Страница 1 от 1

Всичко за Toyota Corolla 2003 г. 2.0 D-4D. 90к.с.

Публикувано на: 05 Ное 2009 00:49
от ShorTkuT
Искам първо да се извиня, ако темата се повтаря, но има около 60 страници с теми и ми е трудно да намеря тази информация. Интересуваме всичко, което знаете за този модел Тойота. Млад шофьор съм, колата ми е на месец. Влюбих се в нея... happy.gif happy.gif happy.gif happy.gif Прекрасна кола.

Имам малък проблем със съединителя. Един познат ми каза, че отлепва ниско. как да позная кога да го сменям?трябва ли да се купува маховик? От форума разбирам, че повечето водачи на Тойота са недоволни от ТМ? Да разбирам ли, че там ще ме "обрънзат" за щяло и не щяло?

Съжалявам, че пак задавам сигурно по вече отговорени въпроси, но просто ми е малко трудно да се оправя в този форум. rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif . МЕРСИ, НАИСТИНА.

Публикувано на: 05 Ное 2009 10:03
от mich
Здравей,колега,аз притежавам същия автомобил от скоро и не съм се ровил за информация,събрана накуп!
Според мен за съединителя трябва питаш професионалист,защото от приятели и познати всеки е "разбирач"

Публикувано на: 05 Ное 2009 10:32
от Kiki
Колкото за това дали ще те одерат в ТМ Ауто, бъди сигурен, че ще го направят и то жив. smile.gif

Публикувано на: 05 Ное 2009 21:34
от zi_zi_top
За съединителя не се безпокой - нормално си отделя ниско. Когато стане много твърд педала и гофрираната гумичка на буталцето на помпата при съединителя се смачка съвсем /като събран акордеон smile.gif / - тогава трябва да го сменяш. На този съединител се регулира само свободния ход на педала, другото само си се регулира. Това е процедурата по регулиране:
1. INSPECT AND ADJUST CLUTCH PEDAL SUB–ASSY
(a) Turn over the floor carpet.
(b) Check that the pedal height is correct.
Pedal height from asphalt sheet:
135.8 – 145.8 mm (5.346 – 5.740 in.)
(c) Adjust the pedal height.
(1) Loosen the lock nut and turn the stopper bolt until
the height is correct. Tighten the lock nut.
Torque: 24.5 NVm (245 kgfVcm, 18 ftVlbf)
(d) Check that the pedal free play and push rod play are correct.
(1) Depress the pedal until the clutch resistance begin
to be felt.
Pedal free play: 5.0 – 15.0 mm (0.197 – 0591 in.)
(2) Gently depress the pedal until the resistance begins
to increase a little.
Push rod play at pedal top:
1.0 – 5.0 mm (0.039 – 0.197 in.)
(e) Adjust the pedal free play and push rod play.
(1) Loosen the lock nut and turn the push rod until the
free play and push rod play are correct.
(2) Tighten the lock nut.
(3) After adjusting the pedal free play, check the pedal
height.
Може да си изтеглиш ремонтен каталог за тази Корола и там ще намериш отговори на повечето въпроси, които те "мъчат" wink.gif !

Публикувано на: 06 Ное 2009 19:58
от jsp
Е поне казват предварително колко пари ще те дерат wink.gif .

По мои наблюдения докато си мислех да купувам автомобил втора употреба и водех разни "много хубави" коли по фирменните им сервизи за огледи са ми останали в съзнанието следните цифри за огледа ( ходова част + диагностика през компютъра каквото може ):
mazda в стар моторс - около 35 лв.
toyota в tm ауто - около 30 лв
vw в unitrade - около 90 лв ...

Дали не можеш да отидеш на преглед / диагностика да видиш какво ще ти кажат? Никой не може да те накара да я сервизираш там колата си - но според мен познават този модел много добре заради годините които са ги поддържали тези коли из България.

Видях и следната тема във форума: http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11439 ...

Публикувано на: 18 Ное 2009 20:40
от ShorTkuT
Много благодаря за мненията, информацията и цялото Ви отделено време. Ще се възползвам от написаното и поне засега няма да тревожа за съединителя(щом е нормално да отлепя ниско) много ви БЛАГОДАРЯ. МЕРСИ.

Публикувано на: 18 Ное 2009 22:05
от Toyota forever
Като човек с доста години опит в ремонта на автомобили щом съединтеля ти отделя ниско значи има още много хляб /и салам/ в съединтеля ти това да не те притеснява а когота започне да отделя горе или най горе значи е заминал тогава и да корегираш хлабини и т.н. няма оправяне само смяна. А за демпфера много лесно се разбира кога е заминал. Започваш да натискаш педала на съеднителя бавно и ако усещаш педала да подскача значи е тръгнал. Това е не е космическа наука че да да се чудите толкова.