Страница 1 от 1
КОЛЕГИ ПОМАГАЙТЕ ! Счупи ми се колицата
Публикувано на: 17 Дек 2009 16:06
от TERCEL
Миналата вечер ми пропадна педала на съеденителя и сега като го натисна за да сменя предавка и се връща ама къде с моя помощ,къде със закъснение сам си се връща и едвам влизат скоростите.Та въпросите ми са няколко:На първо място каква може да е причината за това от веднъж нивото на маслото в казанчето на съеденителя да падне до минимум от раз без да съм забелязал течове(помпата ли или е нещо др. и как да го определя)?А също понеже маслото е на минимум(малко тъпо)ама не знам какво масло трябва да сложа??
П.С:Става въпрос за Тойота Селика '88 2.0 (3С-ГЕ).

Публикувано на: 17 Дек 2009 17:03
от slowtraveler
Маслото в казанчето е спирачна течност...
Системата е много проста - помпа до педала, свързана с казанчето, тръбичка и изпълнителен цилиндър до съединителя - на края на тръбичката....
Маслото все някъде е отишло, така-че огледай добре...
Навярно е помпа, но все пак не можеш да очакваш тук да направим 'диагностика по телефона'...
Публикувано на: 17 Дек 2009 17:07
от K-A-N-U
Zdravei kolega.
Za saedinitela se izpolzva spira4na te4nost. Kolkoto do problema, nai veroiatno ti e ili slave cylinder-a ili master cylinder-a. Ogledai za te4ove okolo dvata, neznam kade sa ti razpolojeni no moje da se naloji da vdigne6 kolata da ogleda6 hubavo. Uspeh

Публикувано на: 17 Дек 2009 17:09
от K-A-N-U
slowtraveler: Izprevari me

ama taka e kato se ma4a da rabotia i da 4eta forumi ednovremenno

Публикувано на: 17 Дек 2009 18:18
от Xeku
Ако ти е протекла долната помпа (тази при педала) е възможно течността да попива в мокета и затова да не виждаш следи от теч. Опипай с ръка тази област и нищо чудно да усетиш влагата.
Продават се ремонтни комплекти за тези системи - буталце, пружини и гумички, не се налага да купуваш цяла помпа.
Публикувано на: 17 Дек 2009 18:50
от TERCEL
Мерси за отговорите,само да попитам за да бъда сигурен не е някакво хидр.масло ,а е спирачна течност

-така ли да разбирам??
Публикувано на: 17 Дек 2009 18:54
от Uncle Dido
Точно - спирачна течност.
ДОТ-а трябва да го пише на капачката.
Публикувано на: 17 Дек 2009 18:57
от TERCEL
Благодаря за отговорите колеги

В Неделя ще запрятам ръкавите , ако не вали де

А сега ми изниква др. тъп въпрос,а именно как мога да си проверя нивото на маслото на ск.кутия,по-точно къде се намира пробката откъдето се налива маслото при смяна??

Публикувано на: 17 Дек 2009 21:33
от Georgimitrovich
http://www.celicatech.com/imagearchive/ ... /CL/CL.htm
а за скоростите ако е като при ген.5 колкото и тъпо да звучи проверява се с пръста. Развиваш горната пробка и буркаш с пръста, нивото трябва да е до ръба напробката.
Публикувано на: 17 Дек 2009 22:13
от martod
Xeku написа:Ако ти е протекла долната помпа (тази при педала) е възможно течността да попива в мокета и затова да не виждаш следи от теч. Опипай с ръка тази област и нищо чудно да усетиш влагата.
Продават се ремонтни комплекти за тези системи - буталце, пружини и гумички, не се налага да купуваш цяла помпа.
Колега, това за което говориш през цялото време, не е долната помпа, а горната...
Долната се намира на другият край на тръбичката, която тръгва от горната помпа( на ск.кутия)...

Публикувано на: 17 Дек 2009 22:15
от ivobox
Xeku написа: Опипай с ръка тази област и нищо чудно да усетиш влагата.

biggrin.gif
Публикувано на: 17 Дек 2009 23:11
от ugabuga
masloto ako e s rachni skorosti se gleda prez probka koiato obiknoveno e otpred na transmisiata (kam radiatora), niakade po sredata. Razviva se i mushkash prusta vutre. Ako e na nivoto na otvora si dobre. inache s trabichka nalivash dokato pochne da izliza.