Страница 2 от 6

Публикувано на: 14 Мар 2010 12:58
от niksansss
КОЛЕГИИИ имах същия проблем до преди година на КОРОЛА 2005.Има една пружина която и аз незнам какво точно прави,намира се в купето точно зад табалцето с километража,като го свалите се вижда с помоща на някакво фенерче.Най добре като свалите таблото натиснете съединителя няколко пъти и ще я видите,взимате си едно WD-40 и я изкъпвате с него без притиснения,може малко да прокапе от към педала но няма проблем.Аз го направих това и от една година та и повече не съм чул да скърца скапания съединител. :whistle: cool.gif

Публикувано на: 15 Мар 2010 09:09
от Kiki
Akima написа:Да вдигна темата с един бърз въпрос.
Тъй като проблема не се оправи с мазане,пръскане и гресиране някой може ли да ми предложи други опции освен Дилъра във Варна,където да погледнат колата.Имам съмнение за някой от пластмасовите пръстенчета на педала или нещо подобно,което е износено?Проблема е,че нямам никакво време сега,но се притеснявам впоследствие това да не ми излезе солено.

Междудругото сега се сещам че при смяната на спирачната течност питах дали след като съединителя взема флуид от спирачната система трябва и на нея да й се направи обезвъздушаване/т.нар. bleeding/?

Благодаря предварително. cool.gif
Проблемът ти е в пластмасовата втулка под номер 31301Р(NO.1)
Това, обаче е на Авенсис. Предполагам, че и при теб е нещо подобно.
При мен беше същото и след като я смених, скърцането изчезна.
Струва 2.50 лева. но се сменя трудно, защото е на много неудобно място и пружината е много силна. wink.gif

Публикувано на: 15 Мар 2010 09:39
от baba_metca
Kiki написа:Проблемът ти е в пластмасовата втулка под номер 31301Р(NO.1) Това, обаче е на Авенсис. Предполагам, че и при теб е нещо подобно. При мен беше същото и след като я сминих, скърцането изчезна. Струва 2.50 лева. но се сменя трудно, защото е на много неудобно място и пружината е много силна. wink.gif
На теб колко време ти отне горе долу за смяната на тази втулка, за да знам в сервиза колко ще ми вземат.

Публикувано на: 15 Мар 2010 09:45
от Kiki
baba_metca написа:
Kiki написа:Проблемът ти е в пластмасовата втулка под номер 31301Р(NO.1) Това, обаче е на Авенсис. Предполагам, че и при теб е нещо подобно. При мен беше същото и след като я сминих, скърцането изчезна. Струва 2.50 лева. но се сменя трудно, защото е на много неудобно място и пружината е много силна. wink.gif
На теб колко време ти отне горе долу за смяната на тази втулка, за да знам в сервиза колко ще ми вземат.
Синът ми я сменя - един час. :thumbsup:
Моята кола е същата, като твоята.

Публикувано на: 06 Апр 2010 11:52
от baba_metca
Тая работа със скърцането при мен загрубя нещо миналата седмица. Почна да се чува едно дрънчене от пружина. Като се натегне (т.е. при натискане, а и при отпускане на съединителя) почваше да се чува един такъв звук от затруднено натягане на пружината. Общо взето беше започнало да става като симфония - скърцане, дрънчене, пукане wacko.gif. Поради този факт, реших да я водя в сервиз на тойота, а не другаде, за по сигурно.

Миналата седмица в понеделник следобяд я заведоха в сервиза, те казаха, че ще поръчат части и ще звъннат. В сряда я взеха преди обяд и следобяда, се обадиха, че е готова (1 ден за части се чака). Цялата работа излезе ~ 205лв с ДДС, като частите излезнаха около 40, а труда 165(приоблизително, защото те ги пишат без ДДС и после начисляват на цялата сума и така на ум ги сметнах). Те са сваляли цялото табло (така пише и в упътването за ремонтиране) и затова предполагам труда е набъбнал толкова. Отделно някакъв болт почнал да се изяжда, та сменили и него, защото като се изяли втулките, педала почвал да се измята и от там тоя болт и той почнал да се изяжда(поне така казха те). Имало и други дреболии според тях. Хубавото, е че таблото беше почнало да се разкърцва, а сега след като са го разглобили и сглобили наново и помен нямата от скърцането при него. Общо взето съм доволен от ремонта като време и обслужване

