Страница 1 от 1

Относно паленето

Публикувано на: 11 Фев 2010 11:47
от djobonano
Здранейте отново колеги !
Прочетох ръководството на Тойота Авенсис /2.0 TD 2000г./
Направими впечатление, написали са че, колата се пали с леко натиснат газ а при много студено време се натиска педала на газта до край.
Имали някой такава информация относно паленето.

Публикувано на: 11 Фев 2010 14:03
от djobonano
Как го обясняват в книжката.
Завъртате ключа на стартера, светват лампите и след ката загасне лампата за подгряване врътвате ключа да запалите двигателя но с леко натиснат педал на газта до половината но ако е много студена натискате педала на газта до край.
Дали е правилно това някой ако е компетентен да пиши и за друго трябвали да чакам да загасне и аербека зада запаля или е достатъчна да се изчака лампата за подгряване.

Публикувано на: 11 Фев 2010 14:19
от freeman
Аз също прочетох подобна инструкция от колеги във форума и го пробвах преди няколко дни, когато беше по-студено. Като че ли колата запали по-лесно.

Публикувано на: 11 Фев 2010 14:38
от Spass
Като загасне лампата за подгряване въртиш . Преди доста години карах
МаЗ самосвал една сутрин отивам на работа беше - 18 градоса качвам се
да паля натискам педала на газта до дупка и въртя Маза запали но газта ми заседна на 5 тата секунда двигателя започна да трака и блокира
Като го разглобихме беше скъсал коляновия вал от тогава си знам студен дизел без газ .Съвремените дизели особено на Тойота сами си подават нужната им газ и после си свалят оборотите. Това е според мен кой както иска така да си пали.

Публикувано на: 11 Фев 2010 16:21
от djobonano
Благодаря Ви за Мнинието.