Страница 1 от 1
Корола 2007г.
Публикувано на: 16 Ное 2009 17:25
от sa4mata
Зравейте
пускам темата защото забелязвам много нови королки(2007) из България а почти никои нищо не пише за тях. Мисалта ми е следната нека всеки с такъв автомобил да напише какви са му впечатленията , колко километра е навартял , имал ли е проблеми с колата, какво му харесва и какво не и какво мисли за двигателя с които е .
Аз лично съм навартял прекалено малко километри (5000) и досега съм нямал никакви проблеми . Прави ми впечатлени че почват да се раздрънкват леко пластмасите ( което засега е единствения недостатък които съм намерил ) но доколкото знам и подобни автомобили на други производители имат същия проблем . Аз съм с 1.6 дуал ВВТИ 126 коня и мисля че двигателя е доста приличен от към вървене и съм страшно доволен от разхода .
Публикувано на: 16 Ное 2009 22:06
от mschu
Здрасти колега,
Аз имам от горе долу същото време 2.0 д-4д 126к.с., Луна, океанско син металик. Врътнах вече към 13000 км и впечатленията са ми много добри засега.
Проблема с пластмасите е широко разпространен, и при мен е така, но шумовете са леки и не ме дразнят. Все пак тези коли са правени за нормални държави където асвалта е равен а паважа още повече.
Друго нещо което ми прави впечатление е не добре напаснатия според мен педал на съединителя. Още като ги оглеждах ми направи впечатление че е малко нежен. Сутрин при студено време има лек шум като пукане/цъкане в момента на натискане.
И за да приключим с негативите, забелязвам че като я натисна по рязко и здраво(ама здраво) при изкачване припушва стабилно отзад, но това не ме притеснява твърде много, тъй като това е нормално за дизел без ДПФ, особено при нивото на качество по родните станции(въпреки че и сипвам само ОМВ Премиум).
Иначе колата е прекрасна, много приятна за каране, широка за класа си, а двигателя е достатъчно мощен и същевременно икономичен(средно харчи между 6-6.5 а аз не я галя твърде много). Особено удоволствие е карането по хубав равен път със скорост 120-130. Много ниско ниво на шума вътре при тази скорост и колата сякаш е залепена а сервотроника подчертава усещането за стабилност.
Фабричната стерео уредба е много добра(до колкото съм чел - Панасоник) с доста чувствителен тунер и много добър чист звук без изкривяване или дразнещо съскане даже и при усилване до мах.
Скоро ми предстои смяна на масло и трябва да отбележа, че нивото не е паднало изобщо откакто я карам, чувал съм доста познати с нови коли че харчат в началото и то не малко.
В момента на дневен ред са ми зимните гуми, даже вече поръчах от
www.barzgumve.com 205/55/16. Искаше ми се на монтирам 15 цолови стоманени джанти за зимата с гуми 195/65, но се оказа че джанти е почти невъзможно да се намерят и сега тези ще ги сложа на стоманените 16-ки с които я купих, а догодина ще мисля за лети джанти с летните.
Това се сещам за сега.. И аз се надявам да се развие темата за да споделим опит помежду си, ще е полезно за всички.
Поздрави
Публикувано на: 17 Ное 2009 08:41
от Gandalf
Аз имам 1,4 D-4D и вече съм на почти 30000км. Нещата които не ми харесват са: разтропване на пластмасите, особено по паветаи не много добрата шумоизолация. Добрите страни са доста повече: икономичен двигател - градско съм твърдо под 7/100 без значение от студа навън, никакви проблеми до сега с нещо по колата, много стабилна возия. С една дума доволен съм от избора си, само да бяха направили по-добра шумоизолация.
Публикувано на: 17 Ное 2009 17:28
от SFINKS
За тези пари едва ли можеш да си купиш по добра кола .
ако някой ми даде пример за по-добър избор съм готов да го изслушам

Публикувано на: 17 Ное 2009 17:48
от sa4mata
Аз проблеми със съединителя нямам ( поне засега )