Иначе от сервиза казали, че било хубаво да се смазвали тея, ама никой не го правел. Дали това е така наистина по упътването за А и Б прегледите незнам. Но ако е така лошо. Защото ако ги питаш, защо те не го правят, след като 5 години, колата е водена при тях в норма за всички прегледи, отговор едва ли ще получи човек. А пък вероятно заради това, че не е смазвана от тях, сега сумати хора ще дадат пари за подобен ремонт. Ама за следващия ремонт в който ми кажат, че трябвало да се смазва, а не се смазвало и темподобни ще се разправям, защото специално моята кола е водена само в сервиз на Тойота (първите 3год. в ТМ Ауто в София, останалите 2 в Тиксим Пазарджик) и ако наистина е трябвало да се смазва, това си е техен пропуск и те трябва да си оправят проблема. На този въпрос обаче може да отговори само някой запознат с A и Б прегледите.

В крайна сметка педала сега е наред и както казват и други колеги и помен няма от скърцането - като нов е и си карам и си :whistle: и пак ми голям кеф.

Публикувано на: 08 Апр 2010 05:34
от Akima
И аз да се похваля разреших го проблема - оказа се,че втулката е сменяна веднъж преди около година и отпадна от схемата.

При мен работата мина с течна грес на вилката и после като се стопли времето се набутах в "кладенеца" на педалите и хубаво окъпах с WD40 голямата пружина,която наистина изглежда,че е отдолу на километража.
Резултата - вече 2 седмици няма скрърцане. :thumbsup:

Благодаря на всички колеги и дано тази информация се окаже полезна и на други,защото проблема може да е дребен,но направо влудява особено в час-пик. cool.gif

Публикувано на: 08 Апр 2010 07:10
от MX5
Akima написа:се набутах в "кладенеца" на педалите и хубаво окъпах с WD40 голямата пружина,която наистина изглежда,че е отдолу на километража.
WD-40 е спрей за чистене и махане на влага, а не за смазване. Спрей за смазване (някаква синтетична смазка - например Super Lube) е много по-подходящ за това приложение.
Така, че избягвайте WD-40 за такива неща, защото ще измие и малкото останала смазка по частите.




Публикувано на: 08 Апр 2010 20:52
от Kiki
baba_metca написа:Тая работа със скърцането при мен загрубя нещо миналата седмица. Почна да се чува едно дрънчене от пружина. Като се натегне (т.е. при натискане, а и при отпускане на съединителя) почваше да се чува един такъв звук от затруднено натягане на пружината.
Ами точно това скърцане се оправя с 2.50лв.
Добре са те оскубали. cool.gif

скърцане

Публикувано на: 10 Апр 2010 20:04
от fancy55
Yo, Akima ! Свали си тези снимки дет си изнамерил. Иначе ,това скърцане на гума ми се появи скоро в по-топлото време ,а днес -нема го! -,та не бързам много да се ровя ама ,ако се наложи -ще... :thumbsup:

скърцане

Публикувано на: 10 Апр 2010 20:09
от fancy55
Исках да кажа ,че аз си ги свалих!

От къде да си купя тази втулка??????

Публикувано на: 09 Сеп 2010 17:57
от biboto771217
Kiki,

от къде да си купя тази втула???

Проблемът ти е в пластмасовата втулка под номер 31301Р(NO.1)
Това, обаче е на Авенсис. Предполагам, че и при теб е нещо подобно.
При мен беше същото и след като я смених, скърцането изчезна.
Струва 2.50 лева. но се сменя трудно, защото е на много неудобно място и пружината е много силна.

Публикувано на: 09 Сеп 2010 19:10
от Bass_Man
Дали си забелязал един раздел Сервизи/Магазини ?
А дали си го срещал този сайт http://www.toyodiy.com/parts/q.html от , който можеш да си вземеш оригиналните номера на частите ?

Публикувано на: 10 Сеп 2010 11:07
от biboto771217
ako iskm da se rovia po saitove i magazini niama6e da pitam.

Публикувано на: 10 Сеп 2010 11:09
от biboto771217
ako moze nikoi da spodeli otkade da ia vzema 6te bada blagodaren za spestenoto mi lytane

Публикувано на: 10 Сеп 2010 15:15
от mitoko
от аптеката :thumbsup: