Страница 1 от 2

Nov vuv foruma canya gosti !!

Публикувано на: 14 Фев 2006 15:52
от amiyavor
wink.gif :thumbsup:

Публикувано на: 15 Фев 2006 13:19
от jamie
*deleted*

Публикувано на: 15 Фев 2006 18:11
от javor_vd
Здраси колега :thumbsup: ,
Какви custom неща си правил на твойта КЕ70?
Снимки имаш ли?

Публикувано на: 16 Фев 2006 14:48
от amiyavor
:thumbsup: Izvinyavam se che se pozabavih sus otgovor no byah angajiran (malco)
Corolcata mi e 1983 4ku motor 5 vrati combi.
Motorcheto e na 46-47 000 km sled osn. remont moe tvorenie !
Remonta go napravih na 180 000 po scoro za spocoystvie i udovolstvie da si go pipna az! Sled patuvane do Vidin svalih motora da smenya garnitury, semerini,gumichci na clapani i dr. podrobnosti !
Predniyat den se drachehme po patya sus edin GOLF 4 Obrashtah cilometraja na nyacoy mestenca,abe veselo si beshe !
Na sledvshtiyat den motora dolu,palen kit garnituri,otvaryam i vijdam 3 cilindar - polata na butaloto pucnata cum 5 sm ?
Sledva - osn.remont i dorabotcy!
Shlaif na bloca vuv Gabrovo pri Bogdan,
Col. val vuv Sliven pri Tzarete,novi butala ,lagery i t.n.
Malco iz neta za razmery i parametry dorabotih izpuscatelnite colectori,glavata,vsmucatelnite i dr. dreboliy!
Vsichco obratno,auspuha -1 garne catalizator ot AMG 2.8l - vtoro Opel vectra
Rezultatite na testa sled ocolo 3000-3500 km
1.-n/a
2-okolo 90 km
3.-do 140
4-cilometraja na magistralata Full
5-pak

Cachih oborotomer da vidya cacvo stava sus motora
Po danni COROLLATA ya davat do 5600 ob/min - 8400
Do momenta vuv coito prujinite ne smogvat da zatvaryat clapanite i motora vleze vuv rezonans !
Snimki ne sum pravil no shte napravya !

Cupih oshte edna TOYOTA za chasti no picap KE-70 1987
Po princip razlica vuv tabloto,diferenciala - NO palen kit rez.chasti za moyata.
Otnosno interiora dosta dorbotcy no shte gi snimam !

Malco dlajco no tova e po obshtoto coeto i se sluchi na Toyotcata.
Moga da pomogna sus saveti po predni i zadni discove,4-2-1 i 4-1 auspusi i vsichco na tema electrici !
Zanimavam se sus coli imama moy serviz i pravih dosta dorabotci po SUZUKI SWIFT 1,3 16v GTI
Vuv momenta tuningovam totalno TRIUMPF SPITFIRE 1975 g.(Motor CIVIC 1.6 16v. sk.cutiya MERCEDES 190E,dva carburatora,4 discovi spirachci i t.n.)
No tacha i uvajavam nai mnogo marcata TOYOTA !!!!

Публикувано на: 16 Фев 2006 14:57
от amiyavor
javor_vd написа:Здраси колега :thumbsup: ,
Какви custom неща си правил на твойта КЕ70?
Снимки имаш ли?
Motorcheto 4K e sravnitelno slabo do 74 k.c. Japan version

NO adsci izdarjliv i iznosoustoichiv!

Mislya che si struva da mu se dava oshte dusha i uvajenie ot strana na pritejatelya?

Moje bi ne e losho da pusnem edna tema otnosno tezi modeli a?

Tvoyata TOYOTA sus ploskite butala lie ili sus sechenite?

Публикувано на: 16 Фев 2006 15:08
от amiyavor
jamie написа:Хех, К-сериите двигатели май леко полеко се появиха в клуба.
А и поредното RWD - гот гот :-)

Mnogo vyarno e RWD- tova e to nali !

A i sus 4A-GE i turbinca stava i za DRIFTVANE !

Hodovata chast e shodna sus AE 86 samo deto e na resyori no tova lesno se opravya !

Публикувано на: 16 Фев 2006 15:48
от b_d
Сложи снимки на королката и на другите машини :)

Евала

Публикувано на: 16 Фев 2006 18:21
от agent dust
ee, щом става за дрифтене, значи е екстра tongue.gif дай снимки

Публикувано на: 16 Фев 2006 18:26
от jamie
amiyavor написа:
jamie написа:Хех, К-сериите двигатели май леко полеко се появиха в клуба.
А и поредното RWD - гот гот :-)

Mnogo vyarno e RWD- tova e to nali !