. Зимни гуми си взех от Диана Нокиан Хакапелита 205/55/16 ( нещо подобно ) доста мека и добра гума за зимата но и доста шумна в интерес на истината.Цена около 165 лв на бройка . Надявам се пролета да имам излишни парички да и взема и ляти джанти biggrin.gif .
Откъм изолация мисля че за цената на колата е дастатъчна просто истината е че пътищата са доста кофти.
Публикувано на: 17 Ное 2009 22:21
от spinus
Корола D4D 2.0. Плюсове:много икономичен двигател, бързо наема, почти няма турбодупка, сравнително добра аудиосистема.
Недостатъци /поне според мен/: доста твърд, и неудобен педал на съединителя, неточно превключване на първа и втора, бъгава скоростна кутия, сравнително твърда возия.
Публикувано на: 17 Ное 2009 22:47
от mschu
Не мисля че скоростната кутия е чак бъгава, но съм съгласен че превключването на първа и втора не е чисто. Като предавателни числа обаче е добре подредена.
За твърдата возия съм съгласен също, но това пак е проблем на пътищата ни а не на колата. Както казах тя не е правена за нашите неравни и набраздени от цепнатини и дупки лунни пейзажи.
Много ми е интересно как ще се държи в зимни условия по сняг и лед. На асвалт е доста стабилна, но когато е хлъзгаво си проличава какъв е балансът на колата. Искам да видя и как ще се държи АБС-а.
Публикувано на: 18 Ное 2009 11:25
от sa4mata
За 1ва и 2ра съм съгласен и аз

даже като си купих колата и се ужасих направо но постепенно и свикнах пък и 1ва с времето се оправи сега го имам проблема само от 1ва на 2ра като превключвам.
Публикувано на: 19 Ное 2009 14:34
от kopche
1.4 VVT-i Terra
15 месеца, 22000км
Единствените технически проблеми - ожулени ламарини на няколко пъти, ама то май проблема не е в модела
Нямам проблеми със съединителя и скоростите , този двигател е точно толкова слаб за купето колкото и се очаква от 1.4 - върши добра работа и не предразполага по никакъв начин към спортно каране.
Нисък разход - под 8.5 на Софийско, под 7 на извънсофийско
Нито мм спад в маслото преди или след първата смяна.
Пластмасите за сега се държат идеално
Купето и багажника са достатъчно просторни за семеен седан
Най-слабото място е музиката. Не съм имал никакви проблеми с нея и нямаше да я споменавам (все пак е нещо което лесно се сменя), но се очудвам, че на някой му е харесала (възможно ли е тази година или на вашите модификации да са монтирали различен модел?) . Доста компромисна е дори за фабричен монтаж - при превключване на СД отнема твърде дълго време за разчитане на диска, но най изненадващото за мен е, че ако включиш на радио и после обратно на диск трябва отново да разчита диска и отново 30 сек чакане

а това дори в по-евтините "афтер-маркет" СОНИ не съм го срещал. Звученето си е като за фабричен монатаж.
Като заключение, за тази цена - чудесен избор за който не съжалявам (въпреки лихвата на лизинга

)
Публикувано на: 19 Ное 2009 20:30
от sa4mata
Като ви слушам почвам да се чудя дали на базовите модели музиката не е друга. Аз също съм с терра и мисля че музиката не е нищо особено ( не е и няква гадна наистина ) но си криви доста според мен ако овеличиш музиката както трябва .
Публикувано на: 20 Ное 2009 09:25
от Yuli
От 12 волта толкова... Дали ще ти го пишат 4х40 или 4х50 вата то при 12 волта захранване синусоидалната мощност при изкривяване под 1% е 18 вата. Музикалната се дава при изкривяване 10% която е около 22 вата. Тези 10% непрофесионалното ухо все още не ги усеща. Музиката за фабрична е много добра единствен недостатък за мен са задните колони, които са широколентови и на по-високи нива на усиването вече не звучат добре а и успяват да раздранчът пластмасовата кора. Хубавото е че са 6/9" и има голямо разнообразие на високоговорители от сериозни марки на добри цени и съм им вдигнал мерника да ги сменя.