Страница 1 от 1
MR2 ECU
Публикувано на: 13 Фев 2010 19:15
от intelman
На операционната маса е mr2 mk1 с 4AGE ...
Симптомите и от самото начало са че не пали или като запали работи малко и гасне...
Мисля че на една от неделните срещи даже разправях за нея ...
Някой май Bad_dog каза да провериме всички маси ... абе като цяло инсталацията ...
Речено - сторено ... уви не е от там след което решихме че ecu-то е сдало багажа и поръчахме от UK еку с номер 89661-17030 след което се оказа че на колата номера е 89661-17100...
Каква е разликата между двете ?
След като се закачи 89661-17030 изобщо няма никакви признаци а с другото еку поне се опитва ...
Публикувано на: 13 Фев 2010 19:31
от b_d
Не може току-така да разменяте различни ЕКУ-та, защото може да изгорите разни неща като комутатор, бобина и т.н.
Колата с дебитомер ли е или с МАП? Прочетохте ли грешките? Проверихте ли налягането на бензина? Проверихте ли центровката/аванса?
П.П. Ако пали, работи и гасне бих започнал с налягането на бензина.
Публикувано на: 13 Фев 2010 20:29
от intelman
bad_dog написа:Не може току-така да разменяте различни ЕКУ-та, защото може да изгорите разни неща като комутатор, бобина и т.н.
Колата с дебитомер ли е или с МАП? Прочетохте ли грешките? Проверихте ли налягането на бензина? Проверихте ли центровката/аванса?
П.П. Ако пали, работи и гасне бих започнал с налягането на бензина.
Имаме друга бобина както и комутатор ... проверено е всичко което казваш
еку-тата са различни значи ? Продавача каза че са сваляни от 4age на Mk1 толкова ли разновидности има за тоя двигател...
Публикувано на: 13 Фев 2010 20:36
от b_d
Ема две основни разновидности:
Едната е с VAST, другата с ESA. С други думи
1. Датчиците са различни;
2. Комутаторите са различни;
3. Инжекторите са различни
4. Тотално несъвместими са...
Сложи ми снимки на мотора, и на делкото без капачка.
П.П. Ето ти четиво, ако ти е интересно:
http://www.autoshop101.com/forms/h23.pdf
Публикувано на: 13 Фев 2010 23:36
от rudolf
....както и асен спомена за разликите , че подредбата на кабелите в буксите е различна, в дебитомерска и мап-ска версия,,,,общото е само типа букси.
първия ми опит за инспекций беше с схема за мап-ецу,,да инспектирам моята дебитомерска кола,,,,и се разхварчаха искри. на едното Б+ идва на едно място,,на другото на място което е за датчик,,,беля работа е.
всичко това е по груб спомен отпреди година......
...
Публикувано на: 13 Фев 2010 23:43
от rudolf
бтв аз имах проблем с кавитация на бензина,,,както и с запушен отдушник на резервоара...симптомите бяха като недостиг на бензин.
за колко време припалва??..
имах стъклен филтър през който се виждаха въздушните балончета,а краси ми каза какво е,,,променяли ли сте нещо по бензиновата система???
автомобила имал ли е аларма или газова инсталация?
п.с.:ко то и да кажеш,,така може само да стреляме на посоки несериозно biggrin.gif
Публикувано на: 14 Фев 2010 18:56
от intelman
Налягането на бензина е 3 бара (атмосфери) ...
И двата компа уж са от едни и същи коли с едни и същи двигатели ...
Никой ли не може да каже по номерата които съм дал дали се намира информация ... аз търсих в гуугъл но не намерих нищичко за този завършващия на 100...
Колата се прави в сервиз където са проверили почти всичко което изреждате ... седи много дълго време при един жичкаджия ...
Възможно е някой да е пропуснал нещичко ... еку-то е сдало сигурно но няма намиране еку с такъв номер ...
Публикувано на: 14 Фев 2010 20:27
от Bass_Man
Еми вижте го в някое EPC . Да не е за автоматик или нещо подобно .
Публикувано на: 14 Фев 2010 21:08
от b_d
intelman написа:Налягането на бензина е 3 бара (атмосфери) ...
И двата компа уж са от едни и същи коли с едни и същи двигатели ...
Никой ли не може да каже по номерата които съм дал дали се намира информация ... аз търсих в гуугъл но не намерих нищичко за този завършващия на 100...
Колата се прави в сервиз където са проверили почти всичко което изреждате ... седи много дълго време при един жичкаджия ...
Възможно е някой да е пропуснал нещичко ... еку-то е сдало сигурно но няма намиране еку с такъв номер ...
Според мен няма начин да сте проверили всичко изброено и да не сте намерили поне един проблем, а колата да пали и да гасне след малко. Ако екуто беше сдало багажа нямаше да пали.
Публикувано на: 16 Фев 2010 02:00
от Bass_Man
А ако и подавате газ гасне ли пак ?
Публикувано на: 22 Фев 2010 07:55
от b_d