A i sus 4A-GE i turbinca stava i za DRIFTVANE !

Hodovata chast e shodna sus AE 86 samo deto e na resyori no tova lesno se opravya !
Имайки предвид че в TOSCO (по-късно TRD) 1.2 мотора се прави 180 коня атмосферен, мисля че и К-сериите заслужават внимание. Особено имайки предвид 5К и 7К (последния едва ли ще се намери, но 5К не би трябвало да е зор).
За ходовата - може и да излезе един заден мост който не е на ресори от стара Корола (преди АЕ86 ерата) - комплект с окачването, но в неясно състояние.

Публикувано на: 16 Фев 2006 21:28
от amiyavor
jamie написа:Имайки предвид че в TOSCO (по-късно TRD) 1.2 мотора се прави 180 коня атмосферен, мисля че и К-сериите заслужават внимание. Особено имайки предвид 5К и 7К (последния едва ли ще се намери, но 5К не би трябвало да е зор).
За ходовата - може и да излезе един заден мост който не е на ресори от стара Корола (преди АЕ86 ерата) - комплект с окачването, но в неясно състояние.
JAMIE tova za zadniyat most e cato da ti cape CASTROL RS SINTEC vuv motora na TOYOTATA ! :thumbsup:

Mnogo jivo me interesuva a sastoyanieto na mosta se opravia +LSD aco pasne!

I stava velico !!!

Motorche ima pod raca turbinki 3 daje i variflow na GARETT pochti novo !

Upravlenieto e pac nashe delo poneje si go poznavame a i nastroicite sa vuv realno vreme docato pilish !

Zanimavam se yaco sus gazovi uredbi i po tochno sus injection na gaz !

Moeto mnenie otnosno TOYOTA RWD +16v(ili20v)+turbo + GPL injection za driftvane e = ENJOY THIS FOREVER !!!

1.Octanat na GPL e dosta visok

2.Izgarya po bavno (po golyam vartyasht moment i vuv po niscite oboroti

3.Nastroicata e adsci elementarna i vuv realno vreme

4.Mojesh da poddarjash obogatyavaneto nad 3-4% pri vsyacacvi oboroti

5.I vse pac tova e TOYOTA RWD

OTNOSNO 5k i 7K

5K -ima gi i si gi biva TOYOTA LITACE ( cato pomislish Scorostna cutiya i zaden most po casi i po yaky !!

Aco nyama mostche sus prujini si go pravish sus nyacoya i druga dorabotca i povechco trud,vcarvsh si extry i mojesh da mu se doverish !!

Dai coordinati aco ima tacova mostche che nyama da spya spocoino !!

Aco s neshto moga da pomogna sum nasreshta !!

Публикувано на: 16 Фев 2006 21:43
от amiyavor
bad_dog написа:Сложи снимки на королката и на другите машини :)

Евала
Imam mnogo zor taya sedmica no za drugata shte postna sus snimki vsichco coeto uspeya !

TRIUMPH-a e na hod i byagam da dovarsha flaneca za motora i cutiyata,
napraveni sa prednite discove sus glavinite,usileno e shasito,podgotvyat se i zadnite discove !

Za mart ostava udovolstvieto da se sglobyava i posle shte pochna i samuraicheto no poleca che shte stava na parchenca !

Toyotcata i predstoyat modove i boyadisvane po moi vcus -INOX

A dnes si uredih lazernoto ryazane na flaneca ! (20mm sled ryazane i plosac shlaif ostava na 18mm)

Публикувано на: 16 Фев 2006 21:54
от amiyavor
Tova e platcata za gazoviyat inj.

NO stava i cato programiruema dobavca cum upravlenieto na vprascvaneto na benzin,moje da se polzva i za metan,varshi rabota i za NOS no tam znaete e tejichco za motora!

Публикувано на: 16 Фев 2006 22:03
от amiyavor
Tova e ideyata za djipcheto !!

Snimcata e ot saita na edin OFF-ROAD fen ot Australiya!

Публикувано на: 16 Фев 2006 22:34
от amiyavor
Tova e softa za upravlenieto vuv demo mode!

Публикувано на: 16 Фев 2006 22:41
от amiyavor
A tova e dobar shans za upravlenie na zapalvaneto na vsychci coli sus electronno!