Страница 1 от 2
weberi na ae86
Публикувано на: 20 Мар 2006 23:38
от duco
Blagodarenie na jamie nai nakraiq si slojih weberite . Purvo probvah s 45mm no ne6to ne mi haresaha i si slojih 40mm .Sega kolata sa cepi qko podminava 9000 oborota kato o6te ima kakvo da se nastroiva po karburatorite.
No iznikna problem s zapalvaneto .Purvona4alno misleh da si ostavq originalnoto kato na mqstoto na injectorite slojih vtulki 4rez koito se suzdava vakum v 6inata koqto originalno e za benzina i ot tam zemam vacum za MAP i za spira4kite.No puk tui karburatorite smu4at edin ot drug i sa oburkvat kato rezultat na niski oboroti kolata ne vurvi hubavo i pri rqzko podavane na gazta purvo se zamislq 1-2 secundi. tui 4e trqva da izmislq ne6to.
Bih bil blagodaren za sqkakvi suveti otnosno nastroivane na weberite ,predvarenie i sqkva informaciq otnosno razli4ni modifikacii ili napravo podmqna na cqloto zapalvane

Публикувано на: 21 Мар 2006 01:20
от agent dust
браво! карбураторите са голяма мания

Re: weberi na ae86
Публикувано на: 21 Мар 2006 02:56
от LordDigital
duco написа:Blagodarenie na jamie nai nakraiq si slojih weberite . Purvo probvah s 45mm no ne6to ne mi haresaha i si slojih 40mm .Sega kolata sa cepi qko podminava 9000 oborota kato o6te ima kakvo da se nastroiva po karburatorite.
No iznikna problem s zapalvaneto .Purvona4alno misleh da si ostavq originalnoto kato na mqstoto na injectorite slojih vtulki 4rez koito se suzdava vakum v 6inata koqto originalno e za benzina i ot tam zemam vacum za MAP i za spira4kite.No puk tui karburatorite smu4at edin ot drug i sa oburkvat kato rezultat na niski oboroti kolata ne vurvi hubavo i pri rqzko podavane na gazta purvo se zamislq 1-2 secundi. tui 4e trqva da izmislq ne6to.
Bih bil blagodaren za sqkakvi suveti otnosno nastroivane na weberite ,predvarenie i sqkva informaciq otnosno razli4ni modifikacii ili napravo podmqna na cqloto zapalvane

Чекаи малко ,на кола която е Мулти Порт инжекция си сложил Карбуратори със 40-ка дросел? интересно ми е какво може да направят по-добре от инжекцията?
Re: weberi na ae86
Публикувано на: 21 Мар 2006 08:03
от jamie
*deleted*
Re: weberi na ae86
Публикувано на: 21 Мар 2006 08:04
от b_d
LordDigital написа:duco написа:Blagodarenie na jamie nai nakraiq si slojih weberite . Purvo probvah s 45mm no ne6to ne mi haresaha i si slojih 40mm .Sega kolata sa cepi qko podminava 9000 oborota kato o6te ima kakvo da se nastroiva po karburatorite.
No iznikna problem s zapalvaneto .Purvona4alno misleh da si ostavq originalnoto kato na mqstoto na injectorite slojih vtulki 4rez koito se suzdava vakum v 6inata koqto originalno e za benzina i ot tam zemam vacum za MAP i za spira4kite.No puk tui karburatorite smu4at edin ot drug i sa oburkvat kato rezultat na niski oboroti kolata ne vurvi hubavo i pri rqzko podavane na gazta purvo se zamislq 1-2 secundi. tui 4e trqva da izmislq ne6to.
Bih bil blagodaren za sqkakvi suveti otnosno nastroivane na weberite ,predvarenie i sqkva informaciq otnosno razli4ni modifikacii ili napravo podmqna na cqloto zapalvane

Чекаи малко ,на кола която е Мулти Порт инжекция си сложил Карбуратори със 40-ка дросел? интересно ми е какво може да направят по-добре от инжекцията?
Реакция като начало - защото са като ITB на практика
Публикувано на: 21 Мар 2006 16:03
от agent dust
ама настройките са голям shit. идеята веберите да се използват като ИТБ е много добра, но duco май не го е правил така щом не ползва инжекциона
Публикувано на: 21 Мар 2006 16:06
от jamie
*deleted*
Публикувано на: 21 Мар 2006 18:26
от LordDigital
OK ,ITB...
Sa Vaprosa mi e kak tocno ITB-to podobrqva chak tolkoz responsa? Iavno ima nekakva Faida stoto M3 i 20V-to gi imat ,ma zasto e i kakva? daite nekvi mat'riali da sa ugramotim malko za teq Naturalki:)
Публикувано на: 21 Мар 2006 20:23
от jamie
*deleted*
Публикувано на: 22 Мар 2006 09:25
от punkara
duco,predpolagam, che originalnoto zapalvane se drupanalo avtomatichno nazad, poradi promenite, ili po-skoro lipsata na EFI! tova moze da ti dava zabavyaneto pri start! sushto, ya mi kazi kak si napravil benzinovata sistema, Weberite se nuzdayat ot golyam obem i NISKO nalyagane na benzina, a originalnata sistema, ima obem i golyamo nalyagane!
toest, ako durpash benzin ot neya, tryabva kato minimum da slozish nyakakuv benzinova regulator mezdu purviyat karburator i markuche koito idva ot benzinovata sistema, no nai-dobre e da smenish benzinovata pompa!
imash 2 varianta za zapalitelna, sitema, nai-dobriyat e da si vzemesh MSD zapalitelna sistema, drugiyat variant e, da se raztursish ot po-starite corolli, starlet, celica, izobshto toyota s karburator, i da lokalizirash komutatora, da namerish edno delko ot dvigatel ot familiyata T, da mu mahnesh zubnoto kolelo, i da slozish zubnoto kolelo ot tvoeto delko, osle da slozish plochka za da pasva dobre na glavata na 4AG, i da svurzesh tazi sistema. ili da vzemesh kombinirana delko+zapalitelna sistema, ot dvigateli 2A, 3A, 4A, i da se opitash pak chrez smyana na zubnoto kolelo i plochka da go turish na 4AG glavata, togava veche e lesno, imash 2 zici da suedinish, i shte si imash nezavisima zapalitelna sistema, daze eventualno i vakumnoto predvarenie mozesh da zakachish kum nego!
uspehi!

