Страница 1 от 2
Kakvo predsatljava tova u/vo
Публикувано на: 08 Мар 2006 17:00
от mitiracing
kato se porovi4kax iz neta i namerix taja djadja kojato javno e njakakav tester za elektronikata.Njakoi moje li da mi dade pvee info-za kakvo stava na vapros -kakvo zamerva-moje li da se pora4a ot BG-i nai vajnoto kak

Re: Kakvo predsatljava tova u/vo
Публикувано на: 08 Мар 2006 17:57
от Japanese_fever
Tova ne6to e da zameri6 O2 senzora(lambda sondata), kojto se namira na ispuskatelniq kolektor, vsu6tnost sled nego na down pipe-a.
Ne znam dali tozi ured zamerva ne6to drugo osven rabotata na O2, no ako e samo za tova nqma smisul, za6toto sum 4el, 4e moje6 da si proveri6 da li O2 senzora raboti normalno samo s obiknoven volt meter.
Публикувано на: 08 Мар 2006 18:47
от PAKETA_1
Джапаниз - признал съм те за естет и ценител на красивото с вкус за цветове, форми и т.н. обаче от джаджи нищо не разбираш...
Това е джаджа която чете грешките от компютъра...нали EFI системите се самодиагностицират...като ти светне "check engine" слагаш джаджата и тя ти казва защо е светнала лампата...или ти дава само error codе
Публикувано на: 08 Мар 2006 19:12
от mitiracing
a ja mi kaji kak moga da si zamerja lambda sondata t.e kakvo saprotivlenie trjabva da pokazva yreda.
Публикувано на: 08 Мар 2006 19:45
от ALTEZZA
като го гледам, това си е просто OBDII reader, и вероятно единствените му функции са да чете грешки и да ги трие, не знам дали ще ти позволи да правиш нещо повече от това. е може и да има и други финкции де, като Data Info или Active Test, но малко ме съмнява, зависи колко пари е. на Toyota скенера излиза над $2000, а и всеки момент се очакват да излезат новите скенери които са си направо лап топи и сте струват от порядъка на $8000.
колкото до О2 сенсорите, работния им режим мисля че трябва да е между .1V и .7V, като този преди катализатора се мени напрекъснато, пак този след катализатора би трябаво да е почти през цялото време към .7V, но едва ли бих тръгнал да ги меря с волтметер, скенера си изкарва графика за тази работа.
Публикувано на: 08 Мар 2006 20:04
от ALTEZZA
eto kakvo namerih v neta za vaprosnia ured:
Actron CP9145 Super AutoScanner
To verify that your vehicle is covered by this application go to actron.com. - A Bold Step Forward in DIY Diagnostics! The Super AutoScanner allows the user to easily retrieve and read OBD II trouble codes and live vehicle data for a faster diagnosis. This sophisticated yet extremely user-friendly tool can be used on OBD II compliant cars and light trucks (foreign and domestic) sold in the U.S. from 1996 to the present. Optional cables add coverage for 1984-1995 GM 1984-1995 Ford and 1989-1995 Chrysler applications. Features and Functions: - Read and erase generic OBD II trouble codes (including pending codes) - Read and erase GM/Ford/Chrysler OBD II codes (including pending codes) - View live engine data parameters (PIDs) - View Freeze Frame data - Display status of OBD II I/M Monitors - Menu-driven with built-in help screens - Ruggedly built for both shop and road test use - Includes OBD II adapter and 8 ft. extension cable - Code definitions are stored in the tool - Flash updateable via CD-ROM - Made in U.S.A. - OBD I and OBD II software built in: no additional cartridges to buy - Expandable to cover OBD I vehicles with optional cables - Internal 9 volt battery stores latest test results for later review
a eto i kak se proveriavat O2 sensori sas skenera na Toyota:

