Страница 1 от 1

Avensis D-4D 150 hp (2006 г) Проблем запалване топла (НОВ !)

Публикувано на: 03 Дек 2009 13:21
от Panikovsky
Здравейте, момчета! Страхотен форум сте заформили тук. За съжаление не съм влизал, защото авенсиса не чупи. :-) Сега се появи леко проблемче и аз цъфнах тук. :-) Та, проблемчето е: когато колата е топла и я изгася, ако се опитам да я запаля до 5-10 мин тя пали нормално, но веднага след това изгасва. Налага се да задържа обороти с педала, да я преместя 15 см назад и после напред пак толкова и едва тогава започва да държи сама обороти. Интересно е, че проблемът не винаги се проявява. Преди 2-3 седмици се появи за около 2-3 дена. След това изчезна за около седмица. След това пак се появи. Пак изчезна и така. С колата минавам средно по 1000 км на седмица и лесно се тества за наличието на проблема. Е, надявам се, че добре обясних. Така че - помагайте? ... :-)

Публикувано на: 03 Дек 2009 13:53
от TATI
Претриса ли и пуши ли отзад, като я държиш да не загасне? Скоро горивен филтър сменял ли си? Огледай маркучите около филтъра, да не ти засмуква въздух, както и да няма влажно по тях. Обикновено ако не е херметична системата, там се появява омазняване. Другото, което можеш да пробваш е, след като я изгасиш и изчакаш 5-10 мин, вдигни капака и напомпи с помпичката за подкачване на горивото, която е над филтъра. Ако е засмукала въздух ще го разбереш по напрежението, което ще ти окаже помпичката на пръста. Ако е пълен филтъра се помпи осезаемо по-трудно, отколкото ако няма нафта в него и се чува нафтата като влиза във филтъра.

Публикувано на: 03 Дек 2009 14:03
от Panikovsky
Не. Нито претриса, нито пуши. Просто като пусна педала и изгасва. Започва да държи обороти сама само след разместване на колата или след по-продължително задържане на оборотите с педала

Публикувано на: 03 Дек 2009 14:19
от Panikovsky
Момчетата от един фирмен сервиз се съмняват в дюзите. Може ли да е от тях?

Публикувано на: 03 Дек 2009 15:00
от martod
Panikovsky написа:Момчетата от един фирмен сервиз се съмняват в дюзите. Може ли да е от тях?
Точно от тях е най вероятната причина...
Ето- прочети тази тема, решението на проблема е на 3-та страница...
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11390

Публикувано на: 03 Дек 2009 15:29
от Panikovsky
Четох. Доста почетох из форума преди да пусна темата. Проблема, който е описан в дадения линк е, че когато колата е топла и след като престои 15-20 минути, пали след яко въртене.

Моя проблем е малко по-различен - когато е топла и я изгася и веднага се опитам да я запаля, пали от раз без никакъв проблем, но веднага след това загасва (не държи 800-те оборота сама). Ако престои 15-20 минути вече няма никакъв проблем, пали и не гасне.

Публикувано на: 03 Дек 2009 15:45
от Panikovsky
В допълнение - преди половин година правих тест на дюзите във фирмен сервиз на Тойота и теста показа, че са перфектни. Нещо повече, човека каза, че не е виждал такива перфектни дюзи на кола на 150 000 км.