AVENSIS_T1 написа:до колкото разбирам искате да кажете по добре да не правя нищо
А аз доклото разбирам, моята кола е чудо на техниката, щом още работи, другата ни корола и тя, круйзера и той, абе всичките ни тойоти са изпълнение "един път"!!!

Я, колко гения на техниката имаме, които лично са разглабяли всичко и знаят, пък иначе мълчат и се крият .....
Колега, ще ти го кажа МНОГО ясно - заповядай на 20-ти септември на пистата, ще има като твоя Авенсис, но направен с п-бокс, сам да се увериш колко няма разлика и е един проЗД резистор

И след 70 000+км изминати с бокс, моята инженерна чудесия уникат още върви.... Глупости от хиляда и една нощ много ще чуеш, но реални факти и примери не. Как го прави, производителя няма да седне ти обеснява, ама българина всичко знае и не можеш го мина..... Като сложа бокса, ще излизат много по-топли изгорели газове, иначе са почти студени...... EGR-то му намаляла работата..... при положение, че той след 1200-1400об МАХ вече е изцяло затворен клапана, ама още по-малко работил след чипване laugh.gif
Нищо лично, ама разликата в разход и вървене са постига, чрез оптимизация на горивния процес. Да, могат да го направят заводско на МАХ, но ЗАЩО ДА ГО ПРАВЯТ!!!!???? Нали след това трябва да има за какво да ти взимат пари! По логиката ВИ, трябва да слагат и най-доброт окачване, най-добрата музика .... ама НЕ! Щото после ще си доплащаш ...... Всичко се прави за $$$$$$$$$$$$$$, проумейте го най-накрая с тия коли.... Остават толеранс, за да ви вземат още стинки! Като троши ДВГ-та, що правят заводски чип/бокс в някои случаи и ти оставят гаранцията на автомобила ??? Те да не луди да рискуват, ако ще капълдиса ей така всяка кола

Това, че има кретени, дето наистина продават лайна на високи цени, не прави даден продукт лош - прави търговците некадърници.... Ама това го има за всичко, така че да отписвате така цялостно, заради един или двама мошенника, определено е глупаво... И като нещо не ви е ясно, първо питайте, преди да говорите на "технически" език