Публикувано на: 08 Мар 2006 23:22
от mitiracing
OK no pri polojenie 4e sa dva t.e edinija kakto kazva6 e na samite izxodni kolektori a drugija e sled katalizatora t.e po4ti posredata na generacijata pri polojenie 4e se maxne katalizatora vtorija semzor 6te ot4ita i podava gre6na informacija, dali 6te promeni rabotata na dvigatelja

i kak moje da se izlaje tozi senzor pri polojenie 4e njama katalizator
Публикувано на: 08 Мар 2006 23:32
от ALTEZZA
ами всъщност тази снимка с графиките я бях правил точно щото бях махнал катализаторите. ако нямаш катализатор, тогава B1S1(сенсора преди катализатора) и B1S2(този след катализатора) сте показват една и съща графика, така компютъра ще види че има проглем с катазилатора и ще прати глрешка P0420. на мойта кола първоначално бях сложил една фложка дет B1S2 влиза в нея и така четеше грешно, снимката горе показва как на B1S2 напрежението е почти постояно а не следва B1S1, това при някои коли е достатъчно да излайеш компютъра. виж за каква флошка става въпрос(долния сенсор влиза в нещо като тръбичка, която не позволява на сеносра да чете правилно кислорода)

другия вариант е да отрежеш жицата на B1S2 сигнала и да свържеш симулатор които да генерира сигнал дет компютъра да си мисли че има катализатор, аз бях така за около година и нямах никви проблеми
Публикувано на: 08 Мар 2006 23:46
от mitiracing
am xubuu de gledam njakvi u4eni garnenca si slojil ta

sozi simulator na kakav princip deistva i kak moga da si go napravja v doma6ni uslovija dokolkoto znam se prodavat ama da ne zabravjame 4e tuka e BG vse pak pak i za tozi model na dali 6te namerja njakade

Публикувано на: 09 Мар 2006 07:21
от Japanese_fever
PAKETA_1 написа:Джапаниз - признал съм те за естет и ценител на красивото с вкус за цветове, форми и т.н. обаче от джаджи нищо не разбираш...
Това е джаджа която чете грешките от компютъра...нали EFI системите се самодиагностицират...като ти светне "check engine" слагаш джаджата и тя ти казва защо е светнала лампата...или ти дава само error codе
Dneska minah emission testa!

Za 3-ti put tazi kola(115K miles) go minava i to za pod 5min. biggrin.gif
JAPAN RULZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!

Публикувано на: 09 Мар 2006 09:22
от ALTEZZA
mitiracing написа:am xubuu de gledam njakvi u4eni garnenca si slojil ta

sozi simulator na kakav princip deistva i kak moga da si go napravja v doma6ni uslovija dokolkoto znam se prodavat ama da ne zabravjame 4e tuka e BG vse pak pak i za tozi model na dali 6te namerja njakade

не го знам симулатора от вътре какво точно представлява, на мен ми дойде с headerите. те симулаторите са попринцип универсални, не се правят са съответен модел, все пак си е един прост генератор на импулси.
Публикувано на: 09 Мар 2006 09:23
от ALTEZZA
Japanese_fever написа:
Dneska minah emission testa!

Za 3-ti put tazi kola(115K miles) go minava i to za pod 5min. biggrin.gif
JAPAN RULZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!

да ти имам и проблемите. аз миналия месец минах emission теста без да имам катализатори на колата

Публикувано на: 09 Мар 2006 09:46
от mitiracing
po princip imam katalizator prosto me interesuva6e ako go maxna sled vreme dali njama da se vlo6i rabotata na dvigatelja

Публикувано на: 10 Мар 2006 01:02
от Japanese_fever
ALTEZZA написа:да ти имам и проблемите. аз миналия месец минах emission теста без да имам катализатори на колата

WOW
Ama tvojta ne e na 115K, nali?

Публикувано на: 10 Мар 2006 10:15
от ALTEZZA
не милите са важни в случая, ами годината на производство
