Страница 1 от 2

ne moge da vdigne pove4eot 4000 oborota

Публикувано на: 16 Яну 2010 23:54
от kirolino
zdraveite imam problem s edin avensis ne iska da vdigne pove4e ot 80 km i ne se forsira pve4e ot 4000 oborota ina4e raboti 4udesno kolata e diesel d4d 2000 .daite savet kakvo da pravia ako moge bez da stigam do serviz 4e ne sam v bg i e mnogo skapo mersi predvaritelno

Публикувано на: 17 Яну 2010 09:43
от martod
А някаква лампа свети ли ти на таблото?
Филтри (въздушен, горивен) сменял ли си скоро ?

П.П. Като не си в България, поне на Български можеш ли да пишеш ? tongue.gif

Публикувано на: 17 Яну 2010 12:17
от kirolino
niama svete6ta lampa i filtrite sa smeneni . izviniavam se za ezika no taka mi e po lesno nadiavam se 4e ne e problem

Публикувано на: 17 Яну 2010 18:30
от Petar
E kak hteti raboti kolata 4udesno kato nemoje da vdigne pove4e ot 80km/h.

Публикувано на: 17 Яну 2010 21:15
от мехаННика
Приятелю,провери си вакуумния маркуч които управлява турбото.Ако не изваден опасявам се че трябва да ходиш в сервиз.

Публикувано на: 17 Яну 2010 22:16
от Kiki
kirolino написа:niama svete6ta lampa i filtrite sa smeneni . izviniavam se za ezika no taka mi e po lesno nadiavam se 4e ne e problem
Те гледай на нас да ни е по-лесно, за да можем да ти помогнем! biggrin.gif

Опасявам се, че макар и да е скъп сервиза при теб, ще трябва да отидеш на диагностика.

Каквато и да е повредата, пари за части ще се дават, а диагностиката не е толкова скъпа.

Така само ще гадаеш и не можеш да откриеш повредата.

Обикновенно, когато колата започне да няма мощност и да не дига голяма скорост е влязла в сервизен режим и пази по този начин двигателя от по-големи повреди, въпреки, че трябва да ти светне жълтата лампичка с двигателчето, ако е така.

Публикувано на: 17 Яну 2010 22:51
от papoboss
Колега имах подобен проблем пролетта от КОФТИ нафта, резултата смяна на филтър и чистене на грешки в компа. Между другото свети ли ти check engine оранжевата лапмичка? защото при мен светеше докато не изчистиха грешките.

Публикувано на: 18 Яну 2010 00:56
от Nedkow
Колата ти е в сервизен режим по всяка вероятност дебитомер или рециркулацията :thumbsup:

Публикувано на: 18 Яну 2010 09:43
от martod
kirolino написа:niama svete6ta lampa i filtrite sa smeneni .
Щом не ти свети чека, значи не си в авариен режим...
Проблема ти е в горивото или в турбото...
Провери това което ти е писал мехаННика а също и маркучето на ЕГР клапана и ако не е от там, ако филтъра не си го сменил след като се е появил проблема, пак го смени..
Не се ли оправи и след това, няма да можеш сам да си помогнеш...
Ще трябва да ходиш в сервиз, защото остава повреда в турбото или в механиката на помпата...

Публикувано на: 18 Яну 2010 10:30
от didak
kirolino написа:niama svete6ta lampa ...
провери за всеки случай дали свети "check engine" при запалване на двигателя - т.е. дали работи индикатора

Публикувано на: 18 Яну 2010 12:42
от Nedkow
Аз само да питам защо кола да не може да вдига 4000 оборота ако неработи турбо или е запушен филтъра :whistle:
Кое е това нещо което ще лимитира колата, ако не е компа wink.gif

Публикувано на: 18 Яну 2010 13:51
от sacho7803
най-вероятно турбината прави голямо налягане и за да я предпази компа преминава в сервизен режим.обикновенно проблема е зацапана променлива геометрия на турбината или самия ел.клапан който регулира пр.геометрията.по рядко механичният клапан--там събира доста ръжда

Публикувано на: 18 Яну 2010 13:56
от Burning_Boy
problema izvednajli se polu4i ili postepeno vze da gubi mo6nost poprincip pri zapu6eni duzi stava taka(dokolkoto sam zapoznat)

Публикувано на: 18 Яну 2010 14:26
от martod
Nedkow написа:Аз само да питам защо кола да не може да вдига 4000 оборота ако неработи турбо или е запушен филтъра :whistle:
Кое е това нещо което ще лимитира колата, ако не е компа wink.gif
Защото едното е свързано с подаването на въздух, другото с подаването на гориво... :whistle:
Никоя кола не може да върви само с гориво или само с въздух... tongue.gif
А относно кое ще лимитира колата ако не компа, откачи си маркуча от турбината или от интеркулера и покарай така и сам ще разбереш кое ще я лимитира... smile.gif

Публикувано на: 18 Яну 2010 14:51
от desotodorov
...тц - не са дюзи, ако бяха - нямаше да пали нормално, щеше да прекъсва и пуши - ако не постоянно, то поне докато загрее.
Това на проблем с рециркулацията ми прилича - поне същите симптоми ги описваха в Пежо форум-а, но там описваха и светеща червена ламБа - "Antipollution system fault" или нещо от сорта.