Страница 1 от 2
Ярис Консумативи
Публикувано на: 07 Ное 2009 11:56
от Катя
Здравейте, тъй като си я взех на старо, сега искам да сменя за всеки случай:
- масло
- маслен
- въздушен
- горивен филтър
- антифриз
- течност за чистачки
Моля за инфо и препоръки. Кой сервиз, какво да избера и колко е нормално да си приготвя за всеки един консуматив ...

Публикувано на: 07 Ное 2009 12:58
от Катя
Забравих да спомена, че е D4D 2004 г.
Публикувано на: 07 Ное 2009 14:21
от zi_zi_top
Не забравяй ангренажа, за да няма

!
А иначе към 1500 - 2000 лв. ще ти стигнат за пълно обслужване. След това е хубаво да помислиш и за зимни гуми!
Винаги оторизирания сервиз е с най-големи гаранции за правилно обслужване, макар че има много дискусии без да сме стигнали до консенсус за най-добър сервиз biggrin.gif !
Пожелавам ти максимално удоволствие от експлоатацията на обслуженото Яре

!!!
Публикувано на: 07 Ное 2009 15:21
от nikolov22
300-do400lv с труда
Публикувано на: 07 Ное 2009 18:30
от Raya
zi_zi_top написа:
А иначе към 1500 - 2000 лв. ще ти стигнат за пълно обслужване.
Това са много пари

!
При мен пълна смяна на консумативи ( миналата година, не мисля да се качили толкова цените) без ремък ( щот беше с верига), но с накладки, свещи, масло скорости, клима излезе 350 лв с труда ( не казвам къде).
Най-добре поразпитай и си намери препоръчан човек, да не се занимаваш едно по едно и да си губиш времето, като висиш и гледаш какво всъщност ти слагат или да се разкарваш по магазини сама да си търсиш масла и филтри. Ако те устройва цената за труда и материалите, не забравяй бакшиша..........впоследствие още повече доволна ще останеш.
Течност за чистачки купи сама, продават се навсякъде ( прочети упътването съотношението колко се разрежда).
пс. останах с впечатление, че ти първата кола, затова така обяснявам. ако-не, извинявай.
Публикувано на: 07 Ное 2009 19:49
от zum
Тоя пич парите ги няма за нищо 1500 , 2000 за обслужване , ако броиш и четирите гуми може и да стигне тия пари
Публикувано на: 07 Ное 2009 19:59
от Kiki
zum написа:Тоя пич парите ги няма за нищо 1500 , 2000 за обслужване , ако броиш и четирите гуми може и да стигне тия пари
Сигурно и с джантите. biggrin.gif
Публикувано на: 07 Ное 2009 20:09
от WingZero
За Д4Д 2007 за смяна на изброените консумативи без антифриз и спирачна течност но + филтър на климатика ТМ Ауто взима 420лв с труд.
Публикувано на: 08 Ное 2009 01:20
от zi_zi_top
В ТМАуто смяна на ангренажен ремък на моята Корола е 925 лв. На 1,4 Д4Д да е малко по-евтино, но пак ще е там. И като сложиш и другите консумативи ще ги стигнеш 1500 лв., че и ще ги минеш

!
Друг е въпроса ако решиш да отидеш при някой "препоръчан" майстор, който да ти каже, че е направил всичко и да ти вземе 500 лв., а всъщност е направил само симулация на ТО.
За съжаление цената на ТО и консумативите не намалява с цената на автомобила. Всеки нов собственик на употребяван автомобил трябва да реши сам какви рискове ще поеме с ТО и на каква цена.
Публикувано на: 08 Ное 2009 09:29
от Катя
Добре, от един сервиз ми направиха следната оферта:
- Масло Mobile 5W40 (115 лв.)
- Маслен (8 лв.)
- Горивен (23,80 лв.)
- Въздушен (18 лв.)
- Филтър купе (19,30 лв.)
Всичко - 210 лв. с включен труд. Обаче това масло Mobile, освен че ми звучи доста скъпо, дали все пак Valvoline няма да е по-подходящо и дали 10W40 или дори 15W40 няма да е по-добре (четох в сайта на Valvoline за този модел, тази година и т.н. препоръчват последното). И как мислите, не е ли по-добре да си купя качествени консумативи и да дам на баща ми да ми ги смени (било елементарно, казва той), вместо да дам повече пари за консумативи, за които не съм 100% сигурна, че си струват парите?
Публикувано на: 08 Ное 2009 10:14
от zi_zi_top
За твоя ДВГ маслото трябва да бъде пълна синтетика 5W40 или 5W30. Всичко останало е съсипия за двигателя и икономията ще ти излезе твърде скъпо. Препоръчвам ти Fucs Titan Supersyn Plus 5W40 от Ауто плюс /те са му директни вносители/. Маслото за твоя двигател трябва да бъде с такива характеристики! Маслен филтър за 8 лв. е доста съмнителен, а въздушен за 18 - просто не знам кой го е произвел

!!!
Изобщо ти си решаваш, но тези масла дето ги споменаваш са опело за моторетката и турбото biggrin.gif !!!
П.П. Маслото, което ти е предложил твоя човек също е добро. И не си мисли, че това е стара Жигула и може да се поддържа със жълти стотинки.
Публикувано на: 08 Ное 2009 11:40
от Катя
Благодаря, значи 5W40 ще е ОК. В никакъв случай не мисля да пестя прекалено. Но ми се иска да ми предложат поне 2 варианта, да ми кажат плюсовете и минусите (все пак това работят, редно е да имат наблюдения) и да избера по-добрия за колата. А в този случай излиза - това имаме в сервиза - това ти предлагаме. Ама дали то е най-доброто?!
А за филтрите - ти смяташ, че са съмнително евтини и не са качествени, така ли?! Ами къде да търся по-добри?!
Иначе за цени от порядъка на 1500 - 2000 лв. и дума не може да става, че това е 1/4 от цената на колата ... Не е реално.
Публикувано на: 08 Ное 2009 15:23
от zi_zi_top
Аз си купувам филтри Mann /немски са и са на по-прилична цена от ТМАуто консумативите - там цените са х2/ заедно с маслото от Ауто плюс, но не те пращам специално там има и други варианти. Не винаги скъпото е качествено, но няма случай евтиното да е с добро качество!
Публикувано на: 08 Ное 2009 17:45
от Alekota
все си мисля че таз кола няма ангренажн ремък
Публикувано на: 08 Ное 2009 17:57
от shtryklio
Alekota написа:все си мисля че таз кола няма ангренажн ремък
Мдам с верига е .. която трябва да се инспектира за всеки случай ;)