Публикувано на: 22 Мар 2006 09:39
от b_d
punkara написа:duco,predpolagam, che originalnoto zapalvane se drupanalo avtomatichno nazad, poradi promenite, ili po-skoro lipsata na EFI! tova moze da ti dava zabavyaneto pri start! sushto, ya mi kazi kak si napravil benzinovata sistema, Weberite se nuzdayat ot golyam obem i NISKO nalyagane na benzina, a originalnata sistema, ima obem i golyamo nalyagane!
toest, ako durpash benzin ot neya, tryabva kato minimum da slozish nyakakuv benzinova regulator mezdu purviyat karburator i markuche koito idva ot benzinovata sistema, no nai-dobre e da smenish benzinovata pompa!
imash 2 varianta za zapalitelna, sitema, nai-dobriyat e da si vzemesh MSD zapalitelna sistema, drugiyat variant e, da se raztursish ot po-starite corolli, starlet, celica, izobshto toyota s karburator, i da lokalizirash komutatora, da namerish edno delko ot dvigatel ot familiyata T, da mu mahnesh zubnoto kolelo, i da slozish zubnoto kolelo ot tvoeto delko, osle da slozish plochka za da pasva dobre na glavata na 4AG, i da svurzesh tazi sistema. ili da vzemesh kombinirana delko+zapalitelna sistema, ot dvigateli 2A, 3A, 4A, i da se opitash pak chrez smyana na zubnoto kolelo i plochka da go turish na 4AG glavata, togava veche e lesno, imash 2 zici da suedinish, i shte si imash nezavisima zapalitelna sistema, daze eventualno i vakumnoto predvarenie mozesh da zakachish kum nego!
uspehi!

Куцото е, че настройките ще са едно към гьотере, ако не е нещо като MSD
Публикувано на: 22 Мар 2006 09:42
от punkara
taka e, ma e po-etin variant, vupreki che edno MSD e kum 200lv, a ako pochne chovek da kupuva starite chasti da gi pravi i modificira, mai pak na tiya pari shte izlezne!

Публикувано на: 22 Мар 2006 11:16
от jamie
*deleted*
Публикувано на: 22 Мар 2006 20:51
от punkara
jamie написа:ili da vzemesh kombinirana delko+zapalitelna sistema, ot dvigateli 2A, 3A, 4A, i da se opitash pak chrez smyana na zubnoto kolelo i plochka da go turish na 4AG glavata, togava veche e lesno, imash 2 zici da suedinish, i shte si imash nezavisima zapalitelna sistema, daze eventualno i vakumnoto predvarenie mozesh da zakachish kum nego!
Застъпвах същата позиция преди време. После един тип в Щатско експериментира с делко 4А и посчупи разни неща - оказа се че делкото се върти в обратната посока и това било проблем (според него).
che se vurti obratno e vyarno, no zashto tova shte shchupi neshto ne mi e yasno?!

aaaa, chakai malko, da setih se... otdolu na tova delko ima edna mehanichno-pruzinna sistema, deto vsushnost se zadvizva ot vakuma, za da smenya avansa, mozebi ot tova neshto se e stroshilo...hmmm, moje da se pogledne, i eventualno da se modificira... znam li?!

Публикувано на: 22 Мар 2006 22:09
от duco
Zna4i za sega si ostavih originalnoto zapalvane no kato go napravq na 10 gradusa kakto e originalno mu idva mnogo po4va da daje da vru6ta prez karburatorite trqva da e kum 30 nqkude 4e da vurvi qko
. Za sega mislq da si go ostavq taka.Sega zemam vacum prez weberite imat edni 6tucer4eta prez koito se nastroivat ,zapu6ih duzite no v momenta ne sum vurzal servoto nikude no mislq da go vurja i nego tam samo ne znam dali 6te e dostatu4en vacuma 6toto te sa 2-3 mm .
Za gorivnata sistema si kupih pompa elektri4eska ot karburatorna mazda pak po suvet ot jamie koqto vur6i idealna rabota.