Страница 11 от 13

Публикувано на: 10 Яну 2012 17:43
от max-2
Japanese_fever написа:Защо не внасяте 5W30 минерално (обикновено) масло?

Това е маслото, което се препоръчва от Тойота и Хонда за 90% от колите им!
Отделно е всесезонно масло и по ефтино от синтетиката.

Аз не съм виждал такова масло в България. Тук малко на гол тумбак чифте пищови, ама гледаме да караме със синтетика колите. В америка практика е да се сменя често маслото и да се слага евтино такова. Тук е обратното. :thumbsup:

Публикувано на: 13 Яну 2012 06:59
от Japanese_fever
max-2 написа: Тук малко на гол тумбак чифте пищови, ама гледаме да караме със синтетика колите. В америка практика е да се сменя често маслото и да се слага евтино такова. Тук е обратното. :thumbsup:
Аз пък си мисля, че ако внасят 5W30 минерално или полусинтетика,
никой няма да си купува 5W30 пълна синтетика,
което м/у другото е едно от най-скъпите от синтетиката. wink.gif

Публикувано на: 13 Яну 2012 09:41
от ACE_castrol
Japanese_fever написа:Защо не внасяте 5W30 минерално (обикновено) масло?

Това е маслото, което се препоръчва от Тойота и Хонда за 90% от колите им!
Отделно е всесезонно масло и по ефтино от синтетиката.
Причината е изключително слабото търсене и ограничен избор откъм марки колега :)

Публикувано на: 13 Яну 2012 09:55
от Japanese_fever
Така ли...?

Я виж тогава Тойота какво препоръчват за техните модели (червенте точки е 5W30 :-) Хонда също препоръчват 5W30 за 90% от модели теси.

Изображение

Публикувано на: 13 Яну 2012 19:55
от nowyaris
Japanese_fever написа:
max-2 написа: Тук малко на гол тумбак чифте пищови, ама гледаме да караме със синтетика колите. В америка практика е да се сменя често маслото и да се слага евтино такова. Тук е обратното. :thumbsup:
Аз пък си мисля, че ако внасят 5W30 минерално или полусинтетика,
никой няма да си купува 5W30 пълна синтетика,
което м/у другото е едно от най-скъпите от синтетиката. wink.gif
Ти вместо да мислиш толкова много,вземи направи като колегите.Затвори маса пари в стоката,която препоръчваш,изхарчи още една маса пари за наеми,разрешителни,счетоводители,реклама и още десет хиляди други простотии и дано разбиеш пазара.То тъй от девет морета в десетото акъли най-лесно се дават.Явно никога не си се занимавал с квалитетна търговия.Не знам в колко теми си повтаряш едно и също-минералка 5/30,че било хем препоръчано,хем хубаво,хем евтино.Ти там за трийсе и кусур години не вдяна ли че хубаво-евтино няма.Казаха ти хората,че тук сменяме синтетиката на 15-20 хиляди,а твоята минералка се сменя максимум на 5 хиляди.Сега ако дойде от САЩ до тук с всички сапътстващи разходи 3-4 пъти ли ще е по-евтина?Айде спри се. mad.gif

Публикувано на: 13 Яну 2012 23:43
от Stimo
И още нещо, понеже си посочил за местожителство US, всеизвестно е, че на американския пазар най-масовото масло е 5W30, и предполагам не ами съм абсолютно сигурен, че характеристиките, които си постнал са за US маркет-а. Та нормално е, те там за $20 ти сменят маслото с филтъра за каквато посочиш кола...но и ти казват, че следващата смяна е след 5000 мили... Не сравнявай двата пазара, нямат много общо.

Публикувано на: 14 Яну 2012 05:44
от Japanese_fever
Нищо не сравнявам.
Питам само защо едно то най-масовите масла, а именно 5W30 и 10W30 не се предлагат на бългрина като минерално, а само синтетика?
Сигурно, защото българина е много богат и трябва да кара само със синтетика.
Тя синтетиката сигурно е зивънземна и с нея може да се кара 10К мили laugh.gif

Публикувано на: 14 Яну 2012 08:30
от nowyaris
Japanese_fever написа:Нищо не сравнявам.
Питам само защо едно то най-масовите масла, а именно 5W30 и 10W30 не се предлагат на бългрина като минерално, а само синтетика?
Сигурно, защото българина е много богат и трябва да кара само със синтетика.
Тя синтетиката сигурно е зивънземна и с нея може да се кара 10К мили laugh.gif
С тая синтетика може да се кара 15 хиляди мили.Не е извънземна.И финансово погледнато е по-евтино да караш със напълно синтетични масла,ако колата ти ги харесва естествено.Твоя дарак е взел-дал и каквото и да му налееш,все му е тая biggrin.gif .

Публикувано на: 17 Яну 2012 08:57
от Japanese_fever
Stimo написа: Не сравнявай двата пазара, нямат много общо.
Маслото няма много общо с пазара!
Има общо с двигателя на колата, а именно с какво масло е разчетена/изчислена да работи при какви метереолгични условия и натоварвания.

Натоварванията на колите в САЩ са многократно по-големи!
Първо правят по 2-3 пъти повече годишно от тези в Европа и второ седят в задръствания, т.е. на празен ход работят повече.

Щом това масло се предписва за тези коли, значи това е оптималната защита за двигателя!

Иначе климата на България сравнен с климата на вскички щати се препокрива като температурен диапазон, даже щатите имат много по-голям температурен диапазон, защото са разположени на мноог по-голяма площ.

Карайте си и си внасяйте каквито масла искате, вместо да следите мануала на Тойота, но после като почне нещо да трака по двигателя, не се учудвайте много!

Публикувано на: 18 Яну 2012 06:57
от nowyaris
Ние си следим мануала и си караме с препоръчания вискозитет 5/30.Просто си ползваме пълна синтетика,която колегата Владо ни продава на перфектни цени.Иначе дългите ежедневни преходи в САЩ товарят двигателя много по-малко от късите ежедневни преходи в България.Отделно дето задръствания има винаги и навсякъде.Отделно дето цапаш на колегата темата.Ако много държиш да ползваме минерално 5/30 и 10/30 направи си склад нейде в България и започни да го предлагаш на нас баламите дето не знаем какво масло да ползваме.

Публикувано на: 29 Яну 2012 14:04
от TATI
Номер на поръчка: 375 :thumbsup:
Мерси предварително

Публикувано на: 30 Яну 2012 09:56
от ACE_castrol
TATI написа:Номер на поръчка: 375 :thumbsup:
Мерси предварително
Изпълнена, утре е при Вас г-н Сугарев :thumbsup:

Публикувано на: 05 Фев 2012 22:16
от CutmasterCFS
препоръчайте масло за ярис 1800.,133кс !?

Публикувано на: 13 Фев 2012 19:25
от ivo_
Какво масло ще ми предложиш за селика 95г 2.0 гт 175кс

Публикувано на: 16 Фев 2012 16:26
от Elin
Предложение за Авенсис 2002 Д4д