Страница 1 от 1

Проблем с полуавтоматик Ярис 2006г

Публикувано на: 05 Фев 2010 12:43
от igor
Здравейте,
имам малък проблем с моята скоростна кутия, както съм споменал в заглавието, тя е от полуавтоматиците - сенквенционалните такива.
Проблема се проявява като буксуване между първа и втора скорост, но само когато колата е престояла на студено. Сутрин като я изкарвам от гаража всичко е ок, но вечер когато е престояла цял ден пред работата почва да буксува.
Според вас какво може да е? Да сменям ли масло и филтър?
До сега е гледана в ТМАуто, но вече изтече гаранцията.

Публикувано на: 05 Фев 2010 13:04
от savov63
Нормално винаги така става когато изтече гаранцията.

Публикувано на: 05 Фев 2010 14:05
от LEXUS
Няма нищо общо с гаранцията. Тия ММт са си куци от нови. Виж какво ще ту кажат в ТМ-Ауто.

Публикувано на: 05 Фев 2010 16:09
от reedy
Тази кутия се синхронизира на 10-15000км.-няма нищо общо с автоматиците...,ако не се оправи след синхронизация най-вероятно е свършил съединителят smile.gif smile.gif

Публикувано на: 05 Фев 2010 16:29
от igor
Кажете малко повече за тази синхронизация?
Ако сменя маслото дали ще се оправи? все пак става само когато е студено и маслото е по-гъсто, такива някакви мисли имам?

Публикувано на: 05 Фев 2010 16:55
от reedy
тази кутия НЯМА НИЩО ОБЩО С АВТОМАТИК-тя е класическа кутия със съединител който се управлява от компютъра-синхронизация се прави само в официалните сервизи стискай палци да се оправи само с това... :thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 05 Фев 2010 20:06
от igor
С кое да се оправи?
Колеги, нищо не казахте за разсъжденията ми:
Това прибуксуване се появява единствено и само на студено и то единствено се усеща между 1 и 2ра, това значи когато маслото е гъсто. От там ми идват опасенията за старо масло. Какво мислите Вие?

В какво се състои въпросната синхронизация? Какво синхронизира?

Публикувано на: 06 Фев 2010 08:30
от diver
igor написа:С кое да се оправи?
Колеги, нищо не казахте за разсъжденията ми:
Това прибуксуване се появява единствено и само на студено и то единствено се усеща между 1 и 2ра, това значи когато маслото е гъсто. От там ми идват опасенията за старо масло. Какво мислите Вие?

В какво се състои въпросната синхронизация? Какво синхронизира?
Кутията дефакто е механична колега. Няма общо с класическия автомнатик. Да го кажем по-просто електроника "натиска" съединителя и сменя скоростите, а тиквите от ТМ не са си научили урока по настойване. Неразбирам, защо не четете преди да купувате и после ревете....

Публикувано на: 06 Фев 2010 11:25
от igor
Покупката в случая няма какво да се направи :)
Тоест да разбирам, че със смяна на масло няма да се оправи?
Имате ли някаква техническа литература за тази скоросна кутия