Страница 1 от 2

Питане за палене на avensis D4D, 2001

Публикувано на: 09 Фев 2010 09:21
от dimpex_01
Здравейте колеги, отскоро притежавам авенсис и имам следното питане. Пали уж нормално, когато сум подал наполовина газ. Обаче когато не съм, стартера завърта и ако не запали, все едно автоматично изключва стартера. После въртя втори път и всичко е ОК. Нормално ли е???

Днес се консултирах по телефона със сервиз "ПИТ СТОП", от там човека насреща ме успокой, че проблема не е в стартера, а в пакета на контактният ключ. Това бил проблем на тези АВЕНСИС-и. С времето пакета се износвал и трябвало да се смени (тъй като поради износването, не достига ход като се завърти. Ако след отказ се разклател контактният ключ, въртенето на стартера щяло да продължи). Лошото било, че като почне, в един момент ще откаже да върти напълно.
А ето и темата в англииският сайт: http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... opic=44971

Публикувано на: 09 Фев 2010 10:43
от heller
То е казано в инструкцията за експлоатация - педалът за газта трябва да е натиснат наполовина, когато палиш. В студено време - натиснат до долу.

Публикувано на: 09 Фев 2010 23:06
от neznaiko
На мен и при натиснат изцяло педал на газта ми прави същия номер в 1 от 10 случаи. А от втори път пали без грешка. Нямам представа дали е нормално или е сигнал за проблем. Някой по-сведущ може ли да каже?

Публикувано на: 09 Фев 2010 23:21
от zi_zi_top
Нещо си мисля, че и на двамата колите са ви за сервиз ... :whistle:

Публикувано на: 09 Фев 2010 23:24
от zi_zi_top
heller написа:То е казано в инструкцията за експлоатация - педалът за газта трябва да е натиснат наполовина, когато палиш. В студено време - натиснат до долу.
Това да не Забавна Инструкция "Какво и как да не правим с автомобила"? biggrin.gif

Публикувано на: 10 Фев 2010 00:45
от Kiki
heller написа:То е казано в инструкцията за експлоатация - педалът за газта трябва да е натиснат наполовина, когато палиш. В студено време - натиснат до долу.
В коя инструкция го пише това? cool.gif

Публикувано на: 10 Фев 2010 01:28
от Me4oKyX
Сефте чувам, че при студено време, трябва да се натиска газа, при това до края.... Все си мисля, че е обратното.... А що не пробвате да подгреете 2-3 пъти, след това да запалите без газ happy.gif Току виж запалила без грижи rolleyes.gif

Публикувано на: 10 Фев 2010 02:51
от heller
Страница 224 и 225 от инструкцията...
"ша ма извинявате..."
errare humanum est...
шегаджии
tongue.gif

Публикувано на: 10 Фев 2010 03:36
от Me4oKyX
Ша ма звиняваш, ама никога не е имало нужда да паля дизелаците с натиснат педал...... Може да го пише, но пък в тях пише, че трябва да сменяш масло на 15000км и горивен филтър на 30000км ..... Което гарантира, че с паленето ще имаш грижи, заради води във филтъра и буклуци.... Общо взето, много от нещата не важат, въпреки, че в други случаи има смисъл happy.gif

Публикувано на: 10 Фев 2010 08:27
от Kiki
heller написа:Страница 224 и 225 от инструкцията...
"ша ма извинявате..."
errare humanum est...
шегаджии
tongue.gif
В моето ръководство пише:
" Без да натискате педала на газта, включете стартера чрез завъртане на ключа в положение Start.
Когато двигатилят заработи, освободете ключа"
страница 325. За двигател Д4Д 2,0-2004г.

Публикувано на: 10 Фев 2010 08:52
от p_zarkov
Мисля ,че съвремените коли са направени да се карат от всички , а не само от специалисти ! Визирам по-млади шофйори,възрастни хора и пр.Не мисля , че трябва да правиш каквото и да е за да запалиш , освен да въртиш ключа или да натискаш бутона ! Това не са Автомобили дето да дъппаш смукача и да знае колко и кога да го върнеш. Мисля че колите вече са по-умни и от много хора ! Колко по-достъпни са за покупка и за управление , толкко повече продажби-а май всички за това се борят ! Ако разсъждавам в грешна посока някой да ме поправи !

Публикувано на: 10 Фев 2010 09:15
от didak
и е така, и не е така!
Едва ли могат да направят колата така, че каквото и да направиш, тя да разбере какво всъщност си си наумил да правиш.
по отношение на запалването, поне при мен, не мога да запаля при ненатиснат съединител. отделно от това производителя има препоръка педала на газта да не бъде натиснат.
при положение, че са възможни немалко варианти - бензин/дизел, МТ/ММ, обикновенно запалване/интелигентна система за влизане и запалване,
ми се струва разумно човек да си направи труда и да се запознае с препоръките на производителя.

Публикувано на: 10 Фев 2010 09:59
от heller
Авенсис 2000г. 2,0 D4D.
Ако не е натиснат педала на газта върти повече, докато запали. Чудех се защо, но след като прочетох инструкцията ми се изясни. И не, не знам каква е причината...
errare humanum est

Публикувано на: 10 Фев 2010 10:21
от savov63
Сутрин само натискам съединителя и пали от раз.Дори ме е страх да натисна газта да не е задавя нещо че после ще има да си вървя пеша в тоя студ. rolleyes.gif

Публикувано на: 10 Фев 2010 11:37
от Spass
От 15 години карам само дизели в момента Авенсис 2.0 тд ,Форт сиера 2.3 д и Камаз от собстве опит знам че нормален дизел се пали без газ исключвам Камаза той е руска машина пали се с пълна газ.Когато мотора е с ниска компресия като на моята Сиера подгрявам два пъти натискам газта до дупка и въртя докато почне да тресе тогава пускам гаста и пали.Авенсиса го имам от 4 години паля го и в студ и в пек винаги без газ.