Страница 1 от 2
втори ключ за запалване
Публикувано на: 08 Ное 2009 11:50
от Natali
Как трябва да си направя втори ключ за Тойота Ярис 1.0 -купих я само с един , а ние сме два водачи.?
Публикувано на: 09 Ное 2009 10:33
от Vladko
Ми ключа се прави лесно -отива се при ключар и т.н.
За София аз мога да ти помогна. тел(0898640815) А ако кажеш коя година ти е Тойотката мога да те ореантирам и със цена

Публикувано на: 14 Ное 2009 16:54
от mich
Ако е само за запалване,лесна работа!Но ако трябва да заключва и отключва,тогава става дебела цена!
Публикувано на: 16 Ное 2009 21:44
от 314
В ключа има вграден чип за имобилайзера. Не може един обикновен ключар да ти го издялка. В ТМ сигурно ще ти направят, но ще ти искат доста пари. Ако намериш друго решение, пиши да знаем. Успех!
Публикувано на: 17 Ное 2009 23:08
от nikolov22
Публикувано на: 18 Ное 2009 07:53
от heller
Ключ с чип - във Варна 200лв и 5 минути. В Пловдив, както беше писал един колега - 150лв. Предполагам, че и в други градове има ключари със съответното оборудване, а и цените ще са по-други.
Публикувано на: 18 Ное 2009 09:03
от slowtraveler
Николов, с ключ от dealextreme ще можеш да отключиш автомобила, но не и да го запалиш - заготовките нямат чип....
В Карком - Варна оригинален ключ (от официалния сервиз) за авенсиса струваше 270лв/2 седмици...
След което в сервиза половин час се опитваха да регистрират в ЕКУ-то и 'сервизния' (сивия) ключ, дето няма вграден чип и се чудиха, защо пък с него колата няма да запали biggrin.gif

Публикувано на: 18 Ное 2009 09:16
от Vesko
slowtraveler написа:Николов, с ключ от dealextreme ще можеш да отключиш автомобила, но не и да го запалиш - заготовките нямат чип....
В Карком - Варна оригинален ключ (от официалния сервиз) за авенсиса струваше 270лв/2 седмици...
След което в сервиза половин час се опитваха да регистрират в ЕКУ-то и 'сервизния' (сивия) ключ, дето няма вграден чип и се чудиха, защо пък с него колата няма да запали biggrin.gif

Сервизният ключ има чип за импбилайзера. Няма дистанционо и не може да отключва някои ключалки (жабката и багажника).
Публикувано на: 18 Ное 2009 09:28
от slowtraveler
Vesko написа:...Сервизният ключ има чип за импбилайзера. Няма дистанционо и не може да отключва някои ключалки (жабката и багажника).
Тц - след това проверих и в книжата - пишеше си черно на бяло, че може да отключва ключалки и т.н., но не и да запали автомобила...
(може да е бил ключ за почистване - де да знам) biggrin.gif
Но факта си е факт - авенсиса дойде с 3 ключа, единия от които бе с малка тънка сива дръжка, не пали автомобила, и за това пишеше някъде в книжата.....
Публикувано на: 18 Ное 2009 21:43
от Vladko
Колежката Натали си има вече втори ключ
За София аз мога да ви предложа направата на резервни ключове за Тойота на цена 90лв/120лв(в зависимост от модела и годината).Става за 5мин.
П.С. Става въпрос за обикновен ключ с вграден иммобилайзер
без радиоканал(дистанционното в ключа).В някои случаи може да бъде и по евтина цената.
Публикувано на: 18 Ное 2009 22:39
от Lazar2005
Отиваш правиш си нов ключ и му разказваш играта на тоя имобилайзер и слагаш едно ц/к ключе от 1 лв. някаде скрито и го връзваш на кабела на имобилайзера и тва е
Публикувано на: 19 Ное 2009 08:42
от Vesko
Lazar2005 написа:Отиваш правиш си нов ключ и му разказваш играта на тоя имобилайзер и слагаш едно ц/к ключе от 1 лв. някаде скрито и го връзваш на кабела на имобилайзера и тва е
И как точно става "разказването на играта"?
Публикувано на: 19 Ное 2009 09:30
от slowtraveler
На съвременните автомобили имобилайзера май не е отделно устройство
Отделно е антената (блока до контактния ключ), но нея дори и да я отрежеш имобилайзера ще си е блокиран.
При повечето нови автомобили имобилайзера е неразделна част от ECU-то.
Предполагам, и при Тойотата е такова решението...

Публикувано на: 19 Ное 2009 19:47
от Vesko
slowtraveler написа:На съвременните автомобили имобилайзера май не е отделно устройство
Отделно е антената (блока до контактния ключ), но нея дори и да я отрежеш имобилайзера ще си е блокиран.
При повечето нови автомобили имобилайзера е неразделна част от ECU-то.
Предполагам, и при Тойотата е такова решението...

Специано при авенсис на волана има усилвател, отделно има имобилайзер и от там отива сигнал до ECU-то. (справка от EWD526E и EWD571E)
Публикувано на: 20 Ное 2009 08:34
от shtephan
Сервизния пали колата със сигурност и затова е направен,не отключва жабката и багажника.Към колегата Vladko възможно ли е да се направи такъв ключ(само с чип) за Mitsubishi SpaceStar1.3,проблема е, че като го качат за опознаване на машината не детектва нищо и казва ,че не може да се програмира.Имам предвид ключарската машина(грубо казано).