sas spray za karborator vsichko e nared sega varvi dobre.Vse pak schte trijabva da go smenja skoro. :headbang: