Страница 1 от 2
прекъсват ми оборотите...
Публикувано на: 09 Окт 2009 20:46
от sskk87
Здравейте колеги!!
Проблема ми е следния:като дам газ,колата почва да набира,стига определени обороти и забива са секунда-две,след което отново почва
да си набира.Няма значение какви са оборотите,един път го прави на 2 хиляди друг път на 4.Иначе ускорението си е същото,не мени оборотите на празен ход.Аз си мисля че е или горивния филтър или помпата,но интересното е че не всеки път го прави.Колата е бензинова,селика 3S-GE.
Публикувано на: 09 Окт 2009 21:28
от nikolov22
колега провери си дистрибуторната капачка и палеца
Публикувано на: 10 Окт 2009 15:14
от Bass_Man
Трябва да проверяваш едно по едно по горивна и запалителна система .
Публикувано на: 10 Окт 2009 16:52
от Georgimitrovich
biggrin.gif Филтър преди колко хиляди си сменял

започни с него, така и так сигурно е за смяна. Може и някой от инжекторите да се ебава, даи ги за почистване. Това са наи ефтините процедури с които можеш и сам да се справиш

Публикувано на: 10 Окт 2009 17:11
от sskk87
Смятам да започна с филтъра,защото не съм го сменял досега.Нали не е нужно да е от тойота селика,важното е да съвпадат отворите и да е за същата кубатура.Това което ми направи впечатление е че имам 3 отвора на филъра: 2-та са ясно за какво са ,но третия незнам за какво е?Иначе инжекторите съм ги чистил на ултразвук преди
9хил. км.
Колега николов22,кое то4но трябва да гледам на дистрибуторна капа4ка и палеца?
Публикувано на: 10 Окт 2009 17:13
от Georgimitrovich
кабели свещи и такива работи се гледат на елкон. Филтъра за селиката ти е 30-40 лева. Единственото е че е на много криво място. Палеца за дистриботора ти 8-10 лева по спомени
забравих да добавя че ако са кабели или нещо по запалването ще губиш цилиндър, тоест ще прекъсва а в ниските направо ще си предърпва доволно колата. Както го описваш да умира за момент е нещо по горивото, може и ламбда сонда да е

Публикувано на: 10 Окт 2009 17:21
от sskk87
Що да е на криво място бе Жорка? Филтъра не ли това до казанчето на спирачната те4ност-желязен цилиндър в който влизат 2 маркуча в горния край,а отдолу излиза друг маркуч който заваршва с датчик в главата

Публикувано на: 10 Окт 2009 17:26
от Georgimitrovich
Мисля че бъркаш кое ти е горивния филтър.
Пусни си скаипа да се разберем ако искаш.
Публикувано на: 10 Окт 2009 17:37
от Georgimitrovich
Ето това е горивния филтър, другото което гледаш сега немога да се сетя точно как се казваше.
Публикувано на: 10 Окт 2009 20:05
от Uncle Dido
Жоре, ако това е тегаво място - ела да видиш на Карината къде е....
П.П. А сега ми кажи, че това слънце е твоята Селика......

Публикувано на: 10 Окт 2009 20:22
от Georgimitrovich
Не моита е по убава

Тегаво е ако всичко си е накачено. Тва се пада на вътрешната страна на калника под кутията за въздушния филтър. Трябва да свалиш почти всичко от тази страна на мотора че да може да вкараш някакъв инструмент

Публикувано на: 11 Окт 2009 01:54
от varkolak666
vij si parvo filtera na pompata ot tam e toi se namira v rezevoaa az imah sa6tat problem
Публикувано на: 12 Окт 2009 20:25
от sskk87
Колеги,МАЙ ЧЕ си реших проблема.Оказа се че единия болт на дистрибуторната капачка се беше отвил

Публикувано на: 12 Окт 2009 20:26
от Georgimitrovich
laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 13 Окт 2009 21:01
от beri1
sskk87 написа:Колеги,МАЙ ЧЕ си реших проблема.Оказа се че единия болт на дистрибуторната капачка се беше отвил

Все пак имаше резултат от съвети на колеги!
