Страница 1 от 3
Проблем с двигатела на MR2
Публикувано на: 10 Окт 2009 13:51
от jorj
Колеги , какъв може да е проблемът в двигателя на MR2 - трака като шевна машина , губи мощност и чегърта на метал?
Публикувано на: 10 Окт 2009 14:10
от agent dust
такива въпроси не се задават по форумите - иди на сервиз да ти видят колата.
Публикувано на: 10 Окт 2009 14:38
от jorj
maggkrabar написа:такива въпроси не се задават по форумите - иди на сервиз да ти видят колата.
1- днес и утре едвали има кои да я погледне 2- тук само празни прикаски ли се говорят
Публикувано на: 10 Окт 2009 15:00
от b_d
Както си го описал може да са 101 неща. Например биелен лагер.
Публикувано на: 10 Окт 2009 15:08
от Bass_Man
Може леко да ти е скокнал ремъка и ся да набиваш клапаните хубаво . Спри да се возиш докато е време и се докопай до шайбата с едно ключе , и направи няколко оборота на ръка да видиш дали опира .
Публикувано на: 10 Окт 2009 15:10
от jorj
просто искам преди да отвора двигатела да знам горе доло какво да очаквам. Забравих да кажа че на ниски обороти свети лампата на маслото
Публикувано на: 10 Окт 2009 15:13
от Bass_Man
Еми най-вероятно вече няма значение точно какво и е .
Публикувано на: 10 Окт 2009 15:16
от jorj
Bass_Man написа:Може леко да ти е скокнал ремъка и ся да набиваш клапаните хубаво . Спри да се возиш докато е време и се докопай до шайбата с едно ключе , и направи няколко оборота на ръка да видиш дали опира .
Пробвах няма превартане
Публикувано на: 10 Окт 2009 15:21
от Uncle Dido
Бас Ман имаше предвид, че ангренажния ремък може да е прескочил със зъб - два. Не става въпрос дали превърта, а дали не опират клапаните. По-лесно ще ти е да го вътиш от коляновия вал, като отвиеш свещите.
Публикувано на: 10 Окт 2009 15:21
от Bass_Man
Взимаш един по-голям ключ , освобождаваш от скорост и въртиш по посока на движение на двигателя . Може да видиш посоката , като включиш на скорост на 5-та и бутнеш леко напред . След това освобождаваш и трябва да можеш да превъртиш вала . Ако не можеш значи си ударил клапаните . Или ти е стегнал вече мотора качествено . Но и в двата случая си доста пари назад .
Фиде нема нужда да отвива нищо . Леко като вартиш става без да отвиваш нищо . Аз на ръка с тресчотка 1/2 си превъртам дизел без отвито нищо по него . Просто трябва да въртиш лекичко и да поизчакваш да изпуска компресията тук таме .
Публикувано на: 10 Окт 2009 15:23
от jorj
Fido Dido написа:Бас Ман имаше предвид, че ангренажния ремък може да е прескочил със зъб - два. Не става въпрос дали превърта, а дали не опират клапаните. По-лесно ще ти е да го вътиш от коляновия вал, като отвиеш свещите.
имах предвид предвит че не може да се преварти се едно е бетониран
Публикувано на: 10 Окт 2009 15:24
от Uncle Dido
Лошо...

Публикувано на: 10 Окт 2009 15:24
от Bass_Man
jorj написа:имах предвид предвит че не може да се преварти се едно е бетониран
Имаш си голям проблем . Започвай лека полека да разглобяваш . Там разни тръби , маркучи , кори , вакуми и тн .
Публикувано на: 10 Окт 2009 15:25
от jorj
Мерси голямо успокоение
Публикувано на: 10 Окт 2009 15:26
от Bass_Man
jorj написа:Мерси голямо успокоение
Че ти не си казал , че искаш да те успокояваме

.