Страница 1 от 1

Picnic бензин 2000 куб.см. тресе при ускоряване

Публикувано на: 04 Окт 2009 21:37
от Caesar
Колеги, дайте идея от какво тресе двигателя при ускоряване в движение. Например, ако Пикника поддържа постоянна скорост да речем 100 км/час и се подаде рязко газ, двигатяля почва да тресе и бавно ускорява. Това поведение се проявява само в движение, ако е на място, не се проявява.

Публикувано на: 04 Окт 2009 21:49
от Kiki
Съединителят как ти е?

Публикувано на: 05 Окт 2009 07:33
от Caesar
В случая не става дума за съединител, защото не се използва при ускоряването.
На 4 или 5 предавка си, караш със 100 км/час, натискаш газта за да ускориш и да достичнеш например 130 км/час и почва да набира бавно като тресе/ люлее. Нешо не достига- бензин ли, въздух ли? Ток предполагам, че има, защото не гасне и само в този случай се ефектът се проявява. Чек лампата не отчита грешка/и.
Дайте идея къде да се направи добра диагностика.

Публикувано на: 05 Окт 2009 09:16
от max-2
Сменяй горивен филтър-при описаните от теб условия на двг. му трябва много гориво и може да не му стига. Ако е съединител ще вдига обороти без да се променя скоростта.

picnic

Публикувано на: 05 Окт 2009 12:39
от anata
zdraveite, i az imam podoben problem...picnicat trese, no nai-ve4e na 2ra i ponqkoga pri uskorqvane nad 100km/h! vuzmojno li e da e poradi zapushvane na katalizatora? Kolta e 2.0i, '97godina, na 170 000km, harchi dosta gradsko i iskam da smenq ili napravo da mahna katalizatora unsure.gif , imate i ideq za dobur maistor, koito moje da napravi tova smile.gif

Публикувано на: 05 Окт 2009 13:42
от Petar
A dali moje da e nikoi tampon na dvigatelia

Публикувано на: 05 Окт 2009 16:59
от мехаННика
Petar-e печелиш награда за най-полезен играч.По темата колега описанието на проблема ти много прилича на кабели или свещи-аз бих почнал от там.

Публикувано на: 05 Окт 2009 21:10
от sacho7803
колега......един съвет от мен.преди да предприемаш каквато и да е интервенция---сервизи кабели свещи електроники и т.н.т.първо провери или накарай някой да ти провери състоянието на ВЪТРЕШНИТЕ КАРЕТА. wink.gif

Публикувано на: 06 Окт 2009 08:31
от Caesar
Колеги, благодаря за идеите,
Ще започна от бензиновия филтър, после свешите и кабелите. Може ли да са вакуми или температурен датчик?
В ТМАуто дали могат да открият какво и е.

Публикувано на: 06 Окт 2009 19:22
от anata
познати са ми проблемите със свещите ,тук поведението на двигателя по скоро прилича на запушване често оборотите се вдигат без причина което може би означава че копютарчето не получава правилната информация от сондите на катализатора а някой път глъхне като недостик на гориво

Публикувано на: 11 Окт 2009 12:42
от Caesar
sacho7803 написа:колега......един съвет от мен.преди да предприемаш каквато и да е интервенция---сервизи кабели свещи електроники и т.н.т.първо провери или накарай някой да ти провери състоянието на ВЪТРЕШНИТЕ КАРЕТА. wink.gif
Сашо мерси за идеята с вътрешните карета!
Как се проверяват разбити/неразбити ли са ВЪТРЕШНИТЕ КАРЕТА?
Какви карета да купя, защото има всякакви неизветни марки за мен и най вероятно доста от тях са ментета. Има ли смисъл да търся втора ръка и ако ДА как да ги проверя колко са читави?

Публикувано на: 11 Окт 2009 22:14
от sacho7803
във форума в раздел "продава"има една като твоята на части.питай пича за каретата.ако вземеш стари...задължително ги промий перфектно с нафта и вземи нови маншони.каре обикновенно заминава при скъсан маншон.но лично аз имам случай--обаче на външно каре---почна да трака при здрав маншон.когато отворих маншона изтече половин чаша с вода.а тя е пропила от старостта на маншона имаше лееееко като обождане от топлийка пробождане но.....явно водицата си е намерила пътя.а карето беше ръжда.абе по принцип втора употреба не тряяя да има луфт но....и това не е гаранция.