Страница 1 от 9

Auris E15 1.33 VVTi - мнения/съвети за покупка,общи въпроси?

Публикувано на: 28 Окт 2009 15:46
от peter_k
Здравейте,колеги,
повода да пиша тази тема е че имам намерение да използвам добрите отстъпки за Тойота и по-специално модела Аурис 1,33 DUAL VVT-I, бензин, 100 к.с., 6 М/Т.

Та ако някой има впечатления (гаранционна поддръжка, надеждност, удоволствие от шофирането, разход на гориво и т.н.) за точно този автомобил, моля да ги сподели. И още един въпрос - има ли разлика между гореописаната модификация и тази: 1.4 VVT-i, бензин, 5 М/Т, тъй като от сайта http://www.toyotatixim.com/modeli/auris/tech.html не ми става много ясно, а има доста голяма разлика в рахода на гориво например: 7,3 за първия и 8.7 л./100км. за втория двигател (градски цикъл). Благодяря Ви предварително!

Публикувано на: 28 Окт 2009 16:10
от nenko70
И аз гледах тази модификация.
Карам Аурис ниво SOL с D-4D 2.0 мотор 126 конски сили и 310 Nm въртящ момент при 2000 оборота. Мисля, че това е оптималния двигател за това купе.
С този под 100 коня мотор колата ще е доста тромава според мен.
Като гледам голямата отстъпка е за ниво на оборудване Тера.
Климатика не е с електронно поддържане на температурата, което не е особено комфортно.
Тази кола си иска 16" гуми. А и допълнителните въздушни възглавници на Луна оборудването не са за пренебрегване. Аз лично не бих се отказал от VSC системата за устойчивост. Круиз контрола също върши много добра работа с 2.0 дизелов мотор. Като гледам то и круиза май не се предлага с 1.33VVT.
Моя съвет е да отидеш в Тойота и да направиш тест драйв, но точно с този мотор.
Така сам ще разбереш дали искаш такава кола или не.

Публикувано на: 28 Окт 2009 19:39
от Ael
Ти така постави нещата че тия базовите модели могат да ги изтеглат от производство .Все пак в крайна сметка всичко опира до пари и като понакичиш на пръв поглед безобидната количка с нещата които си изброил и колата от 25 станала ей така 38. Аз карам стария (вече) 1,4 Бензинов мотор и когато го купувах преди 2 години базовото оборудване с климатик беше 27700. Като сложим и една боичка става 28500. Оп и една алармичка за 350лв и едни стелчици ето ти ги 29000. Топ изпълненито (дизелово) по това време беше около 42к лева ако не се лъжа. За мен си е изключително голяма разликата в цената като се има на предви класа на колата. За толкова пари спокойно се купуваше Мазда 6 с почти същите екстри. По темата - 97 кончета са малко наистина за това тежко купе, но пък за града си е супер ако не си с бензин в кръвта. 100 коня е същата работа. 4 Коня повече но в по малка кубатура не правят чудеса. Хубавото е че 6-тата скорост допринася икономия и комфорт при скорости по високи от 130-140. Но пък за цената си автомобила е направо подарък. Иди ,карай но според мен разлика във вървенето на 1,4 и 1,33 няма да намериш ,камо ли на някой тестов автомобил на 2-3000 км.

Публикувано на: 28 Окт 2009 20:06
от LEXUS
Ael написа:Ти така постави нещата че тия базовите модели могат да ги изтеглат от производство .
:laughing6: :laughing6: biggrin.gif

Публикувано на: 28 Окт 2009 23:03
от sacho7803
купувай я докато все още е на промоция biggrin.gif

Публикувано на: 29 Окт 2009 00:24
от Me4oKyX
sacho7803 написа:хора...вече чак се плаша от простотия.........
Не се заяждам, ама като говориш за умствени възможности и други такива, поне си прегледай мнението, редактирай го малко, че с толкова грозни грешки, първата част от написаното от теб изглежда малко тъпичко.... rolleyes.gif Малко или много - преглеждайте какво сте написали. Всички правим грешки, но едно е да има 2-3 грешки, друго 20-тина в един пост, а пък да говориш за простотия ........

Извинявам се за ОФФ-а, но все пак малко от малко поне трябва да се подкрепят тия мнения :thumbsup:

Публикувано на: 29 Окт 2009 17:42
от spritable
Ще подкрепя Ael и аз ще ти кажа че 6-тата скорост е доста важна. Аз съм с 1.4 бензин, и при 130км/ч на магистрала, оборотите са около 4000. Шума при 4000 оборота не е много приятен. Сега си представи 6 часа шофиране с 130, шума те измаря много.

Публикувано на: 29 Окт 2009 18:05
от kaki
И аз се интересувам от този модел Аурис 1,33 DUAL VVT-I и по специално за удобствата в купето- необичайно разположения скоростен лост, липсата на подлакътник, липсата на видимост на предницата.
Може би не е най перфектата кола, но какво друго бихте предложили за тази цена?

Публикувано на: 29 Окт 2009 18:52
от Cosmos
Моят съвет: Не се заблуждавайте от ниските цени и не си копувайте тойота
от личен опит ви го казвам

Публикувано на: 29 Окт 2009 19:00
от Ael
Cosmos написа:Моят съвет: Не се заблуждавайте от ниските цени и не си копувайте тойота
от личен опит ви го казвам
И аз така се прее**х затова я продавам сега. Отвратителен автомобил, хора не купувайте нова Тойота , купете си 20 годишна Тойота ,по здрави са от новите :whistle: казвам ви го не от личен опит.

Публикувано на: 29 Окт 2009 19:10
от Uncle Dido
Cosmos написа:Моят съвет: Не се заблуждавайте от ниските цени и не си копувайте тойота
от личен опит ви го казвам
Изображение

Изображение

Публикувано на: 29 Окт 2009 19:12
от Georgimitrovich
laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 29 Окт 2009 19:33
от didak
Явно хората като си купуват Тойота не си правят труда да прочетат Инструкцията за експлоатация.
Там на стр. 332 пише: "Тази кола никога не се чупи!"

А който не чете инструкциите си има проблеми...

Публикувано на: 29 Окт 2009 21:07
от kickata
Cosmos написа:Моят съвет: Не се заблуждавайте от ниските цени и не си копувайте тойота
от личен опит ви го казвам
Ниски, ниски, колко пък да са ниски?
Да не ги раздават без пари де*а?!

Публикувано на: 29 Окт 2009 21:32
от sacho7803
Ael написа:
Cosmos написа:Моят съвет: Не се заблуждавайте от ниските цени и не си копувайте тойота
от личен опит ви го казвам
И аз така се прее**х затова я продавам сега. Отвратителен автомобил, хора не купувайте нова Тойота , купете си 20 годишна Тойота ,по здрави са от новите :whistle: казвам ви го не от личен опит.
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif 20годишните може да са били по-здрави но допреди 10-15години biggrin.gif дори и изработката да е титанова то.....годините и километрите си казват своето.