Заяла спирачка, тойота Карина
Публикувано на: 01 Ное 2009 21:19
Преди няколко дена докато карах усетих, че колата нещо не върви като хората. Давам газ а тя едва потегля, в момента в който сменям от първа на втора предавка почти да спре все едно вместо съединителя съм натиснал спирачката. Проверих четирите джанти след като спрях, предна дясна направо пареше и лъхаше горещ въздух от нея. Реших да сменя накладките, данеби от тях нещо да е заяло и да са се износили. Днес свалих гумата да сменям предните накладки, и точно на предна дясна старите се бяха опекли направо. За първи път се хващам със смяна на накладки, за това и бях доста неподготвен както се оказа.
Има един цилиндър, който трябва да се прибере, за да може да напасна новите накладки. Но за мое нещастие цилиндърчето отказва упорито да се прибере. Не смея да откача целия блок от системата. Много трудно успях само да го вкарам няколко милиметра навътре, което не беше достатъчно.
Кажете дали трябва да се пъне толкова този цилиндър, и евентуално какво мога да направя за да го върна достатъчно навътре че да се побере заедно с новите накаладки. Имам съмнения, че е заял доста неприятно. А и пробката която е за изпускане на спирачна течност също я разхлабвам за да може да се върне цилиндъра, но ефекта е почти нулев.
Моля помогнете, модела е Carrina E '92 2.0D. Вече се изчерпах от към идей, освен последната отчаяна да откача цилиндъра от спирачния маркуч да го карам на менгеме или нещо подобно.
Има един цилиндър, който трябва да се прибере, за да може да напасна новите накладки. Но за мое нещастие цилиндърчето отказва упорито да се прибере. Не смея да откача целия блок от системата. Много трудно успях само да го вкарам няколко милиметра навътре, което не беше достатъчно.
Кажете дали трябва да се пъне толкова този цилиндър, и евентуално какво мога да направя за да го върна достатъчно навътре че да се побере заедно с новите накаладки. Имам съмнения, че е заял доста неприятно. А и пробката която е за изпускане на спирачна течност също я разхлабвам за да може да се върне цилиндъра, но ефекта е почти нулев.
Моля помогнете, модела е Carrina E '92 2.0D. Вече се изчерпах от към идей, освен последната отчаяна да откача цилиндъра от спирачния маркуч да го карам на менгеме или нещо подобно.