Страница 1 от 2
Спирачки селика ген.5 надстрока
Публикувано на: 27 Окт 2009 17:43
от Georgimitrovich
Пусам си темата тук, защото е все пак някакво промяна по колата, макар и само с оригинални части. Имам и няколко въпрос.
Ще слагам най-вероятно по големи дискове и апарати от пред. Проекта е простичък. Спирачките от ГТ-4 ще станат заедно с дисковете но за сега няма приемлива оферта за такива

Ще направя компромис и ще сложа дискове и апарати от ген.6 селика. Разликите са:
Оригиналните дискове са 255мм., а новите 275мм
Апаратите са по големи с по големи накладки, но отново са еднобутални.
Въпростите са ми следните:
След изчетени поредица материали, стигам до извода че правя нещо не особено смислено. Това което ще спечеля е че ще охаждам по добре спирачите. Според определени автори това че имам АБС ще ми попречи да получа някакъв по добур спирачен ефект. Отново според тях ефекта от тази модификация е по доброто охлаждане и малко по добра чуствитенос на педала.
Според вас има ли смисъл да се прави такава смяна или не ??? И ако някой може да даде повече инфо за подобни промени и ефета им върху поведението на колата.
Благодаря предварително!
Когато започна смята ще пусна подробни снимки и обяснения

Публикувано на: 27 Окт 2009 18:35
от Troshko
Според мен мини направо на най-големия мод от ГТ4 ,не се занимавай с малите модове.Може да струва повече ,но определено ще си заслижава повече .
Ако е доста скапо защо не се замислиш за Биг брейк кит на някоя фирма ??
Публикувано на: 27 Окт 2009 18:38
от Georgimitrovich
Какво ще спечеля от цялата работа, освен че ще ми трябват други джанти които смятам да си открадна от на Дидо карината щото не ги дава доброволно
Публикувано на: 27 Окт 2009 18:51
от Troshko
Прочети тази тема
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... sc&start=0
и наблегни на отговорите (на Бай дог ) и на хамериканците

Публикувано на: 27 Окт 2009 19:54
от Georgimitrovich
Баш за тая тема те питах оная вечер, а ве Тоше laugh.gif
Публикувано на: 27 Окт 2009 20:25
от Troshko
Georgimitrovich написа:Баш за тая тема те питах оная вечер, а ве Тоше laugh.gif
Е друго си е във Форума

Публикувано на: 28 Окт 2009 16:58
от LordDigital
На мен ми са струва ,че за 20мм разлика не си заслужава особенно много. Преди всичко ако сменяш спирачки ,напиши защо го правиш - имал ли си проблеми ,търсис нещо по-добро и т.н.
Re: Спирачки селика ген.5 надстрока
Публикувано на: 28 Окт 2009 17:11
от Japanese_fever
Shto ne probvash purvo s nqkakvi racing nakladki + racing spira4na te4nost.
Po-eftino shte izleze mai, na purvo vreme, osven ako ne si go napravil ve4e i rezultatite sa nezadovolitelni.

Re: Спирачки селика ген.5 надстрока
Публикувано на: 28 Окт 2009 17:45
от Japanese_fever
Ne znam toi ne kaza za kakvo sa mu po-dobri spira4ki.
Spomena spira4ki ot GT4, tova oprdeleno moje da se 4islqt kato racing spira4ki.
Ne iskah da kaja 4isto racing nakladki da si sloji, a po-agresivni.
Siguren sum, 4e ima takiva i za ejednevno karane, ne to4no hard core nakladkite, deto karat po pisti i autoX.
Публикувано на: 28 Окт 2009 19:39
от nikolov22
слага отзад дискове ако няма нова спирачна течнос и хубави накладки томекс или кашияма или пагед или акебоно аз лично съм за томекс или кашияма
Публикувано на: 28 Окт 2009 23:45
от Georgimitrovich
Малиии тука е станало мазало за няколко часа. Идеята е проста. Slayer има една ген.6 селика за донор и спирачките със се апаратите още не ги е продал. Та ще ми измисли няква цена за дисковете, апаратите и накладките, като на приятел, така да се каже. Смятам да ги сложа не защото са кой знае колко големи или защото ще получа някъв уникале перИфорМенс, а защото моите дискове са пред смяна както и накладките а другите са си направо чисто нови. Притеснението ми беше породено от статия в която се обясняваше как това щяло да влоши работата на АБС-а
Забравих да добавя че по първоначално замерване спирачките отзад на двето коли нямат особена разлика, така че там няма да барам за сега.
Темата е повече за инфо, че такъв мод със сток части е възможен и в следстви да онагледя как става. Все на някой ще му е от полза.

Публикувано на: 29 Окт 2009 00:21
от LordDigital
Georgimitrovich написа:Малиии тука е станало мазало за няколко часа. Идеята е проста. Slayer има една ген.6 селика за донор и спирачките със се апаратите още не ги е продал. Та ще ми измисли няква цена за дисковете, апаратите и накладките, като на приятел, така да се каже. Смятам да ги сложа не защото са кой знае колко големи или защото ще получа някъв уникале перИфорМенс, а защото моите дискове са пред смяна както и накладките а другите са си направо чисто нови. Притеснението ми беше породено от статия в която се обясняваше как това щяло да влоши работата на АБС-а
Забравих да добавя че по първоначално замерване спирачките отзад на двето коли нямат особена разлика, така че там няма да барам за сега.
Темата е повече за инфо, че такъв мод със сток части е възможен и в следстви да онагледя как става. Все на някой ще му е от полза.

Ами при тва панижение ги взимаи. Статията дето пише ,че щело да влоши работата на АБС ми я дай да прочета ще ми е интересно да науча нещо ново защото по моите разбирания това няма как да е верно.
Публикувано на: 29 Окт 2009 00:26
от Georgimitrovich
Линка ми е на лаптопа утре ще ти го пратя и ще обясня за кой пазаж става въпрос.
@smb Тези които ще взема пак са си оригинални и предполагам цената на дисковете, апаратите и накладните ще е близка до цената на някаква страна марка дискове и накладки. Примерно диск 1бр. ~100лв и накладки комплект поне 50лв. Та за това смятам да се разберем с Ицето за цената и да сложа малко по големи дискове, не мисля че ще навреди.
Публикувано на: 29 Окт 2009 00:32
от Georgimitrovich
намерих линка
http://www.stoptech.com/tech_info/wp_ab ... kits.shtml
Back To The Barrels
So, back to our example - the ABS has just calculated that a 10ms pressure reduction pulse was necessary to vent that extra pressure, leaving just enough pressure in the caliper to maintain 1.0g of deceleration (or thereabouts)…but the new system with its decreased P-V characteristics (increased stiffness!) releases twice as much pressure as the stock system in the same 10ms window (the equivalent of a 20ms pulse with the stock system)! Of course, the increased P-T characteristics (bigger rotor! bigger pistons!) don't help either, as now three to four times as much torque has been removed from the wheel as with the stock system, leaving only enough torque to decelerate the wheel at, say, 0.3g. In ABS land this is known as a 'decel hole' and feels just like you momentarily took your foot off the brake pedal.
Тва е към края на статията и доста ми обърква представите за работата на АБС-а
Публикувано на: 29 Окт 2009 00:50
от Georgimitrovich
Еми ще пробвам, пък ако не ме кефи резултата, ще върна старите апарати със по-малките дискове.
