Страница 1 от 1

питане за тасове

Публикувано на: 15 Окт 2009 18:55
от sacho7803
привет.колата е на 3 месеца и досега въобще не бях обръщал внимание на тасовете--до днес.направи ми впечатление че въобще не прилепват плътно към джантите.дори свалих единия огледах го....отвътрешната му страна има щампа-тойота-мейд ин испания.натисках блъсках и неще и неще да прилепне.на места прилепва на други зей с 3-4мм.бахти и излагацията.нова кола с уж оригинални тасове а...и четирите не прилепват.замислих се да не би да трябва да изпиля малко щипките ако случайно са по-дълги отколкото трябва ама....съмнява ме да стане.май ще ги шкартирам и ще си карам по черни стоманени джанти.ако случайно някой знае начин как да ги накарам тия боклуци да прилепнат да сподели.

Публикувано на: 15 Окт 2009 19:30
от max-2
Виж дали имаш едни малки остри като тежести по джантите, май бяха някъде около вентилите, понякога застават на пътя на таза и направо се забиват в някоя шипка и няма слагане. Аз старателно ги нагласям, да не попадне срещу щипка, защото единия таз малко пострада като не знаех и не бях огледал. Касае се за 2-3милиметра. Не са тежестите за баланса на гумите, а някакви други, заводски и едно цяло с джантата.

Публикувано на: 15 Окт 2009 19:53
от Raya
Колега, ако нямаш нищо против да вметна и аз свой въпрос за тасове в твоята тема. unsure.gif

До сега не съм карала с тасове и нищо не знам за тях.
На какво да обръщам внимание при избор и покупка?
Има ли значение от какъв метал са и къде произведени ( навсякъде има български, вносните са по-малко)?
И ги гледам имат някакви щипки, всичките ли тасове са еднакви за поставяне в/у джантите?

п.с. ще ме извините, ако глупаво съм ги формулирала въпросите.

Публикувано на: 16 Окт 2009 08:07
от Xeku
Raya написа:Има ли значение от какъв метал са и къде произведени ( навсякъде има български, вносните са по-малко)?
И ги гледам имат някакви щипки, всичките ли тасове са еднакви за поставяне в/у джантите?
Сигурна ли си, че говориш за тасове? Метални отдавна не се правят, а пък шпилки да им слагат, не съм забелязал. Иначе тасовете (Wheel covers) се правят по размер - 13, 14, 15...цола, според металната джанта на която ще се слагат. По принцип са универсални, но при по-особен профил на джантата има шанс да не могат да се вкарат докрай и да изпадат.