Страница 1 от 2

Toyota yaris - съединител

Публикувано на: 12 Окт 2009 09:17
от V!X
здравейте купих си втора рака ярис на 45000км 2002г. обаче съединителя отделя много нависоко,получава се един виещ звук, имате ли предства тали съединителя мойе да се регулира или е направо за смяна?

Публикувано на: 07 Ное 2009 16:58
от moni74
На 45к км не вярвам съединителя да е свършил. Но колко са реални километрите не знам.

Публикувано на: 07 Ное 2009 20:07
от jsp
moni74 написа:На 45к км не вярвам съединителя да е свършил. Но колко са реални километрите не знам.
Виждал съм RAV4 каран от жена на около 30к км. Съединителя не знам как беше - ама потегляше като мотокар biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 08 Ное 2009 16:38
от moni74
Пак е относително. Моя Ярис е каран 42к км от италианка - братовчедка ми работеше при нея в Модена. Аз и направих още 13к за една година и сега е на 56к км - с оригиналния съединител си е.

Публикувано на: 08 Ное 2009 18:03
от nikolov22
сменял съм и на 9хил гаранция франция

Публикувано на: 08 Ное 2009 18:15
от moni74
nikolov22 написа:сменял съм и на 9хил гаранция франция

wacko.gif - това на каква кола

Публикувано на: 08 Ное 2009 19:01
от nikolov22
арис служебен с ммт кутия

Публикувано на: 09 Ное 2009 12:19
от dap
Виенето изчезва ли при натиснат предал?Ако да това е показание за заминал аксиален лагер(може и да греша).

Публикувано на: 09 Ное 2009 15:46
от desotodorov
...ако не се лъжа мисля че е обратното - ако аксиалния лагер е на път се чува шум/виене при натискане на педала, при ненатиснат педал - лагера не е натоварен и няма как да вие...това което ти предполагаш - спиране на звука при натискане на съединителя е признак за заминаващ си лагер на първичния вал на скоростната кутия - т.е. докато кутията е зацепена с ДВГ - вала се върти и лагера вие, като натиснеш съединителя - вала на кутията спира да се върти и шума изчезва...за жалост - такова нещо имам при моята карина, като виене с различна честота се чува и в движение при различни обороти - примерно от 1500 до към 2000 - по ниско виене, а при 2500 до към 3000 - по високо - почти като жужене на комар.
А - така както е написл автора "съединителя отцепва високо, като това е придружено със звук - според мен означава съединител за смяна, в смисъл - изтъркан феродов диск до нитовете - съответно - задиране в "огледалния" диск, който не е евтин. Ако бях аз - бих го сменил възможно най-скоро, за да се избегнат излишни раходи.

Публикувано на: 09 Ное 2009 16:48
от max-2
Това виене като дебел комар на първа скорост го имаше и на авенсис 3, който карах (тестдрайв), което много неприятно ме изненада. И при мен има такова виене, но е по-силно от комар вече и на първа и на втора.

Публикувано на: 09 Ное 2009 22:11
от sacho7803
абе хора ...вие побъркахте ли се???????????как може да се скапи съединител за 40 000км.навремето тико-такситата на по 200 000км не бяха сменяли съединител.предната ми кола --ауди а3 по километраж-170 000км като свалихме съединитела---феродовия а и притискатела си бяха почти като нови.просто ми се наложи да сменя демпферен маховик---чипа му разказа игрите но....съединитела беше 6.така че............дори и най-големия некадърен шофйор да я е карал тая кола под 100 000км да събориш съединител си е за рекордите на гинес biggrin.gif колкото до виене или...незнам кво описвате......мойто яре е ново а примерно като се движа с 30-40км/ч на свободна и му вкарам 2-ра се чува едно виене свирене....незнам как да го обясня...........абе се едно москвич 12-так biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif сериозно

Публикувано на: 12 Ное 2009 13:40
от brock
sacho7803 написа:...
Един съединител може да се скапе и за 20 километра - пробвай да покараш на полусъединител толкова и да видиме какво ще се случи.

Вариант 2: Живееш в някой квартал, например Бояна и имаш всеки ден изкачване по голям наклон със спиране по няколко пъти за да се разминеш с насрещнодвижещите се - ето ти пак яко износване на съединителя.

Вариант 3: Ходиш два пъти в седмицата до Германия и там навърташ още 1 000км. по магистралите - ето ти 5-10 000 километра - е тогава ще имаш съединител за 500 000км.

Примери милиони - мога да продължа така още 20 страници.

:whistle:

Същото важи и за накладките и за филтрите и за още много неща

:thumbsup:

Публикувано на: 14 Ное 2009 20:38
от KingSteve
...ако не се лъжа мисля че е обратното - ако аксиалния лагер е на път се чува шум/виене при натискане на педала
Колегата е прав. Имал съм проблем с аксиален лагер. Виене се чува само когато е натиснат педала на съединителя.

Публикувано на: 15 Ное 2009 03:08
от Akima
Колеги някой може ли да каже цена за ремонта на аксиалния лагер и къде е по-добре да бъде направен този ремонт - с каква сложност е?

На Corolla E12 2004г. има подобен шум при превключване и скоростите не са толкова "мазни",както преди.

Съединител на Ярис

Публикувано на: 15 Фев 2012 22:43
от lifeguard1810
Колеги,
Каква е евентуалната цена на съединител на Ярис 1.4 д4д 2004-та година?

п.п. Темата е доста стара, но не можах да намеря инфо.